[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Vaja Abi Online Mänguga
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




gm7.gif postitati 14.12.2008 10:49 Tsiteeri
Vaja Abi Online Mänguga



Kas keegi teab miks ta nimodi on ?o.0

Lisatud pilt:
ciews:
WtF.jpg
(23.35kb)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Cyrus
Level 3


Liitunud: 20.10.2007
Postitusi: 62
[EEMAL]




postitati 14.12.2008 11:37 Tsiteeri


Räägi kelle mootorit sa siin kasutad, vaevalt sa selle ise täiesti nullist tegid, vb tegid ka. Ega siin eriliselt nii peast ei saa öelda mis viga ilma koodi vaatamata. Minu soovitus: ära ehita sihukesi platvormimänge mis saadavad konstantselt X,Y kordinaate, kuna tegelikult on GMi server räigelt aeglane ja väljaspool lani teiste jaoks lihtsalt on sinu liikumine räige warpimine + sihukest asja on jube kerge hackida, paned mingi speederi tööle ja lihtsalt liigud teistest mitu korda kiiremini, aga see on lihtsalt minu arvamus.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 14.12.2008 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Cyrus
Räägi kelle mootorit sa siin kasutad, vaevalt sa selle ise täiesti nullist tegid, vb tegid ka. Ega siin eriliselt nii peast ei saa öelda mis viga ilma koodi vaatamata. Minu soovitus: ära ehita sihukesi platvormimänge mis saadavad konstantselt X,Y kordinaate, kuna tegelikult on GMi server räigelt aeglane ja väljaspool lani teiste jaoks lihtsalt on sinu liikumine räige warpimine + sihukest asja on jube kerge hackida, paned mingi speederi tööle ja lihtsalt liigud teistest mitu korda kiiremini, aga see on lihtsalt minu arvamus.

Online Engine V2
LINK

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
kurihiir
miks nii, kuis nii?
Avatar

Liitunud: 17.10.2006
Postitusi: 396
[EEMAL]




postitati 14.12.2008 12:55 Tsiteeri


ma ei saa nöiteks probleemist üldse aru
http://komportaal.eu/portaal/foorum/bannah.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 14.12.2008 15:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: kurihiir
ma ei saa nöiteks probleemist üldse aru

ma logisin 2he kontoga sisse aga näiteks test nägi ,et test2 on õhus ja ei liigu ja test2 näeb ,et test höljub õhus ja ei liigu .

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Cyrus
Level 3


Liitunud: 20.10.2007
Postitusi: 62
[EEMAL]




postitati 14.12.2008 17:03 Tsiteeri


Ma ise alustasin ka kunagi samusest asjast aga ma ei v6tnud yhtegi valmis kirjutatud m2ngu, ette vaid 6ppisin chat examplest ja hakkasin sealt edasi arendama, see t66tas suht normaalselt aga jah. Sa tahad ilmtingimata platvormi m2ngu teha, v6i lihtsalt 6ppida natuke seda multiplayeri v2rki? (Nuh neid platvormi m2nge on GMC foorum t2is ja nendega kaasneb k6vasti rohkem probleeme kui muud moodi m2ngudega, n2iteks RPG-ga, v6i RTSiga, multiplayeri poole pealt muidugi) Ma soovitaks sellest chat v2rgist pihta hakata ja sealt midagi edasi arendada. Aga GMis serverit kirjutades leiad sa varem v6i hiljem v2ga h2irivaid probleeme, n2iteks seda et GMi applikatsioonid ei t66ta switched useris ja kui sa juba suuremalt m6tled, et oleks vaja lykata kuhugi deticated serveri peale siis GM eriti sellega toime ei tule, nuh ei taha yleolevalt siin suhtuda aga omad kogemused on lihtsalt n2idanud aga kui sul mingid suuremad plaanid siis uuri mu kodukalt http://cyrus.planet.ee/ open source alt GM-Java klient-server v2rki. Selle Online V2 mootoriga on ka veel 1 probleem, omal ajal see mind ei h2rinud kuna ma ei teanud niipalju socket progremisest aga probleem seisneb sellest, et see saadab packetid igale clientile m2ngus, kuigi m6nikord on tarvis saata ainult teatud isikutele ja kui ta saadab k6igile neelab see r2medalt bandwidthi.

Probleemist endast: ei oska t2pselt 6elda, probleem v6ib olla Serveri poole peal, n2iteks ajab playeri ID-d sassi v6i siis Clienti poole peale, et ajab instance ID-d sassi ja n2iteks selle nime juures omistab vale instancele vale nime. Viska kuskile pastebini see Clienti ja Serveri STEP eventi koodid, ehk leiab siis vea ylesse.

[Muudetud: 14.12.2008 Cyrus]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 14.12.2008 17:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Cyrus
Ma ise alustasin ka kunagi samusest asjast aga ma ei v6tnud yhtegi valmis kirjutatud m2ngu, ette vaid 6ppisin chat examplest ja hakkasin sealt edasi arendama, see t66tas suht normaalselt aga jah. Sa tahad ilmtingimata platvormi m2ngu teha, v6i lihtsalt 6ppida natuke seda multiplayeri v2rki? (Nuh neid platvormi m2nge on GMC foorum t2is ja nendega kaasneb k6vasti rohkem probleeme kui muud moodi m2ngudega, n2iteks RPG-ga, v6i RTSiga, multiplayeri poole pealt muidugi) Ma soovitaks sellest chat v2rgist pihta hakata ja sealt midagi edasi arendada. Aga GMis serverit kirjutades leiad sa varem v6i hiljem v2ga h2irivaid probleeme, n2iteks seda et GMi applikatsioonid ei t66ta switched useris ja kui sa juba suuremalt m6tled, et oleks vaja lykata kuhugi deticated serveri peale siis GM eriti sellega toime ei tule, nuh ei taha yleolevalt siin suhtuda aga omad kogemused on lihtsalt n2idanud aga kui sul mingid suuremad plaanid siis uuri mu kodukalt http://cyrus.planet.ee/ open source alt GM-Java klient-server v2rki. Selle Online V2 mootoriga on ka veel 1 probleem, omal ajal see mind ei h2rinud kuna ma ei teanud niipalju socket progremisest aga probleem seisneb sellest, et see saadab packetid igale clientile m2ngus, kuigi m6nikord on tarvis saata ainult teatud isikutele ja kui ta saadab k6igile neelab see r2medalt bandwidthi.

Probleemist endast: ei oska t2pselt 6elda, probleem v6ib olla Serveri poole peal, n2iteks ajab playeri ID-d sassi v6i siis Clienti poole peale, et ajab instance ID-d sassi ja n2iteks selle nime juures omistab vale instancele vale nime. Viska kuskile pastebini see Clienti ja Serveri STEP eventi koodid, ehk leiab siis vea ylesse.

[Muudetud: 14.12.2008 Cyrus]

aga kuidas seda player id süsteemi teha?
siin foorumis on üks näide aga mai tea kuhu ned koodid panna tuleb .

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Cyrus
Level 3


Liitunud: 20.10.2007
Postitusi: 62
[EEMAL]




postitati 14.12.2008 18:13 Tsiteeri


No ma yritan siis kiirelt selgeks teha. Kuid ma usun et sa sellest eriti aru ei saa. Iga uus client mis connectib, tuleb anda unikaalne ID, n2iteks esimene connectija on 0. Siis luuakse uus instance mis suhtleb selle yhendatud cliendiga, sellele instancele antakse local variable tema ID. Nende IDdega saab hoida igasugust infot playeri kohta massiivides, n2iteks, mul on vaja hoida iga playeri Elusid ja J6udu. Selleks on v2ga kerge lahendus. Kuna ID on unikaalne siis massiivi indeksiteks k6lbavad need v2ga h2sti. Ja saangi massiividest k2tte selle playeri elud (kes hetkel serveriga suhtleb, ID-d ei l2he sassi kuna clientite jaoks loodud instanced ei suhtle erinevate clientidega vaid sellega kes on talle m22ratud) ja j6ud n2iteks sel viisil
elud = global.elud[PlayerID] ja j6ud global.j6ud[PlayerID] kus PlayerID on instance local variable, muidugi connectimisel tuleb andmebaasist k6ik andmed sisse lugeda massiividesse, ega need sinna lampi ka ei ilmu. Ja IDde andmine k2ib nii et server create eventisse paned for loopi, loop ulatub sinu max playerite arvuti, n2iteks 250 ja loopis on kirjas info ID-de kohta. Create eventisse paned siis n2iteks kui ii (tavaliselt t2histatakse seda i-ga aga siin ta tekitab kaldkirja niiet panen ii) on loendur, siis global.player[ii] = 0 ) siis see seab 250 vaba kohta, ja kui client connectib siisluuakse uus loop mis loendab niikaua kuni leiab vaba koha ehk siis for loopi sees on sihuke asi if (global.player[ii] != 0) { do stuff ja l6puks break;} Selle loopi sees pannakse mingisugune v22rtus player muutuja kohta, et see nulliks ei j22, v6ib olla n2iteks instance id v6i midagi. Muidu kui see j22b nulliks siis uus connectija kirjutab yle olemasoleva cliendi info ja siis hakkavatki anomaalid tekkima.

[Muudetud: 14.12.2008 Cyrus]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 15.12.2008 13:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Cyrus
No ma yritan siis kiirelt selgeks teha. Kuid ma usun et sa sellest eriti aru ei saa. Iga uus client mis connectib, tuleb anda unikaalne ID, n2iteks esimene connectija on 0. Siis luuakse uus instance mis suhtleb selle yhendatud cliendiga, sellele instancele antakse local variable tema ID. Nende IDdega saab hoida igasugust infot playeri kohta massiivides, n2iteks, mul on vaja hoida iga playeri Elusid ja J6udu. Selleks on v2ga kerge lahendus. Kuna ID on unikaalne siis massiivi indeksiteks k6lbavad need v2ga h2sti. Ja saangi massiividest k2tte selle playeri elud (kes hetkel serveriga suhtleb, ID-d ei l2he sassi kuna clientite jaoks loodud instanced ei suhtle erinevate clientidega vaid sellega kes on talle m22ratud) ja j6ud n2iteks sel viisil
elud = global.elud[PlayerID] ja j6ud global.j6ud[PlayerID] kus PlayerID on instance local variable, muidugi connectimisel tuleb andmebaasist k6ik andmed sisse lugeda massiividesse, ega need sinna lampi ka ei ilmu. Ja IDde andmine k2ib nii et server create eventisse paned for loopi, loop ulatub sinu max playerite arvuti, n2iteks 250 ja loopis on kirjas info ID-de kohta. Create eventisse paned siis n2iteks kui ii (tavaliselt t2histatakse seda i-ga aga siin ta tekitab kaldkirja niiet panen ii) on loendur, siis global.player[ii] = 0 ) siis see seab 250 vaba kohta, ja kui client connectib siisluuakse uus loop mis loendab niikaua kuni leiab vaba koha ehk siis for loopi sees on sihuke asi if (global.player[ii] != 0) { do stuff ja l6puks break;} Selle loopi sees pannakse mingisugune v22rtus player muutuja kohta, et see nulliks ei j22, v6ib olla n2iteks instance id v6i midagi. Muidu kui see j22b nulliks siis uus connectija kirjutab yle olemasoleva cliendi info ja siis hakkavatki anomaalid tekkima.
[Muudetud: 14.12.2008 Cyrus]

eriti midagi aru küll ei saanud :D

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 15.12.2008 16:27 Tsiteeri


fastxp, siis süüdista ennast, et nii keeruka asjaga üritad tegeleda...
GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
kurihiir
miks nii, kuis nii?
Avatar

Liitunud: 17.10.2006
Postitusi: 396
[EEMAL]




postitati 15.12.2008 19:29 Tsiteeri


Tsitaat: Cyrus
No ma yritan siis kiirelt selgeks teha. Kuid ma usun et sa sellest eriti aru ei saa.

eriti midagi aru küll ei saanud :D :cul:

http://komportaal.eu/portaal/foorum/bannah.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Cyrus
Level 3


Liitunud: 20.10.2007
Postitusi: 62
[EEMAL]




postitati 15.12.2008 22:32 Tsiteeri


No arvata on, et aru ei saa, ega ennem selgeks ei saa kui sa kellegi enamvähem töötavat koodi paar päeva vahid ja üritad aru saada mis seal toimub.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm