[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Limpsimumm 1.1
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 19.8.2008 12:19 Tsiteeri
Limpsimumm 1.1



Limpsimumm on vana ja hea kõrvaltvaates skate mängu uus teostus, millele on lisatud effektne füüsika ja nägus graafika. Eesmärgiks on koguda maksimaalne arv limpsipudeleid ja põgeneda raevukate mesilaste eest. Kui kõik hästi läheb, võib isegi elusalt limpsipoodi jõuda.

NB esialgu võib mäng tunduda küll veidike keeruline, kuid kui juhtimine käpas siis tuleb ette vaatlik olla, et sõltuvusse ei satu.

Story:
Linna on tulnud reklaamikampaania käigus täiesti uus keelekaste - LIMPSIMUMM.
Kuna pudeleid on piiratud koguses, siis tuleb poodi jõuda enne teiste ostjate saabumist.
Sellist kiirust ei saa ei jalgratta ega autoga, vaid ainult änkza rula abil. Kiirustades
on isegi kaubaauto mõned limpsipudelid maha pillanud ja ega needgi mingi pseudo värk
pole. Kahjuks on aga teisigi kel see mõnus rüübe meeltmööda on ja tige mesilasteparv
ei taha sugugi, et sa nende eest magusa maiuse ära korjaksid. Eriti ajab neid vihale aga
see, et sul juba hõlmaall nii mõndagi seisab!!!

Juhtimine:
Juhtimine on tänu minimaalsele arvule nuppudele küllaltki lihtne ja kiirelt õpitav:

Menüüs:
u täht - alustab mängu
esc klahv - väljub

Mängus:
Parem nool - annab hoogu
Nool üles - hüppab
Tühik - slaidib torudel ja muudel viguritel
Enter - annab suremise korral uue võimaluse
esc klahv - väljub mängust

Parandused versioonis 1.1
Mitmekesistatud helitaust
Punane piksel kaotatud mesilaste juurest
Pudelid rohkem animeeritud
Vähendatud faili suurust sinna mittekuuluva sodi võrra

Pildid:
http://i34.tinypic.com/2ugi9ar.png
http://i34.tinypic.com/2e1x2cy.png

Autorid:
Johann Tael - Programmeerija ja helilooja
Jaanus Jaggo - Kunstnik ja animaator

Tänud:

Roven Toom - Tegi mängule kena tausta ja aitas kaasa ideede loomisel
Batoonike - Testis mängu

Download:
RAR - http://host-a.net/relv/limpsimumm_ver1.1.rar (1.54 MB)
ZIP - http://host-a.net/relv/limpsimumm_ver1.1.zip (1.95 MB)

Siia teemasse võite postitada oma skoore, minu parim on hetkel veel 4024

Kommentaarid on ka väga oodatud !



[Muudetud: 20.8.2008 Perfoon]
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
MC-PePe
Level 3
Avatar

Liitunud: 30.10.2005
Postitusi: 92
[EEMAL]




postitati 20.8.2008 17:59 Tsiteeri


Mängu välimus ja graafika on väga kift. Aga minumeelest see mäng on peaaegu sama ärritav kui Catmario.
Hüppamine on veits paigast ära minuarust.. kohati kui hüppan siis ta ei hüppa..
Kas oleks võimalik teha nii, et Sa tunneksid koheselt ära mis Sind tappa võib. Alguse poole oli mingi toru maast väljas kuhu ma otsa jooksin näiteks.
Need kaks kõrvale jätta ei pea väga tark olema nägemaks, et te olete vaeva näinud selle mänguga..

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 20.8.2008 18:14 Tsiteeri


Hüppamise koha pealt ei oska ma kommenteerida, minujaoks ta tõrkeid ei valmistanud.

Seevastu teise probleemi ees ma vabandan kuna osad elemendid on tõesti eksitavad, aga siinkohas tuleb mängu ka mängitavus, nimelt mängu peab olema võimalik läbida ja kui kõik need takistused mis ma sinna maalisin oleks läbistamatud, siis paraku see võimalik ei oleks. Näiteks see toru seal alguses oli mõeldud slaidimiseks, aga kui seal slaidida, siis paraku see vant seal enam sellest mäest üles rühkida ei jõua, nii et Jorss seal slaidimist ei pannud. Muidugi mulle öeldi juba varem, et läbistamatud asjad võiksid kuidagi eristatavamad olla ja nii ma siis joonistasingi neile mustad piirjooned, paraku aga siiski kõik nendest kasutusel ei ole ja on nii mõnigi piirjoonistud prügikast millest saab lihtsalt läbi sõita.

Kelle jaoks mäng ikka veel pealvalu valmistab, siis mõningaseks vihjeks on see, et
1. DMGamezi sildil saab slaidida
2. Tuleks hüpata kohe pärast prügikastidelt maandumist

Ahjaa, minu isiklik parim skoor on tõusnud 4190'ni
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 20.8.2008 18:30 Tsiteeri


hüppamine tuleb väikse hilinemisega, sest meie kangelane peab enne kükitama.
ning kui ta kükitamise ajal üle serva sõidab, siis tal jääbki hüppamata.
kaalusin selle viivituse likvideerimist, aga ei jõudnud proovida.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 21.8.2008 13:49 Tsiteeri


3649:)
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
KarusNahk
n0bat banned


Liitunud: 26.7.2008
Postitusi: 26
[EEMAL]




postitati 21.8.2008 14:15 Tsiteeri


te trikke sinna kah! igast tre flipid ja muud!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 22.8.2008 17:09 Tsiteeri


4488:P

Lisatud pilt:
ciews:
highscore.PNG
(23.37kb)
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 22.9.2008 02:00 Tsiteeri


Lihtne küsimus: Kuidas on seadistatud mängu reso ja settingud? Resolutsioon on 320x240 eksju... aga mu neetud LCD monitor blurrib selle reso peal kõik ära, mida ka GMist ei seadistaks.

samas läbi 2xfiltri 640x480 näitab normaalselt ka 2xväiksema resoga asju.
...ja see mäng ei ole mu ekraanil udune. kuidas?

Et siis millise fullscreen reso seab mäng ja kuidas on paika pandud scale?

Tahaks ka ajaviiteks mõne low-res asjaga maha saada - iga päev modelleerimise päev ei ole ju, aga ei oska seadistada.

[Muudetud: 22-9-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 22.9.2008 08:54 Tsiteeri


tegelik resolutsioon on 640x480, aga ma joonistasin kõik tekstuurile ja siis ilma interpolatsioonita joonistasin tekstuuri 2x suuremalt.
ilmselt mitte kõige optimaalsem lähenemine, aga nädalaga tehtud mängule piisab sellest.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 22.9.2008 17:14 Tsiteeri


Töötas! tänan.
Arvasin et spritede scale ja GMi screen scale töötavad samamoodi, tuleb välja, et _ext käskudega teeb puhtalt hoopis.

[Muudetud: 22-9-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm