[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Online kohta küsimus
Frost
Level 1


Liitunud: 12.1.2009
Postitusi: 1
[EEMAL]




postitati 12.1.2009 17:46 Tsiteeri
Online kohta küsimus



Kui teen online kas siis teen kõigepealt singleplayeri mootori ja värgid valmis ja pärast hakkan n-ö online konvertima, või kuidas mõtekas on?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 12.1.2009 19:05 Tsiteeri


Pole ise tegelenud eriti multiplayeriga, aga arvan et mõtekam oleks teha kohe online, sest siis saab kohe testida mängu ja ei näe vaeva ka nii palju
Mingi näide siin

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 12.1.2009 19:31 Tsiteeri


Targem oleks ära otsustada, kas üldse tuleb singleplayer. Singleplayer on tegelikult märksa raskem teha...

Üldjuhul, on kas hea multiplay või hea singleplay, mõlemat korraga ise ei tee.

Ja kui on hea multiplay mõte, edukad näited näiteks Liero või Soldat - siis sellise asja juures on singleplayer mõttetu niikuinii.

[Muudetud: 12-1-2009 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 12.1.2009 20:30 Tsiteeri


See ongi multiplayer ju.
Tsitaat:
Tsitaat: icedude
Ainuke asi mis kuidagi ei saa action olla on puzzle/action.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 12.1.2009 21:22 Tsiteeri


Jah, kvalifitseerub mitmikmänguks küll. Kuidas seda nimetatigi... hotseat?
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 13.1.2009 15:41 Tsiteeri


Minu arust küll

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 13.1.2009 15:42 Tsiteeri


Olen ise ka selle peale mõelnud, kuna tahaks, et mängul oleks 'story mode' ja ka 'multiplay'.
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 13.1.2009 16:23 Tsiteeri


Te saate valesti aru. Ta ei mõtle teha singleplay ja multiplay eraldi, vaid teha enne mootor valmis ja siis teha see onlineks.
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 13.1.2009 16:57 Tsiteeri


Saame aru väga hästi, kuid frost ei tundu aru saavat, et küsib nii imelikku küsimust. Multiplayeri puhul ei ole muutujad lokaalsed, vaid neid jagatakse läbi võrgu. Aga kui on ka singleplayer, siis raskemal juhul tuleb kõik topelt teha...

Selle asemel, et nii üldse küsida, saa enne aru, kuidas see toimib. Võta näiteks mingi algeline maze mootor ja püüa mängija koordinaate läbi võrgu jagada, et teisest arvutist saaks seda nagu filmi vaadata.

Kui hakkama saad sellega, mõistad ise, mis ja kui keeruline on.

Mina arvan, et kõige mõttekam on kõik läbi mõelda - ja nagu kirjutasin juba - teha väikesed "tuleproovid". Multiplayer on tegemise osas märksa keerukam, sisult aga palju kiiremini valmiv ja vähem ettescriptitud lugu, kui singleplayer(i võimeline mootor).

[Muudetud: 13-1-2009 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 13.1.2009 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Multiplayeri puhul ei ole muutujad lokaalsed

No seda küll.

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 13.1.2009 20:11 Tsiteeri


kaval on server ja klient programmis täielikult eraldada, ning teha nii, et klient saab ise ka serverina töödata.
kõigis arvestatavates netimängudes on nii tehtud, näiteks pmst kõik id software mängud, soldat, call of dutyd jne.
ja vastuseks sm frosti küsimusele, siis multiplayeri tegemisega tuleb jah kohe alguses arvestada, pärast midagi pusida on täiesti võimatu, olen proovind.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm