[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
tut, üli lihtne objekti värvimine paint + PS7
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 25.9.2008 08:47 Tsiteeri
tut, üli lihtne objekti värvimine paint + PS7



Nii siis, et kuna adobes on see mitme värviga värvimine minu jaoks alati paras peavalu olnud, ning alati on jäänud mõni koht värvimatta, ning see tõttu tuleb parandada pilte pärast käsitsi veel paintis, siis ma hakkasin kasutama ainult seda ühte: "Fill" funktsiooni. Igas tahes minule meeldivad tulemused väga, ning ma ei ole pidanud neid siiani enam üle tegema ühtegi.

Üks suhteliselt vana pic, sellest kui pikselautos oli vaja ühte bännerit ühele firmakesele.(Pikselauto saab varsti kenaks jälle :))



1. Valisin välja pildi mida bännerina kasutada.

http://i207.photobucket.com/albums/bb72/TDKSports/DMGTUT/lolz.png

Natuke tegin siis kohe eel tööd ka ära, lisasin tausta ja eemaldasin AA.




2. Valmistasin paintiga ette mustri, (adobe: pattern)

http://i207.photobucket.com/albums/bb72/TDKSports/DMGTUT/lolz1.png

NB! Et see kattuks ilusti eelmise pildiga peavad neil olema täpselt samad mõõdud ja asukoht. Muidu ei tule kena.

2.1. Nüüd tuleb avada mõlemad pildid adobes, kuid mustri puhul tuleb valida menüüst: Edit -> Define pattern, ning siis vajutada OK.




3. Nüüd tuleb võtta ette tavaline, see kõige esimene pilt ning selekteerida kõik peale mitte katetavate osade ära( kasutan Magic wand tooli) ja jätan aknad välja.

Kui kõik peale mitte selekteeritavate osade on selekteeritud, siis tuleb vajutada Ctrl + Alt + U. Kui vajutamistega midagi ei juhtu, siis tuleks minna menüüs järgmissesse kohta: Image -> Mode, ning vaadata kas seal on linnuke selle: RGB color ees.

Kui ei ole, siis tuleks sinna linnuke panna, ning siis uuesti Ctrl + Alt + U'd vajutada.


Nüüd peaks ette tulema Hue/Saturation värvi kast, sinna sisse tuleks panna järgnevad seaded:


Edit: Master
Hue: 0
Saturaton: 0
Lightness: +50 on selle puhul sobiv

Ja üldse peaks halli tooni jääma, kuna hall on hele ega sega valget värvi.

Kui hallikas toon on paigas, siis vajutada ok.

ja valida menüüst: Edit->Fill Fillist valida järgnevad seaded:

Contents

Use: Pattern
Custom Pattern: Antud juhul siis Loz1.PNG

Blending:

Mode: Normal
Opacity: 30%(seda %'ti saab alati muuta, ning 30'nest ei pruugi piisata.

Ning minu lõpp tulemus oli siis selline:

http://i207.photobucket.com/albums/bb72/TDKSports/DMGTUT/lolzispop.png

[Muudetud: 25-9-2008 gmmeiter]


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 25.9.2008 14:16 Tsiteeri


Antud juhul oleks kasulik olnud luua lihtsalt layer ja teha kujund valmis ja panna vastavad beld mode-d peale. Mingit eraldi mustrit sul luua nagu vaja pole.

Kui tahad kasutada Mustrit oleks võinud teha mingis dimensioonis mustri mis täidab terve "ruudu". Ja siis lihtsalt panna muster paika ja lisada blendid jms.
Define Pattern idee on ka selles et seda mustrit saaks hiljem mujal asjades kasutada.

Nii et praegusel juhul oleks nii lihtsam olnud.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm