[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Õpetus: kerge menu näide JA paus
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 23.12.2008 19:29 Tsiteeri
Õpetus: kerge menu näide JA paus



Paus menüüst Jätka vajutades algab ruum otsast peale, mitte pooleliolevast kohast.

[Muudetud: 22-2-2009 Crypton]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 23.12.2008 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: simmo
Paus menüüst Jätka vajutades algab ruum otsast peale, mitte pooleliolevast kohast.


Tõsi, kuigi mul ei ole mite üheski arvutis praegu GMi, siis ma ei tea täpselt öelda, aga kas ruumi propertises "presistent" linukesega saab midagi parandada?

///Ma pole kül ise ka Gmis mingine raske pr0 kuid üks võimalus oleks ju kui Pausiga ta esmalt: paneb mängu pausile, ning siis tekitab need nupud view_x+midagi ning view_y+midagi kordinaatidele, ning siis ei ole neile ruumi vaja, ja efekti jaoks, võib pildi mingi imeviguriga nt tumedamaks muuta kuni paus on, ning mängu pealkirja kah kuhugi visata?

[Muudetud: 23-12-2008 Uku]

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 23.12.2008 20:20 Tsiteeri


Kas pausina ei aitaks paremini kui suruda room_speed lihtalt nulli? Ise pole proovinud, aga tundub usutav...
Teine petekas oleks salvestada mäng, minna pausi-ruumi, aga tagasimineku asemel laadida mäng. Muidugi tuleks see teha kavalat, nii, et kohe peale laadimist ei läheks jälle pausiruumi...

[Muudetud: 23-12-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 23.12.2008 21:17 Tsiteeri


Seda salvestamise ja uuesti laadimise osa olen mina mitmel korral kasutanud. Enamjaolt töötab. Kui projekt keeruline, kasutad liste jms jama, siis tuleb teada et need game_save-ga ei salvestu ja tuleb ise faili toppida ning see sealt laadida!
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 22.2.2009 03:25 Tsiteeri


gm6l ka selline tore asi nagu deactivate_object

Tegin mingi näite tõestamaks teooriat. Taustapilt suvaline, nurgas jooksevad random numbrid näitamaks, et asi ka tõesti seisma jääb.

Lisatud fail: pause.gm6 (668.83kb)
173 korda tõmmatud

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm