[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Sprite vajutamine teatud nuppu vajutades
asko002
(l)
Avatar

Liitunud: 9.3.2008
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 30.11.2008 12:53 Tsiteeri
Sprite vajutamine teatud nuppu vajutades



------------------------------------------------------------------------------------
spr_muhe on tavaline sprite . eest vaatest
spr_muhe_p on sprite , vaatab paremale ( animeeritud kõndima)
spr_muhe_v on sprite , vaatab vasakule (animeeritud kõndima)
-----------------------------------------------------------------------------------
Kui ma vajutan vasakut klahvi muutub
spr_muhe -> spr_muhe_v-ks
ja kui lasen lahti vasaku klahvi muutub spr_muhe_v
-> spr_muhe-ks tagasi .
sama ka parema klahviga .
-----------------------------------------------------------------------------------
ikoonidega ma seda oskan aga koodiga mitte . keegi saaks lisada koodi ?
Muide , tegu on platvormi mänguga , kui see aitab .


TÄNUD !

Vajuta mind kui tahad saada kergelt taskuraha , või runescapesse membershippi .
Ütlen kohe ära et $$$ei saa miljonäriks , ja ei saa 7 lambot , kuid taskuraha saab$$$

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 30.11.2008 13:52 Tsiteeri


valesse kohta ei postind?

kui sa seda ikoonidega oskad teha, siis tee nendega või loe manuali ja kirjuta ise koodi.

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 1.12.2008 11:51 Tsiteeri


Mina kontrollin kõike alati läbi muutujate ja draw eventi.

Miks? Sest kui on palju spritesid, on tüütu koodides korduvalt meenutada/kontrollida, mis sprite nimi oli.
Pealegi on muutujatega kood lihtsam lugeda.

Create event:

paremale = "spr_muhe_p";
vasakule = "spr_muhe_p";
eest = "spr_muhe_p";

seis = "eest";

(võib-olla pole jutumärke vaja. ise tööl ei saa kontrollida)

Step event:

moditud peetri kood

if keyboard_check(vk_left) && (seis != vasak)
seis = vasakule;
else if keyboard_check(vk_right) && (seis != parem)
seis = paremale;
else if (!keyboard_check(vk_left) & !keyboard_check(vk_right)) && (seis != eest)
seis = eest;

Jälle, ei saa kontrollida, kuid võibolla pead panema jutumärkidesse kõik "paremale", "vasakule" ja "eest"

Draw event:

draw_sprite(seis,image_single,x,y);

Tundub pikem ja keerulisem, kuid muutusi on meeletult lihtsam teha või kasutada teistel objektidel sama koodi.

Milleks?

* Kui ma tahan näiteks muuta kõndimise sprite nime, tuleb teha muutus ainult create eventis, mitte surfata läbi kõikide teiste eventite et leida kus sprite nime kasutati.

* Draw event on lühike, üksainus rida == kiirus. Ei pea loetlema tegelase iga liigutust ja joonistama vastavat pilti, kõik pannakse paika läbi muutuja "seis".

Et kõndimise animatsioon hullu ei paneks, tee nii et igal spritel on sama arv framesid. Eks siis niisama seismise subimageid kasvõi kopipaste et saaks sama palju kui su kõige pikemal animatsioonil.

Näiteks - seismine - 1 frame, kõndimine - 3 frame, hüppamine - 5 frame.

Sel juhul pead lisama kõndimisele 2 ja seismisele 4 frame. Et kõik animatsioonid oleks ühepikkused.


[Muudetud: 1-12-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm