[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3
Wabatahtlised
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 07:00 Tsiteeri
Wabatahtlised



http://img106.imageshack.us/img106/5071/wabatahtlisedml0.png

Sisu

Sügis 1918. Kaotusega Maailmasõjas lõpeb Saksa invasioonivägede okupatsioon Eestis. Vastloodud Vabariigi piiride kaitseks ning avaliku korra alalhoidmiseks kutsutakse kokku Eesti Rahvavägi. Raugematu tahtega seistakse järgnevate kuude jooksul vastamisi anarhistliku Punaarmee ning Läti demokraatliku valitsuse kukutanud Landeswehr’i tagurlike jõududega.

"Wabatahtlised" on Eesti Vabadussõda käsitlev käigupõhine strateegiamäng, mis maalib kompaktse ajaloopildi Eesti iseseisvuse kaitseks ja kindlustamiseks peetud tõrjelahingutest aastatel 1918-1919. Malendilaadseid jalaväepolke mööda Eesti, Põhja-Läti ja Loode-Vene regioone lohistades leiavad naivistliku taaskehastuse rahvusüksuste komplekteerimisraskused sõjategevuse algperioodil, asendamatu tähtsusega diplomaatilis-militaarne välisabi ning uute relvaliikide kasutuselevõtt koos Rahvaväe moraali ja võitlusvõime tõusuga.

Allalaadimine

Wabatahtlised_v1.1.rar (17.8 MB)

Pildid

http://www.hot.ee/wabatahtlised/pilt_6v.gif http://www.hot.ee/wabatahtlised/pilt_3v.gif http://www.hot.ee/wabatahtlised/pilt_10v.gif

Koduleht

http://www.hot.ee/wabatahtlised/

[Muudetud: 31-7-2008 Ric]

[Muudetud: 3-8-2008 Ric]
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 09:20 Tsiteeri


See näib juba meistriteosena välja :).
Laadisin alla, kui aega saab mängin läbi ka.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 10:16 Tsiteeri


Mängisin 2 korda läbi ja võitsin, esimesel korral võttis natuke aega et aru saada, aga siis oli juba kerge, minu arust esikoha vääriline mäng... (y)
Tsitaat:
Tsitaat: gmmeiter
hirmus lahe oleks mõni hommik kõrbenud haugiga vasta pead saada rõdul.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 18:19 Tsiteeri


Väga hea mäng. Halbu sõnu selle mängu kohta ei ole.
Kui mäng teha natukene suurema osa peal kui praegu siis saaks sellest väärt mängu. Jah seda küll et see käsitleb eesti vabadus sõda.

[Muudetud: 31-7-2008 racingtime]

"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 18:52 Tsiteeri


sain owni :D venelastelt ja täitsa ime see mäng hakkas isegi väheke tõkkama :D

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: racingtime
Kui mäng teha natukene suurema osa peal kui praegu siis saaks sellest väärt mängu.

Igati õige mõtlemine – mängulauda paarisaja kilomeetri võrra põhja, lõuna ja ida suunal laiemaks venitada ning üheainsa liigutusega kaks pealinna, viis väekoondist ja kolm uut (kodu)sõda alussündmustikul juures.

Tsitaat:
Tsitaat: Rallitaja
ja täitsa ime see mäng hakkas isegi väheke tõkkama

Puhtfüüsiline lisamotiiv punahordide ülemäärast sigimist piirata.

[Muudetud: 31-7-2008 Ric]
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 21:11 Tsiteeri


isegi poes pole pooled mängud nii head:s
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 21:12 Tsiteeri


mingi jumala haige kui ma ostan oma esimese uue polku siis neil on seda juba kuskil 22 :D

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 21:22 Tsiteeri


Venelased olidki ju tuntud kui "massiga peale minejad". See-eest olid nende polgud (vähemalt mängus) oluliselt nõrgemad kui eestlaste omad.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 21:27 Tsiteeri


polk+IKS rünnakus vastaseis 1/1 olekus jäi punanahku järgi mingi 1000..
Väga kena teostus ning kasutatud vägagi tarka tahtikat raha jagamisel, et pealinn annab rohkem kui kauge kolgas... vallutasin riia ära kohe alguses, aga landeswher on päris tugev ja vägagi osav.

Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 21:29 Tsiteeri


Ma vallutasin ka Riia ära kohe alguses. Venelasi oli lihtsalt nii palju, et lõi hirmu nahka. =)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
GMn00b
Level 2
Avatar

Liitunud: 29.7.2008
Postitusi: 15
[EEMAL]




postitati 31.7.2008 21:45 Tsiteeri


Selle foorumi üks parimaid mänge.väga väga häästi tehtud(y).
See saab arvatavasti strateegia mängude võistlusel vist 1. koha.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 05:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Aply_Games
polk+IKS rünnakus vastaseis 1/1 olekus jäi punanahku järgi mingi 1000..


Väga õige jutt... Ma tegin kohe lguses soomusrongid ja kõik muud sõjalised uuendused ära ja andsin neile kohe peksa...


Tsitaat:
Tsitaat: Aply_Games
aga landeswher on päris tugev ja vägagi osav.


XD Mul olid nad ikka väikese vaimupuudega... läksid 300 mehelise väega venelaste 16000 lisele peale, ja nii see jätkus kuni neil oli 1 mees järel (landeswheril) ja mina nad maha lõin...


Edit:

Tuli esimene error...

Kood:

ERROR in
action number 4
of draw event
for object obj_kontroll:

Error in code at line 27

draw_text(view_left+36,view_top+72,tekst[tekstnait[2],5]);

at position 45: Unknown variable tekst or array index out of bounds


[Muudetud: 1.8.2008 xaxk]

Lisatud pilt:
ciews:
error.PNG
(13.74kb)

Tsitaat:
Tsitaat: gmmeiter
hirmus lahe oleks mõni hommik kõrbenud haugiga vasta pead saada rõdul.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 08:42 Tsiteeri


Relvi võiks saada müüa, ma kohe annan vägagi selgitava pildi.

Idee on selline, et kui mina müüd relva siis ma saan mingi 0.5 ühe eest, ning mulle peaks minimaalselt ka mingi arv relvi kätte jääma kui ma neid müün... nt müümisel peab 5000 kätte jääma, aga polgu tegemiseks piisab 3000 ja mingu kasvõi nulli nagu praegu on.

[Muudetud: 1.8.2008 Aply_Games]

Lisatud pilt:
ciews:
seep2rast.PNG
(105.06kb)

Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 09:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: xaxk
Tuli esimene error...

Nähtavasti mõnetiste õnnetute juhuste erandlik kokkulangemine.

Tsitaat:
Tsitaat: Aply_Games
Relvi võiks saada müüa, ma kohe annan vägagi selgitava pildi.

Eesti vägede kasutada oli sõja lõpuks isegi mõnevõrra suurem vintpüssikvantum. Samas oleks mistahes varustuse müügitehingud ajastut, olukorda ning eelkõige vaadeldavat riiki silmas pidades äärmiselt anakronistlikud. Pigem klattida probleem juba eos ning piirata relvade sõjasaagilist sissetulekut, mis praegu on ~75% lahingu kaotajapoole inimkaotustest ehk nende poolt lahingutandrile maha jäetud tulenuiadest..

Selle kõrval tuli sm Herra_Huu tähelepanekust välja, et avaldatud versioon on esimene ja ainuke üle kahe-kolme kuu, kus mängujärgsed statistikagraafikud ennast tobedalt iroonilise apsu tõttu näidata ei taha. Igatahes hoidke oma salvestused sõja lõpp-perioodist tallel, raporteerige mistahes puukidest, mutukatest ja muudest ebameeldivustest ning hiljemalt nädala lõpuks saab "parandatud trüki" välja anda.
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:

Ja teine buug oleksi see sama statistika lõpus, mida kahjuks veel polnud.


Jah, seda märkasin mina ka et lõpus polnud nagu migeid graafikuid, või ei olnud neid lihtsalt näha...

Tsitaat:
Tsitaat: gmmeiter
hirmus lahe oleks mõni hommik kõrbenud haugiga vasta pead saada rõdul.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 20:55 Tsiteeri


mul juhtusid veel sellised bugid,et ühe korra tuli venelane mu ala vallutama ja sai pähe,aga ära ei läinud sealt alalt(järgmine käik ründas õnneks uuesti sama vend sama kohta ja lendas minema) ja teine korda vallutas venelane pärnumaa nii ära et ühtegi venelast seal alal polnud
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 22:05 Tsiteeri


kui landeswheri lutipudeli nagadele aju panna, siis oleks normaalne reaktsioon suurt armeed nähes punuma panna :D noh jnt, ma nüpeldasin landeswheri:

http://www.hot.ee/kindlustest/canitgetworsethanthat.PNG

Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 22:07 Tsiteeri


Ma vaatan, et see on ainuke võistlusmäng, mis korralikku vastukaja tekitab. Sellel on üsna loogiline põhjus, ma arvan. = )

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
axelson
Level 2


Liitunud: 25.7.2008
Postitusi: 11
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 09:30 Tsiteeri


See mäng on täpselt minu maitsele. Mängu juures häiris mind vaid see, korraga sai sõdida vaid ühel rindel. Oleks tahtnud mitut maakonda korraga rünnata, oleks loogilisem tundunud. Aga üldiselt on mäng väga nauditav ning on ajalooline. Kiidan:ja:

[Muudetud: 2.8.2008 axelson]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 12:51 Tsiteeri


mai saa aru kuidas te kogu kaardi ära saate vallutada? mul lõppes mäng siis,kui põhimõttelistelt ainult läti ja eesti alad minu käes olid või käib mäng aja peale?
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 13:37 Tsiteeri


pmts.. mäng lõppes mul ühekorra siis kui mul oli terve eesti vaba, vene pealinn oli minu, tallinn oli minu ja riia oli minu.. siis lõppes mingi septembris.. aga muidu kui pealinnu ei suuda ära vallutada ja oma maad tühjana hoida siis minul lõppes mäng mitu korda 29 dets-4jan.. sealt üle pole läinud seega see viimane piir vast.
Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: dm11
Võiksid teha raskusastmed, kerge, kesmine, raske. Kerge siis täitsa algaja, Keskmine nagu praegu, ja raske, nagu osades strateegia mängudeski on, on vastasel mingi 25% rohkem resursse. Muidugi võiks olla ka "väga raske" raskustase, kus oleks vastasel mingi 200% rohkem resurssi, oleks mõnusam väljakutse.

Tulevikuperspektiivis, siis küll juba mängu järjeosana, oli plaanis sääraste raskusmäärade asemel mängueelsesse prelüüdi riigi- ja alguskuupäevavalik konstrueerida. Sel juhul varieeruks raskusnivood ressursikoguste protsendierinevuste asemel ühepolgulisest Läti rahvaarmeest 1919. aasta märtsis (väga raske) kuni mitmesajatuhandemehelise ning kaks kolmandikku Eesti ja Läti territooriumist vallutanud Punaarmeeni 1919. aasta jaanuaris (väga kerge).

Tsitaat:
Tsitaat: dm11
Hakkas silma see, et kui punarmee oli kaardilt 100% vallutatud, oli ikka tal käiguvõimalus. Seda võiks mitte olla.

Eks selle koha pealt kaalub mängumugavus vast tõesti tolerantsuse ja võrdõiguslikkuse üle.

Tsitaat:
Tsitaat: dm11
Eelistaks, kui oleks ka missioonid või taolised asjad. Et siis nö storymode, see oli praegu freeplay.

Kuidas see praktikas välja näeks? "Saada kaks polku viivitamatult Pihkvasse Vene Valgekaardi aventuristist sõjapealikku vahistama."?

Tsitaat:
Tsitaat: jnt
Seega võiks olla pisike nupuke menüüs, kust saab heli ka välja lükata.

Mul on taolisteks funktsioonideks juba kõlari peal vastav nupp eraldatud.

Tsitaat:
Tsitaat: jnt
Teisena tooks välja ühe ebameeldiva asja gameplay kohalt. Nimelt, kui tahad polku täiendada, siis peab olema sul piisavalt relvi ja mehi, et seda teha. Kuid võiks ka nii olla, et kui mehi on siiski vähem, siis täiendatakse polku vaid nii palju, kui palju mehi on... sama lugu ka relvadega.

Veel parem oleks mõistagi iganädalane "juurdetilkumine", kus eelnevalt kindlaksmääratud hulk reservväelasi iga käigu alguses automaatselt täiendust vajavate polkude vahel ära jagatakse. Järelejäänud kumulatiivkontingent jääks uute polkude formeerimist ning olemasolevate üksuste täiskoosseise taastavaid manuaalseid masstäiendusi ootama.

Esiotsa ei hakka ma siiski midagi muutma – vastasel korral muutuks mängu algusperiood ülemäära lihtsaks.

Tsitaat:
Tsitaat: jnt
Lisaks ei kippund vaade liikuma landeswehr'laste juurde, kui nende käik oli. (punaste juurde liikus aga kenasti)

Vaade liigub aktuaalsesse piirkonda kolmel juhul:

a) uue polgu formeerimine (enamlaste jaoks iganädalane tegevus);
b) regiooni vallutamine;
c) Eesti käigu algus.

Eks järgmise uuendusega muutu Landeswehr'i ja Punaarmee käikude algused samavõrd tähtsaks.

Tsitaat:
Tsitaat: jnt
Ja teine buug oleksi see sama statistika lõpus, mida kahjuks veel polnud.

Põhjus väga proosaline: statistikakõverad on taustpildi "taga". Nimelt viimaste ülepingulduste käigus sattusid nimetatud elementide joonistusfunktsioonid vahetusse ja mängu frekventne läbimängimine oli statistikakambrini jõudmiseks ning üleüldiseks veakontrolliks tarvilike liigutuste suhtes juba arvestatava vastumeelsuse tekitanud.

Ersatslahendus oleks mõistagi taustpilte sisaldava kausta ajutine likvideerimine, aga taolise eesmärgi abinõuõigustuvus on lähenevat parandusversiooni silmas pidades rohkem kui kaheldav.

Tsitaat:
Tsitaat: smiley
mul juhtusid veel sellised bugid,et ühe korra tuli venelane mu ala vallutama ja sai pähe,aga ära ei läinud sealt alalt(järgmine käik ründas õnneks uuesti sama vend sama kohta ja lendas minema) ja teine korda vallutas venelane pärnumaa nii ära et ühtegi venelast seal alal polnud

Pigem harv juhus, kui praktiline defekt – matemaatilised algoritmid töötavad endistviisi edasi, aga pildiline osa jätab "ühe löögi vahele".

Tsitaat:
Tsitaat: axelson
Mängu juures häiris mind vaid see, korraga sai sõdida vaid ühel rindel. Oleks tahtnud mitut maakonda korraga rünnata, oleks loogilisem tundunud.

Kui bolševistlik laviin esimeste käikudega nii Viru kui Petseri suunadel korraga Eesti vastformeeritud polkudele peale valguks, muutuks mäng ise võrdlemisi lühikeseks ning trööstituks. Ja ega faktiliselt nädala ajaga üle ühe linna/maakonna vallutada jõutudki.

Tsitaat:
Tsitaat: Aply_Games
pmts.. mäng lõppes mul ühekorra siis kui mul oli terve eesti vaba, vene pealinn oli minu, tallinn oli minu ja riia oli minu.. siis lõppes mingi septembris.. aga muidu kui pealinnu ei suuda ära vallutada ja oma maad tühjana hoida siis minul lõppes mäng mitu korda 29 dets-4jan.. sealt üle pole läinud seega see viimane piir vast.

Sõda lõpeb kahel puhul:

a) Üks vaenupooltest vallutab kõik kolm pealinna ning osutub seeläbi sõja võitjaks.
b) Kätte jõuab 3. jaanuar 1920 ehk jõustub üleüldine relvarahu Eesti ja Vene NFSV vahel, misjärel määratakse sõja võitjaks suurima regioonide arvuga riik.
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 16:18 Tsiteeri


=) Igas tahes loodan et järgmises versioonis läheb selle versiooni sav fail käima. Muidu minu lõpp tulemus oli selline:

[Muudetud: 2.8.2008 Aply_Games]

[Muudetud: 2.8.2008 Aply_Games]

Lisatud pilt:
ciews:
tase.PNG
(591.22kb)

Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 17:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Veel parem oleks mõistagi iganädalane "juurdetilkumine", kus eelnevalt kindlaksmääratud hulk reservväelasi iga käigu alguses automaatselt täiendust vajavate polkude vahel ära jagatakse. Järelejäänud kumulatiivkontingent jääks uute polkude formeerimist ning olemasolevate üksuste täiskoosseise taastavaid manuaalseid masstäiendusi ootama.

Esiotsa ei hakka ma siiski midagi muutma – vastasel korral muutuks mängu algusperiood ülemäära lihtsaks.

nii mängu raskustaset manipuleerida on võrdlemisi vastik.
soovitan, tee see asi korda ja säti teisi muutujaid, et mäng uuesti balanssi saada, sest võrdlemisi närviajav on see, kui ma ei saa kõiki oma ressurse optimaalselt kasutada.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2  3

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm