[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 22:09 Tsiteeri
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail



...
keri alla, all on kood, viska pilk peale.

[Muudetud: 15.9.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 05:04 Tsiteeri


ma ei saa aru. kus sa seda vertex alphat sättida üritad üldse.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 09:06 Tsiteeri


ma võtsin selle osa koodist maha sest igal pool viskas ta MAV'i

ehk oskad öelda kuhu täpsemalt seda paigutada? igal pool Loopi paigutades viskab mavi ja enne loopi kui paigutan siis viskab ka mav'i :(

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 15.9.2008 14:21 Tsiteeri


Pole mõnda aega siia midagi postitanud, igastahes siin on minu "Vertex Trail" süsteem.
Mõni asi tuleks tegelt juurde lisada,näiteks see millal jäljed ära kustuvad, aga kuna mul viskab mingit non-newType errorit(mis on minu jaoks midagi uut, pole "type"-ga varem eriti tõsiselt tegelenud), siis ei viitsi ma ka vaeva näha praegu.
Üldiselt olen tulemusega rahul :)

pilt:
http://img231.imageshack.us/img231/4091/skidmarksrd1.jpg

http://img153.imageshack.us/img153/700/testjv7.jpg

skid.tga:
http://www.speedyshare.com/466662601.html
Kood:

Graphics3D 1024,768,32,2
SetBuffer BackBuffer()
AppTitle("skidmarks by smr597")

;camera & light
camera=CreateCamera()
TurnEntity camera,45,0,0

light=CreateLight()
TurnEntity light,45,45,0

;scene
grid_tex=CreateTexture( 32,32,8 )
ScaleTexture grid_tex,10,10
SetBuffer TextureBuffer( grid_tex )
Color 60,60,80:Rect 0,0,32,32
Color 100,100,120:Rect 10,10,22,22
SetBuffer BackBuffer()

grid_plane=CreatePlane()
EntityTexture grid_plane,grid_tex
EntityBlend grid_plane,1
EntityAlpha grid_plane,.6
EntityFX grid_plane,1


;bike
bike=CreateSphere()
ScaleMesh bike,.75,1,2
PositionEntity bike,0,1,0
EntityShininess bike,1
EntityColor bike,192,0,255

;wheel placeholders
s1=CreateCube(bike):PositionEntity s1,-6,0,0;left
s2=CreateCube(bike):PositionEntity s2,6,0,0;right

skid_tex=LoadTexture("skid.tga",2)

;main loop
While Not KeyHit(1)

If KeyHit(17)
wire=Not wire
Wireframe wire
EndIf

smooth=1
If KeyHit(29)
smooth=smooth-1
End If
spd=0
turn=0
If smooth
If KeyDown(203) turn=5:If hto<10 Then spd=spd+1
If KeyDown(205) turn=-5 :If hto>10 Then spd=spd-1
Else
If KeyHit(203) turn=90
If KeyHit(205) turn=-90
EndIf
If turn
TurnEntity bike,0,turn/2.0,0
EndIf

If KeyDown(200)
MoveEntity bike,0,0,.9
Else
End If

;create skidmark/vertex trail
If KeyHit(57)
t1.trail = CreateTrail(s1,skid_tex,-2,-1)
t2.trail = CreateTrail(s2,skid_tex,2,-1)
End If
If KeyDown(57)
skid=1
Else
skid=0
End If
;end skidmark/vertex trail
If skid=0 Then
FreeTrail(trail)
End If

;update trails
UpdateTrails()

UpdateWorld

PositionEntity camera,EntityX(bike)-5,0,EntityZ(bike)
MoveEntity camera,0,0,-30

RenderWorld

Color 100,200,100
Text 10,10,"Tris Rendered="+TrisRendered()
Text 10,20,"use arrows to move & hit space to create trails: "+skid
Flip

Wend
End

;VertexTrailSystem.bb

Type trail
Field entity
Field trail_mesh
Field trail_brush
Field trail_surf
Field trail_wide#
Field Yoffset#
Field trail_vert
Field add_flag
Field EnableTrails
Field id
Field stretch#
End Type

Global add_flag=True
Global EnableTrails=True
Global tex# = 0

;Create Trails
Function CreateTrail.trail(ent,texture,wide#=2,Y#=0,stretch#=.25)
Local t.trail
EnableTrails = True

t.trail = New trail
t\add_flag=True
t\entity=ent
t\Yoffset#=Y
t\trail_wide#=wide#
t\stretch#=stretch
t\trail_mesh=CreateMesh()
t\trail_brush=CreateBrush()
BrushColor t\trail_brush,255,255,255
BrushBlend t\trail_brush,5
BrushFX t\trail_brush,1
BrushTexture t\trail_brush,texture
t\trail_surf=CreateSurface( t\trail_mesh,t\trail_brush )
TFormVector(t\trail_wide#,0,0,t\entity,0)
v1=AddVertex(t\trail_surf,EntityX(t\entity,1)-TFormedX()+xflp,EntityY(t\entity,1)-TFormedY()+t\Yoffset#,EntityZ(t\entity,1)-TFormedZ())
v2=AddVertex(t\trail_surf,EntityX(t\entity,1)+TFormedX()+xflp,EntityY(t\entity,1)+TFormedY()+t\Yoffset#,EntityZ(t\entity,1)+TFormedZ())
v3=AddVertex(t\trail_surf,EntityX(t\entity,1)-TFormedX()+xflp,EntityY(t\entity,1)-TFormedY()+t\Yoffset#,EntityZ(t\entity,1)-TFormedZ())
v4=AddVertex(t\trail_surf,EntityX(t\entity,1)+TFormedX()+xflp,EntityY(t\entity,1)+TFormedY()+t\Yoffset#,EntityZ(t\entity,1)+TFormedZ())
VertexTexCoords(t\trail_surf,v1,0,tex)
VertexTexCoords(t\trail_surf,v2,1,tex)
VertexTexCoords(t\trail_surf,v3,0,tex)
VertexTexCoords(t\trail_surf,v4,1,tex)

AddTriangle t\trail_surf,0,2,3
AddTriangle t\trail_surf,0,3,1
AddTriangle t\trail_surf,0,3,2
AddTriangle t\trail_surf,0,1,3
t\trail_vert=2
Return t
End Function

;update trails
Function UpdateTrails()
For t.trail = Each trail

If EnableTrails = True Then
t\add_flag=True
If t\add_flag
TFormVector(t\trail_wide#,0,0,t\entity,0)
v1 = AddVertex(t\trail_surf,EntityX(t\entity,1)-TFormedX(),EntityY(t\entity,1)-TFormedY()+t\Yoffset#,EntityZ(t\entity,1)-TFormedZ())
v2 = AddVertex(t\trail_surf,EntityX(t\entity,1)+TFormedX(),EntityY(t\entity,1)+TFormedY()+t\Yoffset#,EntityZ(t\entity,1)+TFormedZ())

VertexNormal(t\trail_surf,v1,0,1,0)
VertexNormal(t\trail_surf,v2,0,1,0)
VertexTexCoords(t\trail_surf,v1,0,tex)
VertexTexCoords(t\trail_surf,v2,1,tex)

tex = tex + t\stretch#

AddTriangle t\trail_surf,t\trail_vert,t\trail_vert+2,t\trail_vert+3
AddTriangle t\trail_surf,t\trail_vert,t\trail_vert+3,t\trail_vert+1
AddTriangle t\trail_surf,t\trail_vert,t\trail_vert+3,t\trail_vert+2
AddTriangle t\trail_surf,t\trail_vert,t\trail_vert+1,t\trail_vert+3
t\trail_vert=t\trail_vert+2

Else
VertexCoords t\trail_surf,t\trail_vert,EntityX(t\entity,1)-TFormedX(),EntityY(t\entity,1)-TFormedY()+t\Yoffset#,EntityZ(t\entity,1)-TFormedZ()
VertexCoords t\trail_surf,t\trail_vert+1,EntityX(t\entity,1)+TFormedX(),EntityY(t\entity,1)+TFormedY()+t\Yoffset#,EntityZ(t\entity,1)+TFormedZ()
VertexTexCoords(t\trail_surf,t\trail_vert,0,tex)
VertexTexCoords(t\trail_surf,t\trail_vert+1,1,tex)
EndIf

EndIf
Next
End Function

;free trails
Function FreeTrail(id)
For t.trail=Each trail
If t\id=id
t\EnableTrails = False
FreeEntity t\id
Delete t
EndIf
Next
Return True
End Function


*sry aga kas see, praegu, on ka double post ?

[Muudetud: 15.9.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 15.9.2008 20:27 Tsiteeri


Ei ole.
Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 15.9.2008 21:08 Tsiteeri


edit...
Probleem:
ma saan aru et ma peaksin kasutama sellist funktsiooni
(et uuendada ühte ainsat traili)

Kood:

Function FreeTrail(ent)
trl.trail = Object.trail(ent)
trl\EnableTrails = False
FreeEntity trl\mesh
Delete trl
End Function


..aga ta ütleb mule et "object" does not exist, on kellelgi ehk mingeid lahendusi pakkuda?, kasutan seda funktsiooni teise funktsiooni sees, ja "type" peal

[Muudetud: 16.9.2008 smr597]

veider on see, et selline funktsioon toimib kuid ma kardan et see on natuke vale ?
Kood:

Function FreeTrail(ent)
trl.trail = Object.trail(ent)
Delete trl
End Function


[Muudetud: 16.9.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 16.9.2008 15:52 Tsiteeri


väheke offtopic aga millal seda automängu mängida saab?^^ see auto seal pildil näeb väga vinge välja
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 16.9.2008 16:12 Tsiteeri


seda juba sai isegi testida =) on jah äärmiselt mõnna =D
Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 16.9.2008 18:45 Tsiteeri


oi see mis te testisite on vana vana :D

http://www.speedyshare.com/858922549.html

siin on see mida saate nyyd testida :D enivei öelge siis juba fpsid ka nendele .. peaksid madalad oleam sest ei ole nagu funktsioone mis "refreshiks"
Igastahes öelge Spekid ja FPS .. üöevaö vasakul nurgas .. a ja
f1-vahetab seda millist autot sa vaatad(oleneb kas teine auto eksisteerib)
f 2 - vahetab kaamerat (kas oled auto taga või oled spectator*)
z- käik alla
x- käik üles (käigu vahetust on ainult tagurpidi liikumiseks vaja
alt - freaky boost/nitro
space - käsipidur
ja nooled
wooohoo kui oled spectator siis:
sa saad samal ajal ka autot juhtida
W A S D ja hiir - ringi liikumiseks

...kui ma ei eksi siis on üks vastik asi seal see et ma unustasin mootori voluumi 0 li :/
...ning buuge on palju!

edit..
unustasiin osad nupud...
r- reset, t-vastase reset, h -signals

[Muudetud: 16.9.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 16.9.2008 19:33 Tsiteeri


ÜLIVINGE!!!! tundus nagu mängiks gridi või mõnda teist uut automängu:)

kõik tundus väga hea ainult et mulle tundus nagu see smoke effekt või need rehvijäljed vms ei kustu ära vms,algul on fps stabiilselt 60 ja järjest hakkab langema nagu,kui kauem mängida

süsteem p4 2.4ghz,2gb ram,5500fx
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 16.9.2008 19:51 Tsiteeri


tossu update on natuke veider jah aga see vähemalt kustub lõpuks ära, kuid kummi jälgedega on sedasi, et kuna ma peale "drifti" lõpetamist freein ära need jälje "typed", siis ma ei oska enam neile kuuluvaid asju uuesti kustutama hakkata( ehk siis jäljed ise) .. kui ma suudaks oma mõistust natuke kräkkida ja tunneks type natuke rohkem, siis ehk saaks ka väikse funktsiooni valmis et mingi aja pärast kustuvad jäled ära, ja asi funksiks stabiilselt.

Muidu kas mõlema exega oli 60 fps ?

Igastahes, veidi, veidi, veidi veel nokitsemist ja siis ma reliisin asja välja koos sourcega, et kõik saaksid õnnelikud olla, yeey:happy:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 16.9.2008 20:42 Tsiteeri


dm11 .. viitsid mängi natuke aega ja siis ütle umbes kaua mängisid kui fps satup 20 ringi

btw ma jäin su signatuuris seda putuka asja uskuma praegu ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 17.9.2008 13:46 Tsiteeri


ai versiooniga on jah fps halvem ning langeb ka tohutult kiiremini. seda ilma ai-ta exet saab päris kaua mingi 30 fpsi peal mängida
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 17.9.2008 14:05 Tsiteeri


see on selle präast et vaata 2 korda rohkem tuleb jooni see on 4x2
lisaks on veel teise masina füüsilised arvutused

nii aga nüüd küsimus neile targematele, kuidas näiteks type reneimida? ning miks ma ei saa selel funktsiooniga, typele kuuluvaid parameetreid muuta?(semi kooloni taga on need asjad mida ma tahaks kasutada)

Function FreeTrail(ent)
trl.trail = Object.trail(ent)
;trl\EnableTrails = False
;FreeEntity trl\mesh
Delete trl
End Function

..kui ma üritan muuta siis ütleb et "object does not fucking exist" ja see ajab mind päris närvi, sest tegelikult ju eksisteerib ja mujal kaa seda laadi funktsioonid funksivad, justku blitz3d buug :(

[Muudetud: 17.9.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 17.9.2008 14:27 Tsiteeri


Mul jäid rehvijäljed õhku... XD
Tsitaat:
Tsitaat: gmmeiter
hirmus lahe oleks mõni hommik kõrbenud haugiga vasta pead saada rõdul.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 17.9.2008 15:33 Tsiteeri


üritan vastata:
Ma palju ei peatunud Blitz3D peale tänu tema suhteliselt nõrgale vundamedile (ei viitsinud palju asju ise uuesti leiutada) ja Type-dega manipuleerimine oli ka piiratud. Ja kui tahad tegeleda üksikute instance-dega on see suhteliselt samuti piiratud, juhul kui iga instance pole eraldi muutuja.

Nii et kui tahad üksikut instance-i manipuleerida, pead kuidagi leidma selle õige instance näiteks siis salvestades ta eraldi muutujasse. Samas leitudada mingi funktsioon selle ülesande jaoks jms.

Kuna sa lood traile funktsioonis ja kõik salvestub sul automaatselt trail nimekirja siis sealt õiget kätte saada on raske. Kõik salvestub sul läbi funktsiooni ühte muutujasse nagu. UpdateTrailsis pead ka kõik nimekirjas läbi käima enne kui need instance-d uuenevad, aga et saada eraldi instance kätte on vaja igaühe jaoks eraldi muutujat.

Sisuliselt ütlesin sama asja mitut moodi välja, vaata kas saad mu mõtlemiskäigust aru :).
Loodan et see aitab ka kuna mul blitz3d kasutus jäi ka üürikeseks tänu sellise ja muude ebamugavuste pärast.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 17.9.2008 17:45 Tsiteeri


hmm ma põhimõtteliselt sain aru mida sa mõtled .. et nagu kui on mitu mitu asja typega siis ei saa ühte neist sealt valida eks?
ma sain selelst probleemist mingit moodi üle .. et ma nagu salvestasin type nimega vms :D näiteks alguses ma genereerisin autod lihtsalt tavalise funktsiooniga ja sis kontrollisin ainult ühte autot aga siis ma muutsin oma funktsiooni( jälgides ühte teist koodi kuidas see tehtud oli) siis panin autodele type nimed .. ja sain eraldi kotrollida igat erinevat autot ja neile kuuluvat asja .. aga nüüd, kus ma oma arust üritasin sama teha ka treilidega on asi keerulisem ja ma pidin "object" funki kasutama ja sellele ei saa ma pääärishästi pihta, et miks ta just treilsidega ei luba mul kasutada seda infot mis triliselde kuulub .. vb on vastus kuskil eelnevates funktsioonides, et peab midagi ümber nimetama ja mõne fieldi lisama aga see käib üle mõistuse natuke

avastasin ka vist seda et kui ma objectina kasutan seda type eraldi vms, et siis ta käsitleb typele kuuluvaid asju nende originaal nimedega vms umbes, et kui on "type/nimi"
siis peale objecti kasutab ta ainult "nimi" .. kuid krdi närvi ajab mind see, et kui ma type ära kustutan siis ta ei afecti enam neid mis tralle kuulusid ja ma ei tea kuidas neid kasutada aga nad eksisteerivad ikkagi :D täpselt sellien tunne et ma peaksin vertexi haaval kustutama hakkama seda "trail" mudelit

KUID, lõpp sõnaks, minu pikkale ja vigasele tekstile

"The answer is out there Neo. It's looking for you, and it will find you, if you want it to."


..ja mu toit jahtus nüüd ära :( niu

[Muudetud: 17.9.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 17.9.2008 17:59 Tsiteeri


võiksid panna kaamera autole järgnema, kui seda saab juba nii seada, siis STUPID STUPID me, aga kui ei, siis võiks! FPS oli suht normaalne nii hm 20 - max 61
Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 17.9.2008 18:22 Tsiteeri


ma arvan et sa võiksid nupud üle vaadata :D HINT f2 läheb taha ja jätab maha vajuta hiire nuppu ja siis on lahe moovie cam yey

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm