[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Objekt uuendaks oma x,y
gaimo
Bännitud


Liitunud: 18.6.2008
Postitusi: 37
[EEMAL]




postitati 4.1.2009 16:03 Tsiteeri
Objekt uuendaks oma x,y



mul on playeri Create:
xx=xstart
yy=ystart
aga kuidas teha nii , et ta uuendaks oma x ja y

Teema pealkiri tuleb kirjutada alati teema sisust lähtuvalt. Selge see et vajad abi, muidu sa ju ei kirjutaks, sellepärast kajasta teema sisu!!!

[Muudetud: 4-1-2009 Crypton]

G o o g l e

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 4.1.2009 16:06 Tsiteeri


paned step eventisse:

xx = x;
yy = y;

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gaimo
Bännitud


Liitunud: 18.6.2008
Postitusi: 37
[EEMAL]




postitati 4.1.2009 17:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Pilvemees
paned step eventisse:

xx = x;
yy = y;

Tänan !

G o o g l e

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm