[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Teksti menüü näide 1 objectiga ja 0 spritega.
Jaagux
bännitud tatt


Liitunud: 11.9.2008
Postitusi: 50
[EEMAL]




postitati 2.10.2008 16:32 Tsiteeri
Teksti menüü näide 1 objectiga ja 0 spritega.



Väga lihtne, kergesti kasutatav algne näidis tekstimenüüst.
Kohe annan uue versiooni välja.
Üles/alla nool liigub menüüs ringi.
Enter siseneb.

Edit: Uus versioon:


[Muudetud: 2.10.2008 Jaagux]

[Muudetud: 2.10.2008 Jaagux]

Lisatud fail: Menu2.gmk (18.28kb)
155 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 2.10.2008 19:43 Tsiteeri


.gm6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 2.10.2008 20:03 Tsiteeri


kammooon,liiga suur vaev.... tehes gm6 saaks gm7-ga seda ka avada!

aga jah,fain!

---ei pea sellele postile vastama---
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 2.10.2008 20:48 Tsiteeri


mina vastan :)

http://www.dmgamez.pri.ee/index1.php?id=programmid

see teine progren on väga hea, kasutan koguaeg :)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 3.10.2008 13:09 Tsiteeri


kuule tõesti või? ega ma alaarenenud pole,et programmi üles ei suuda otsida

näite kohta nii palju,et valik võiks alumisest nupust ülemise peale hüpata kui alla noolt vajutada ja ülemise nupu pealt alumisele kui üles noolt vajutada
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 3.10.2008 18:00 Tsiteeri


Ega ma seda väidagi, et sa alaarenenud oled. Sa oled lihtsalt nõrga närviga. Nii väikse fraasi peale tuuri minna..:ei:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 3.10.2008 18:06 Tsiteeri


yup,päris närvis olen
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Jaagux
bännitud tatt


Liitunud: 11.9.2008
Postitusi: 50
[EEMAL]




postitati 3.10.2008 20:53 Tsiteeri


Ühtegi kommentaari ei räägi midagi näitest.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 4.10.2008 07:24 Tsiteeri


smiley sugused ongi see, mille pärast trolle nii palju on ja trollimine nii mõnus tegevus on, st lõbus on trollida inimesi, kes internetis, eriti väikeste asjade peale närvi lähevad.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Jaagux
bännitud tatt


Liitunud: 11.9.2008
Postitusi: 50
[EEMAL]




postitati 4.10.2008 11:53 Tsiteeri


Äitah=)
Noh, võin teha järgmise siukse, mis on ilusa väljanägemisega kui vaja:)
Smiley asi saab tehtud kohe.

[Muudetud: 4.10.2008 Jaagux]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 4.10.2008 15:17 Tsiteeri


Kuidagi mage näide, sorri.

1) kommenteerimata kood
2) liiga palju mõttetut koodi, pole modulaarne, asjade lisamine võtab liiga palju aega ja muutusi
3) totralt pikk objektinimi. Mis siis saab kui seda on vaja callida mujal koodis? tipid nagu debiil? obj_menublablablabla.muutuja?

Tegin täiesti ümber, hoopis teistmoodi

* oleks võinud ka =true kirjad ära kaotada keyboardi checkidest, unustasin 2-l juhul 3-st ära
* Kuna action oli igal valikul üksainus rida, oleks võinud kaotada ka nurksulud
* tekstikõrgust muutujana määrata pole vaja, tegelikult võib otse numbri draw_eventisse kütta
* töötab ka regamata GM7-ga

[Muudetud: 4-10-2008 InCreator]

Lisatud fail: Menu2inc.gmk (22.42kb)
166 korda tõmmatud
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm