[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Muutuja väärtuse küsimine
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 10.8.2008 13:33 Tsiteeri
Muutuja väärtuse küsimine



Kuidas teha nii, et mäng küsiks ja laseks sisestada muutuja väärtuse ?
"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 10.8.2008 13:36 Tsiteeri


get_string()

saab tuua esile akna, mis tagastab tekstilise väärtuse

get_integer()

tagastab numbrilise väärtuse, mille kasutaja sisestanud on.

execute_string

siis sisuliselt käivitab muutuja

Kõike täpsemalt vaata manualist.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 07:07 Tsiteeri


aga kuidas teha nii, et ta küsib näiteks esimenekord parooli, siis paned parooli ära ja igakord saad sama passiga sisse logida, ilma et sa peaksid uuesti passi sisestama. (mõistate ?)
"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 09:23 Tsiteeri


refereeri manuali .ini failide koha pealt.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 09:27 Tsiteeri


matean aga ma ei mõista inglise keelt nii hästi :D
ini_open(name) Opens the INI file with the given name. The ini file must be stored in the same folder as the game!
ini_close() Closes the currently open INI file.
ini_read_string(section,key,default) Reads the string value of the indicated key in the indicated section. When the key or section does not exist the default value is returned.
ini_read_real(section,key,default) Reads the real value of the indicated key in the indicated section. When the key or section does not exist the default value is returned.
ini_write_string(section,key,value) Writes the string value for the indicated key in the indicated section.
ini_write_real(section,key,value) Writes the real value for the indicated key in the indicated section.
ini_key_exists(section,key) Returns whether the indicated key exists in the indicated section.
ini_section_exists(section) Returns whether the indicated section exists.
ini_key_delete(section,key) Deletes the indicated key from the indicated section.
ini_section_delete(section) Deletes the indicated section.

"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 10:21 Tsiteeri


et ta salvestaks mängu väliselt mingisse faili parooli pmst ja järgmine kord küsiks seda.
"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 14:49 Tsiteeri


nuh tüüpiline failihaldus.

Kuna sa olid ise nii tubli ja võtsid kõik funktsioonid välja, siis polegi muud kui abisk ka veel mingi sõnastik. :)
Idee seisneb selles et ini-i muuta / sinna salvestada, tuleb see enne avada.
Siis INI sisu koosneb sektsioonidest ja võtmetest.

Sektsioon on kujult midagi sellist:
[Parool]

võti on sektsiooni sees esinev "muutuja", millel on oma väärtus.

pass = 6809403

Nüüd vastavalt sellele kas su parool saab olema string või integer (number) salvestad sa selle vastava "write" (loe: kirjutab) funktsiooniga:

ini_write_real(section,key,value)
või
ini_write_string(section,key,value)

pane tähele funktsiooni sees olevad section ja key argumente. section-isse kirjutadki oma INI failis esineva Sektsiooni pealkirja ilma []. Antud juhul siis nt Parool.
key argumenti oma võtme nime. Antud juhul pass. default alla tema vaikimisi väärtus, juhul kui midagi nihu läheb. Ja ongi kõik.
Isegi Manualis on kõik ära seletatud.

Lugemine toimub siis vastava ini_read.. funktsiooniga ja suunad ta jälle vastavasse funktsiooni ja vastavasse võtmesse.

Ning loomulikult, kui midagi avasid, pane see ka kinni, kui enam ei kasuta.

Loodan et mu segane jutt aitab :)

[Muudetud: 11-8-2008 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 17:53 Tsiteeri


Ehk keegi oleks nii viitsiv ja teeks näite ? Ma ei saa kuidagi hakkama :duh:
"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 17:56 Tsiteeri


Millest sa aru ei saa ? Lihtsalt seleta...
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 18:16 Tsiteeri


Nii ma teen kõigepealt ini, siis ma teen sinna sisse [Parool] ja selle alla pass =
ja siis mängu panen selle objecti create koodi, ini_write_real(Parool,pass,pass)
ja enne seda veel kood pass = 59234
misma valesti tegin `?

"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 18:21 Tsiteeri


Tegin õpetuse sulle. Polnud ka varem INI faile tekitanud, kuigi teadsin nende olemasolust. Täitsa mõnusad ja otstarbekad.



[Muudetud: 11.8.2008 Herra_Huu]

Lisatud fail: ini_parool.gmk (8.91kb)
162 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 18:29 Tsiteeri


aga dlli ? Või pmst parooli ei tohiks ju näha olla xP
"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 18:40 Tsiteeri


http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=270612&mode=linear

Ise pole proovinud, aga sellega peaks saama.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 11.8.2008 19:34 Tsiteeri


ja kuidas see alles jääb kui ta mängu kinni paneb?
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 12.8.2008 08:11 Tsiteeri


ma ei mõista väga su teooriat, pmst teen niimoodi et pass=1, aga kust ta loeb seda parooli mis pandud on ?
"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 12.8.2008 11:52 Tsiteeri


kõige turvalisem ongi nii et salvetad faili nagu ikak ainult krüpteerid ta ära. Ja lugedes dekrüpteerid.
Ma ei tea mis siin mõelda on. Kui väga ei viitsi jamada siis tee muutuja ja tee mängust save game. See peaks ka muutuja väärtuse ära salvestama ja gm-i salvestused krüpeeritakse ka automaatselt.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bouncer
Meisterdaja


Liitunud: 9.8.2008
Postitusi: 10
[EEMAL]




postitati 12.8.2008 15:05 Tsiteeri


Aga dm11 teooria ? Äkki teeksid näite ?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 12.8.2008 20:07 Tsiteeri


Lite ei piira INI-failide kasutamist.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm