[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
InCreator ("elulooga" nüüd)
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 30.12.2008 10:33 Tsiteeri
InCreator ("elulooga" nüüd)



Kahjuks - ma ei mäleta miljardeid asju. Arvuti-elu on olnud väga kirju. Püüan mälu järgi taastada asju ja enam-vähem õiged aastad juurde panna.

1990 (6-aastane) -
Ema töökohas nägin arvutit. 386SX 16MHz. 16 EGA värvi, 5"1/4 suured, pehmed, auguga floppid, pc-speaker

Mängisin elus esimest korda arvutimängu - Indiana Jones & Last Crusade - LucasArtsi (tollal Lucasfilm) seiklusmäng.

Mõistsin kiiresti, et minu ees on maailma kõige lahedam asi ja ühel päeval oskan ka ise mänge teha. Ema kolleeg, peaprogrammeerija, oli muhe vend, kes õpetas mulle paari nädalaga DOSi selgeks, kopeerimise ja kustutamise ja nii edasi. Tollal olid need imeoskused, mida väääga vähestel ette tuli.

1991-94 -
Qbasic, Quickbasic!

"Õpetaja" ehk ema kolleeg kinkis ilgelt vana eestikeelse raamatu "kuidas programmeerida", kus ära seletati algoritmi mõiste, AI tegemise loogika ja lihtsamad BASICu progrejupid. Lugesin kapsaks selle. Ja mõne aja pärast--

--Oskasin igasugu asju, tekstimängu teha, programmeerides joonistada (kujuta ette, et joonistad sprited mitte paintis, vaid draw_point(x,y) käsu abil!) ja muud taolist. Tegin mõned ussimängud, QBasic Gorillas remake, ja RPG katseid

1996 -

katsed õppida Turbo Pascalit kukkusid läbi. Pascal oli liiga tehniline, kuiv ja keeruline. Qbasic aga jäi lahjaks ja aeglaseks, olgugi et oskasin juba igasugu asju ja kasutasin väliseid library juppe, tegin lihtsamaid mängukesi jmt

1997 -

Metsikult igasugu level editoride kasutamine, eriti BUILD enginet (Duke Nukem 3D, Blood, Shadow Warrior jpt). Fighter Tsukuru '95, japsikeelne prog orienteeritud kaklusmängude tegemiseks. Mingid katsed said valmis ka. Siiski, korralikku mängutegemise tarkvara ei ole maailmas veel, eestlased mänge ei tee



1998... suur aasta -

Tekib selline naljakas DOSi programm nagu Adventure Game Studio. Ja see on fantastiline! (tänapäevani on).

Valmib kindel plaan teha esimene eestikeelne seiklusmäng. Mõte oli midagi keskaja ja Tallinna vanalinna kanti. Joonistada oskasin hästi ikka veel ainult paberil... Kodulehel reklaamin AGSi kõvasti ja püüan selgeks õppida.

Eestlastel valmis esimene tähelepanuväärne mäng, Sulev & Urmas Reisbergi "Hacker's World" (QBasic).

...Ma ei ole enam üksi.

1999 ümber -

palju katseid AGS-iga. Aga vaid katseid. Millalgi valmis ka hunnik QBasicu õpetusi, mis said ülipopulaarseks väheste (mängu)progremishuviliste seas.
Tollane kodukas zones sai päevas metsikul arvul külastusi, olgugi et interneti püsiühendus ei olnud veel kuigi tavaline ja netis käidi siiski tavaliselt ruttu ja kindlat asja ajamas, sest kõneminut jooksis. Kusagil siis valmis ka esimene seiklus - Hausimees Henri - AGSiga. Tõsi, peale esimest 3 ruumi taipasin, et mängu sellest siiski ei saa. Jätsin selleks ajaks AGSi, sest see oli ikka veel DOS-põhine ja ebamugav kasutada

2000 -

avastasin sellise looma nagu Game Maker mis riliisiti hiljuti. Tegin kodukal kõva kära, linkisin ja reklaamisin. Ja ise lajatasin esimesi katseid.

*Ja see ei jäänud tulemusteta, sest

natuke peale seda ilmus "pinnale" selline tegelane nagu Karel Pool aka Muddy ja tegi tõsise Game Makerile suunatud koduka. Erinevalt minust oli ta ka märksa produktiivsem ja tõmbas kaasa kümneid huvilisi, kes omakorda hakkasid GMi painama.

* Sellest ajastust on pärit tükki 20 mängu või nii, millest ausalt öeldes ei mäleta ühegi nime, peale Aktsioon!-i.

2001-2002 -

* Reklaamin kõvasti AGI-Studiot (mitte sama mis AGS) ja teen sellega mõned mängujupid. Kaasvõitlejaks osutub Eigen Lenk, kes võtab AGI-studiot märksa tõsisemalt ja lajatab välja hunniku mänge, näiteks Al Pond sarja

http://web.zone.ee/alpond/index.php

* Madgamerz klubi asutamine (loodan, et sain aasta täppi)
* Muddy koduka shoutbox on uue kooli mängumeistrite sünnipaik
* tekib hunnik GeimMeikereid, valmib Atlantica 412, ja veel posu mängukesi. Näiteks Acid Bomber

http://batoonike.indrek.org/acidbomber.zip

* Algasin ülimalt tuusa AGS projekti "A Dreamwalker"

2003

* Muddy shoutbox muutub sujuvalt foorumiks
* Minu (siiani säilinud) GM graafikategemise õpetused
* Henri 3: Lambiretk! väljas. Esimene eestikeelne seiklusmäng! :D
* Mina ja Karel hakkame proovima RTSi tegemist Game Makeriga. Mõlema projektid õnnestusid suht, kuid ei jõudnud mängu tasemele

link: http://www.hot.ee/increator/InC_rts102b.zip
(Miskipärast on minu arvutiga unitite ümber mustad kastid. DirectX 9 viga? Liiga uue videokaardi viga? RTS oli tehtud ju GM 4.x-ga, ja algselt mingeid kaste muidugi ei olnud.)

* Tugev alkoholismiperiood viib mänguni "Mõmps ja Sips", mis kahjuks hävines peale suht populaarse demo valmimist

Eelmainitud alkoholismi tõttu ei mäleta järgmist 2-te aastat eriti, aga

2004

* Atlantica 413 demo (aasta ebakindel)
* Seiklusmäng "Trippin'", mis ei valmi iial
* Katsed eri algeliste 3D mootoritega
* Creative Minds grupiga tehtud lühiõudukas-seiklus "The Hamlet". Mina tegin tegelased-animatsioonid, ja suurema osa graafikast (tegelased ja animatsioonid - mina, taustagraafika puhul oli minu teha käpardist ja loobujast teise kunstniku töö paremaks lappimine). Kuna meil oli aega vaid kuu, jäi tulemus väga kesine ja mõned bugidki sisse.
* Esimene mängumeistrite katk. Kaovad, löövad käega või muudavad aliast paljud tolleaegsed tegijad, hardist ja madnessist monthi ja ukseni.
* Shoutboxil on lõpp. gm.bytez.net?

2005 - 2007

* Valmib Henri 4-s osa. Nagu 2-te osa enne seda (1 ja 2), tabab projekti vana needus: Ma ei ole sellega absoluutselt rahul. Ei riliisi mängu iial ja see kaob igaveseks.
* Algan Henri 5-dat osa, proovin kasutada 3D-renderdatud pilte taustadena. Halb mõte.
* Miskipärast hull mälukas selles perioodis
* Lõbusad, tülirikkad ja täiesti ebaproduktiivsed gm.bytez.net aastad. Ei valmi eriti midagi, algab sadu üritusi ja lõppevad vaid tillukesed, nagu Pissisnaiper ja veel mõned mitte-nii-märkimisväärsed.

Näiteks Kana

Mängumeistri maine asendub ebaproduktiivse targutaja omaga, kes oskab kõike teha, kuid ei tee tegelt sittagi
* Väänan 3d jubedust nimega A5 3DGameStudio, löön käega
* juuli 2005 - Alustan Henri 6-da osa: Don't Drink & Drive tegemist. Suurelt, vägevalt. Vähese õnnestumislootusega.
* 2006 - Koostöö Crystal Shardiga, grupi juht palub aidata animeerida ja joonistada tegelasi mängule "A Tale of Two Kingdoms". Aitan, kuid projekt tundub ülimahukas ja ise eriti ei usu, et see iial valmib...
2 aastat hiljem, siis, kui olen projekti ammu unustanud, saab mäng valmis - ja osutub suurimaks AGS hitiks läbi aegade, sellest kirjutatakse kümnetes mänguajakirjades üle maailma.

2007 ja 2008 vahel kusagil

* n00bsch00l ehk RTSi õpetus


2008

* Teen ikka veel Henri 6-dat osa
* Turule tekib eikusagilt ülivõimas venelaste 3D-mootor NeoAxis
* Otsustan tsekkida - peale aastast pausi - kas mängumeistrid on peale gm.bytezi mõistatuslikku kadumist välja surnud, tuleb välja et mõnigi patrioot hängib veel dmgamez saidil. Võtan osa.
* Algan katsetega teha 3D RPG

2008 sügis-talv

* algan vanast mängust "Airborne Ranger" remake't
* Henri 6 on valmis. Needus tabas ikka, ma ei ole ka sellega rahul. Samas, natuke muudatusi tehes võiks ju välja lasta mängu... Probleemiks osutub 2D joonistamise skill, mis 3D RPG-d tehes on täitsa ära hääbunud

2009-2010
Akende süsteem:
http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2607#pid45746

Ilus Pets:
http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2905#pid49121

Maastiku editor/generaator
http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2517#pid44805
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 30.12.2008 20:45 Tsiteeri


pop

veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 30.12.2008 20:46 Tsiteeri


jep
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 30.12.2008 23:27 Tsiteeri


Tegelikult, on ta hea orgunnija.

Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 31.12.2008 13:23 Tsiteeri


Ta pole lihtsalt hea orgunnija, ta on mäster!

InC on ikka täielik kuningas minuarust. Ennekõike seetõttu, et ta on suht masiivselt meil tegelenud point'n'click mängudega.

Henri seeriad (Põhimõtteliselt Henri 1-3) nt, "Henri 2: Lasnamägi sakib täiega!" ning "Henri 3: LambiRetk!", viimases vist jäi lrahvas autoga mutta kinni ja pidi puskarit ajama ja vanglast põgenema ja igast kino sai... Ning siis Nüüd Kõige uuem: Henri: "Don't drink and drive!"

Mõmps ja Sips... Mis oli mingi väike mäng 2e peategelasega, Karu ja Sipelgas kellega sai mööda kaljust saart rinngi joosta ja mosu riismeid raudkangiga taguda...

Ja siis Gmi loomingust ma eriti ei tea, peale aktsioon2'e vist, mis oli suht madala resulutsiooniga pealtvaates tulistamsmäng tohutu relvavalikuga...

Ning kunagi oli noobschool tal kus ta õpetas rts-i tegema a ma'i tea kuidas sellega läks, pole oluline... dmg foorumis InC'i noobschooli teema

Ega kellegil sh. InC ise, ei ole "Mõmpsi ja Sipsi" või "Henri" mänge alles?

[Muudetud: 31-12-2008 Uku]

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 31.12.2008 13:39 Tsiteeri


Haha, algsed seiklusmängud mul endal on.

Aga judinad tulevad peale proovides.
Ikka on tunda, et olin siis 17-18-aastane hilispuberteedis alkohoolik ja praegu kohe-kohe 25. Ja üldse ei osanud joonistada...

Kõige uuem Henri on tegelikult VALMIS. Ainult nii natuke-natuke on puudu, lõpp siis sisuliselt, viimased 1 või 2 ruumi ja bugfixid. Lihtsalt kuidagi ei suuda ennast sundida sellele loole punkti panema.

Aga!

Kas kellelgi ei ole alles minu vanu GM mänge? Näiteks

Pissisnaiper
Aktsioon
Atlantica 412
Atlantica 413 demo
Mingi bombermani kloon, mille nime ma ei mäleta
RTS Projekt (hästi vana)
ja nii edasi?

Ja kas keegi ei ole päästnud gm.bytez.net foorumit või selle arhiivi? Igasugu imeasju leiaks...

[Muudetud: 31-12-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 31.12.2008 13:50 Tsiteeri


Pissisnaiperi täiesti unustasin! se oli kah ikka tegevus...
.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 31.12.2008 14:04 Tsiteeri


holxil oli gm bytez kuskil olemas, kui ma õieti mäletan.
su vanad mängud on paraku erinevate formatite ja surnud kõvaketaste tõttu minu arvutist kadunud.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 19:16 Tsiteeri


Teeme nüüd nii, et peale mahukat esimese postituse muutmist, lambipostitame bumpimiseks :irw:
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 20:13 Tsiteeri


inc, sa ei kujuta ette, kui kade ma su pihta olen, et sa juba 6 aastaselt arvuti taha said ja praktiliselt koheselt ka programmeerijaga tuttavaks said... :P

Mina sain ~7 aastaselt arvuti taha ja seda esimese arvutiga, mis majja tuli. (286) Eks ma leidsin ka l6puks ise sobrades qbasic'u, kui ma ei jaganud yldse matsu, et too programmeerimine on. Ei viinud tundmatut "keelt" (nii ei osanud tollal asja nimetada) ja t55tavat programmi kokku viia. Ikka arvasin, et see m2ng, see tuleb kuskilt mujalt. Progemisega sain alustatud alles ~5 klassis, kui avastasin frontpage'i ja seel2bi ka php. :P

Aga ei, v2gev v2rk inc... On mida lugeda, on mida m2letada ja kindlasti tuleb, mida oodata. (y)

[Muudetud: 7.1.2009 jnt]

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 21:14 Tsiteeri


Miks sa kade oled?
Ära arvutit nüüd nii esikohale ka pane, ELA!

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 21:47 Tsiteeri


pilvemees, muidugi olen kade! Mida varem ma oleks "6igele teele" saanud, seda 2ssam ma praegu oleks, ma ei kahtle selles yldse, kuid see ei ole teema.

Ja 2ra selle p2rast muretse, et mul elu elamata j22b. ;) Ma oskan elada kyll. ;) (...ja muidugi ple arvuti esikohal. Kaugel sellest. Ja ega progeminegi p2ris esikohal pole... nii teine v6i kolmas. :D)

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 22:14 Tsiteeri


Hah, jnt, sa vist ei lugenud päris hoolega:

Tsitaat:
Mängumeistri maine asendub ebaproduktiivse targutaja omaga, kes oskab kõike teha, kuid ei tee tegelt sittagi


Mis arvutisse aga puutub, siis isikuteema reeglite järgi me jalkamängust rääkida ei tohi. Timmo ei loe reegleid vist :irw:

Tsitaat:
Tsitaat: dm11
2.Ainult omaloominguga seotud tegemised on teretulnud. Mängude/programmide tegemine, muusika loomine, graafika tegemine, multifilmide tegemine jne. Sellised asjad, nagu jalgpalli mängimine, nipsu tegemine ei lähe nende oskuste alla


Tegelt sai algus jah 90-datel, aga kuna suht vaesest perest siis oma arvuti sain alles 97-98dal ja muud kokkupuuted tulid arvutiga sõprade või ema töö juurest.

Seda aega on raske kirjeldada ka, tänapäeva inimene ei kujuta hästi ette et oli aeg, mil internetti ei olnud olemas, aga arvutid täitsa olid.

Seda diskett-taskut-põletamas jooksmist sõbra juurde või koju et saaks masinasse laadida uue asja. Ja asjad - ilma intenetita olid defitsiitsed. Poodides ei müüdud midagi, kui keegi kuskilt uue mängu sai, jagati iga tuttavaga. Natuke hiljem hakati kuulsas tallinna poes "Noor tehnik" müüma (!!) lademetes piraattarkvara (!!) ja siis sai taskuraha kokku hoida sõbraga, et 2-3 uut DOSi mängu osta nädalavahetusel.

Aga tegelikult olen oma jalgpallid, kaklused, vee- ja lumesõjad, kulli- ja peitusemängud ja pimedani õues ringijooksmised - või ütleme siis - lapsepõlve - auga ära pidanud. isegi 10-selt läksin ikka õue, ja arvutit sai niipalju kui ema lunimise peale vahel tööle kaasa võttis ja koolivaheaeg oli, või siis peale kooli "näpatud" tund-paar kuni ema tööpäev lõppes.

[Muudetud: 7-1-2009 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 22:43 Tsiteeri


krt, nyyd tulengi targutajana v2lja, aga v2hemalt saan t6estada, et ma ikka teen ka midagi... jnt.pri.ee sai m6ned kuud tagasi uue koodi, disaini jms. Viimased aasta-poolteist olen ehitanud brauserip6hist ylimetsikut rpg'd ja asi j6udsalt areneb ning l6pp on silmapiiril ning l6puks tuli mulle pakkumine veeb-e-pood teha, mille projektihinnaks tuleb minu tasku 15k+. Seega eks ma ikka yrita, kuid kindlasti oleks see k6ik teatud tingimustel varemgi tulnud... :P


Aga ei, m2letan isegi, kui ostsin esimese paki diskette poest (10tk) ja p6rutasin kohe isa t55juurde, kus oli siis 486 koos m2ngudega ja olemas oli isegi internet... :P muidugi mind k5itis rohkem tolle sisev6rgu v6rguketas, kus oli igasugu m2nge ja isegi win95-98. (vb miskit veel, nt. ME, aga kindlalt ei m2leta) Omamoodi oli tollane aeg ikka hoopis p6nevam ja m6nusam. Nostalgia...

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 23:01 Tsiteeri


Heh, mul tuleb ka meelde see kuidas ma mängutegemisega alustasin.
Omal kodus arvutit ei olnud. Lasin linnas GM manuaali täielikult välja printida ja kodus siis üritasin sõnaraamatu abiga tõlkida. Käisin pidevalt linnas raamatukogus oma mänge tegemas, seal aga polnud cd kirjutajat ja andmeid ei tohtinud arvutis säilitada, seega pistisn kogu träna diskettide peale, oh, Winzip tõestas end tol ajal täiega.

Ja oh seda rõõmu kui saime koju arvuti, esimesed 2 nädalat möödusid nii, et mina olin päeval arvutis, vend öösel :D

Nüüd õpin IT'd, eks just mängude tegemine on palju suunanud mind sinna ja andnud ka palju tarkust juurde. Yohoh, selle võiks lausa oma kurba eluteemasse kirjutada.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.1.2009 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: InCreator
Tsitaat:
Mängumeistri maine asendub ebaproduktiivse targutaja omaga, kes oskab kõike teha, kuid ei tee tegelt sittagi



Osavalt tabatud :). Nii ta kipub olema.
Huvitav oli lugeda. Tundsin isegi ära koha, kus ise sai alustatud.
Nüüd, nagu eelmine tark väide lausub, räägin/abistan rohkem foorumis ja sisuliselt saab hüpatud ühelt programmilt teisele oma tegemistes.

Pilvemees, mnjh mängutegemine on mind ka mingilmääral IT poole vaatama pannud, kuid viimased avatud uste päevad ja proovi loengud kaotasid mul huvi päris korralikult ära. Hobikorras on asi mõnus ja arendav.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 10.1.2009 21:10 Tsiteeri


elav legend
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.7.2010 20:54 Tsiteeri


Lisasin esimesse posti sodi-podi mis vahepeal valmis viilitud. Kui keegi veel midagi mäletab, saatke plz U2U
A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 13.10.2010 22:17 Tsiteeri


Jõudsin ka lõpuks eluloo sul läbi lugeda ja muud pole öelda kui, kuradi põnev oli. Samas lugedes meenutasin enda esimesi arvuti kokkupuuteid jms, peab mainima, et väga suur nostalgia tuli peale ;)

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm