[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Lõpmatus ühikut teeb
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 5.8.2008 15:13 Tsiteeri
Lõpmatus ühikut teeb



Viimane kord kui ma teid siin foorumis tülitan :).
Ostan ühe ühiku ära, raha otsas aga saan miljon tükki teha veel. Milles asi ?

Lisatud fail: misasja.gmk (23.19kb)
137 korda tõmmatud

"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 5.8.2008 16:45 Tsiteeri


See miks sa saad seemneid lisada palju tahes on sellepärast et kui sa objekti lood ei võta sa ganja lugeja muutujast seda ressursi maha. Pead, nagu osteski, kui raha maha võtsid, ganjat maha võtma. Loogiline...

Üldiselt võiksid muutujad, mida üle terve programmi igalpool kasutad panna global. ette. Saab ka koodi lugedes paremini aru ja teeb nendele suunamise kergemaks. Räägin just nagu rahast.

[Muudetud: 5-8-2008 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
GMzebli
Level 5
Avatar

Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 5.8.2008 18:48 Tsiteeri


Aa ja viimane asi veel see ka et kuidas teha nii, et ta näitaks muutujat üleval vasakus nurgas ? :P
"Auto on seisnud. Enne seismajäämist sõitis."

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 5.8.2008 18:49 Tsiteeri


draw eventi

draw_text(x,y,string(muutuja));

aa ja kui tahad et seal ees mingi tekst ka oleks,nt. raha:
siis

draw_text(x,y,'raha: '+string(muutuja));

[Muudetud: 5.8.2008 smiley]
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm