[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Oleks vaja teha yks object teatud kohta
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 25.10.2008 09:35 Tsiteeri
Oleks vaja teha yks object teatud kohta



if instance_number(obj_qoart)<1 then instance_create(1200,1264,obj_quest13)

hetkel selline kood välja mõeldud et kuhu eventi see sobiks, et ta tekitaks obj_quest13 ainult yhe korra.
kui ei saa aru mis ma mõtlen veel siis kysi lähemalt.


Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 25.10.2008 09:41 Tsiteeri


Eeldusel et asi kutsutakse qoart objektis ja kui obj_qoart peab ise alles jääma siis pead tegema veel kontroll muutuja qoart objekti.
Sellega kontrollid kas objekt on loodud või mitte.

Kood:

if quest_create = false{
if instance_number(self)<1
instance_create(1200,1264,obj_quest13)
quest_create = true
}
}


Või teine võimalus kui sul obj_quest13 tekitatakse kogu mängu jooksul ainult üks kord saad quest_create asemel kasutada obj_quest13 instance numbri väärtust. Et kui seda objekti ei ole üle 0 siis saab luua. Pole vaja seda eraldi muutujat teha.

Lihtsalt mõtle detailselt välja mida sa teha tahad ja hakka vastavalt sellele loogiliselt koodi välja kirjutama. Võimlusi on minul endal juba tekkinud palju.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 25.10.2008 10:40 Tsiteeri


Ei noh mul on nii et kui ma tapan selle kuradi goarti ära siis see peab nagu tekkima...:doh: ühe korra ja siis ei tohiks seda obj_quest13 yldse enam tekkida peale seda kui ma quest13 lähen vastu.

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 25.10.2008 15:25 Tsiteeri


siis praeguse koodi järgi saan aru et ruumis rohkem qoarte siis ei olegi jh ?
Kui ruumis kipub mõni kuskil veel olema siis see ei toimi. Nii et loo quest siis kui tapad vastava qoarti. Kui muidu ei saa aitab siin jällegi kontrollmuutuja.
Ja questi kustumise oled juba ise lahendanud.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 25.10.2008 16:42 Tsiteeri


ei enam pole vaja....peeter aitas veits lahti seletada ja siis sain hakkama...igatahes kõik see lähtekood mul suht segane aga mis teha kõik vähemalt töötab (y)

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm