[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
[?] Blitz3d: varjud...
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 17.9.2008 19:32 Tsiteeri
[?] Blitz3d: varjud...



...jepp varjud a.k.a. shadows.
Nii, alustuseks, ma tean väga mitmeid liiibe ja on nendega ka kogemusi...
Andreyman Shadow System
Swift Shadow System
Devil shadow system
GOM shadow system
Flex shadow system
Blob shadow system (et üks sprite asub "Omaniku" all)
ning veel mõned üksikud (Fredbourg ja norc)

Sedasi, point on selles, et ma tahaksin kasutada tekstuuri(oma enda faili) varjuna, mudelitelt, mudelite peale. Hetkel kasutan flex süsteemi, mida ma natuke ka modifitseerisin et see mu nõudmistele vastaks, kuid see ei ole ka päris see.
Ma tahaks kuidagi moodi uve kordinaatidega seda asja teha, ma ei tea täpselt kuidas see peaks funksima ja selle präast ma siia ka sellise teema tegin, nii siit ka siis minu, all mighty küsimus:
Kuidas teha tekstuur shadowit, ilma entitypick funktsioonita, umbes nii nagu tavaliselt auto mängudes on üks musta värvi auto kujuline pilt auto alla pandud ja mis muudab oma kuju täpselt all oleva pinnase järgi, näiteks Need For Speed, Grand Theft Auto, jpt sellistes mängudes on see süsteem olemas, ning ka blitz3ds olen näinud seda kasutuses, tean et kuidagi saab seda Swift Shadow systemiga teha, aga ei mõista kuidas täpselt, siiski sooviks koodi suht ise kirjutada.
Aitäh lugemast, palun pakuge oma ideid :)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 18.9.2008 20:08 Tsiteeri


tead ma arvan et dmgamez keskendub siiski game makerile ja siin sa eriti kiirelt vastuseid ei saa oma probleemidele,otsi guuglist mõni suurem rahvusvaheline foorum ja küsi sealt abi ;)
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 19.9.2008 12:46 Tsiteeri


ei viitsi koguaeg ingliskeeles ka rääkida :D
lihtsalt see on siin vist eestis hetkel ainuke blitzi sub thread kus keegi ültse midagi teab :D
siis lihtsalt mõtlesin küsida. Nagu vanasõna ütleb, küsia suu pihta ei lööda :)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 4.10.2008 21:18 Tsiteeri


Ma ei viitsi selle küsimuse pärast uut teemat teha, aga kas keegi siit foorumist teab kuidas kontrollida animatsiooni sedasi et animatsiooni ajal teatud bone'del mängida teist animatsiooni?
(natuke keeruline seletus ma tean aga näiteks: tulistamine jooksmise ajal)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm