[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
tds vastase AI
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 20.12.2008 14:18 Tsiteeri


A*

GMil on nüüd see sisseehitatud ka ju.. loe helpi. Ma mäletan, kui ise pidin kirjutama, kui oli gm 5.3 vms..

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 20.12.2008 17:16 Tsiteeri


Peeter, sa oled hull.

Kas sa tõesti arvad et keegi annab sulle 3-4 rida koodi ja ongi olemas?

Ma võin anda parimal juhul loogika selle jaoks.
Sul on vaja:

-teada, mis on id
-teha vaenlasele muutuja, milles hoida mängija id-d
-seada vastasele "nägemiskaugus" ja "jälitamiskaugus", mille järgi käituda

Näiteks. Vaenlase objekt

vastane = 0;
nägemiskaugus = 100;
jälitamiskaugus = 400;

step event:


// kui mängija on nägemisulatuses, vaenlase objekt saab teada, keda jälitada
if (distance_to_object(mängijaobjekt < nägemiskaugus)
vastane = (mängija.id);

// kui meil on jälitatav, aga ta on ära jooksnud, lõpeta jälitamine
if (vastane != 0) && (distance_to_object(vastane) > jälitamiskaugus
vastane = 0;
-oma rajale tagasi minemise kood

// kui vastast ei ole, liigu oma pathi
if (vastane = 0) pathi mööda liiklemise suuna kood
// kui on, vastase poole
else -mängija jälitamise kood, näiteks mp_potential_step((vastane).x,(vastane).y,8,false)

Umbes niimoodi. Aga peab oskama teha sellist asja, mitte lambist lootma, et paari rea koodiga keegi selle sulle ära teeb.

[Muudetud: 20-12-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 20.12.2008 17:36 Tsiteeri


Proovi ise teha, ja kui kusagil hätta jääd, küsi, mis sa valesti tegid.
Küsida niimoodi -- et mida üldse teha - on sama hea, kui küsida "tehke mulle mäng"
AI on küllalt keeruline, et selline võrldus teha!

Mitte KEEGI ei tea ju, millist süsteemi sa kasutad vaenlase tavaringikõndimisel, objektinimesid, mitte midagi.
Mis viitab sellele, et sa pole proovinudki, ja loodad, et keegi lihtsalt annab sulle selle, või see on küllalt lihtne, et ilma mingite baasteadmisteta keegi oskaks sind aidata. Ehk siis paar rida koodi.

Minu meelest on üldiselt suht veider kuidas siin mänge üldse tehakse - või mis suhtumisega. Näiteks on mul pisike salaprojekt käsil ja nädala ajaga - iga päev 3-4 tundi, olen saanud valmis ainult peategelease kõndimise ja roomamise animatsioonid--! Ja tegelt teen väga kiiresti...

Ehk siis nurutud koodijuppidest kähku kokku klopsitud käkid. Kas keegi korralikult ja ise ei proovigi?

[Muudetud: 20-12-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 20.12.2008 17:50 Tsiteeri


Offtopic: Mina kyll proovin ise...(kuigi saan ka abi kui ise hakkama mõne asjaga ei saa)
Ontopic: Peeter proovi mingi nii et vaenlane teeb endale mingid checkpoindid kui ta liigub lähedal olevasse objecti juurde ja kui see kaugus saab täis siis ta läheb neid checkpointe tagasi... (mina teeks sellise süsteem kui oskaks)


Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 21.12.2008 11:11 Tsiteeri


btw gmc-st leiab selle kohta piisavalt näiteid
ja lisaks soovitaks läbi lugeda gm helpist motion planning peatüki

[Muudetud: 21.12.2008 smiley]

btw kui valmis saad süstemi näita mulle ka :)

[Muudetud: 22.12.2008 smiley]
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm