[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
vaja isomeetrilist mehikest
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 28.7.2008 10:38 Tsiteeri
vaja isomeetrilist mehikest



ma ei oska täpseid mõõte ütelda sest ei tea millised mõõdud peaksid olema millised on kõige normaalsemad sellisele mehele ja tahaks siis 8 suunas Ülese alla paremale vasakule ja diagonaalis ja kui on võimalik siis ka kõndimise efekt

ma ise ei oska mehikesi joonistada

"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 28.7.2008 10:43 Tsiteeri


eem mis asi on isomeetriline mehike?
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 28.7.2008 11:20 Tsiteeri


isomeertrilist mehikest on niivõrd rõve pikseldada, et üldiselt tehakse 3d mees ja siis renderdatakse.
vähemalt diablos, starcraftis, noxis jne asjades on nii tehtud.

üldiselt ma arvan, et sul on kavalam kogu mäng pealtvaates teha, kui sa tahad mehikese jooksutamisest kaugemale jõuda.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 28.7.2008 11:51 Tsiteeri


ma nägin et ühes mängus oli tehtud nii moodi et mees oli pealt vaates ja üle jäänud isomeetriline niimodi oli päris normaalne aga see ei sobi hästi kokku aga maju on pealt vaates jälle halb teha
ah vaatame ma proovin midagi välja mõelda



[Muudetud: 28-7-2008 racingtime]

"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 28.7.2008 13:26 Tsiteeri


aga sa vähenda asjade suurust, siis on lihtsam joonistada.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 28.7.2008 15:38 Tsiteeri


ja muidugi kasuta kirjavahe närke et oleks parem lugede otsi netist ka õpetusi äkki leiad mõne võid ju ka kellegi tehtud asja pealt teha hea oleks kui kõik graafika on ise tehtud
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 28.7.2008 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: veka8
ja muidugi kasuta kirjavahe närke et oleks parem lugede otsi netist ka õpetusi äkki leiad mõne võid ju ka kellegi tehtud asja pealt teha hea oleks kui kõik graafika on ise tehtud


sama võiks ka sinu puhul rakendada...

Kui aga väga suur isu isomeetrilise mehikese järgi, ei keela keegi 3d teha ja siis renderdada jh.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 28.7.2008 16:43 Tsiteeri


esiteks ma ei oska 3d teha ja teiseks ma proovin pealt vaates teha
"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 30.7.2008 08:13 Tsiteeri


Minu loogika paneb mind küsima: kui tahad isomeetrilist mehikest, kuidas ta siis pealtvaates mängu peaks sobima?
http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 30.7.2008 12:01 Tsiteeri


ei noh ma oleksin teinud mängu ka isomeetriliselt teinud
"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
lennar
Level 5
Avatar

Liitunud: 28.2.2007
Postitusi: 178
[EEMAL]




postitati 1.8.2008 14:59 Tsiteeri


aga tee asjad isomeetrilised ja mees tee neljas suunas(üles,alla,vasakule,paremale) palju lihtsam
http://blitz3d.forumotion.com/
blitz3d huvilistele. 3d mängude tegemiseks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 2.8.2008 16:36 Tsiteeri


näed, leidsin sellise mehikese ühe mängu sees(vaba vara) ära otseselt seda mängus kasuta, kasuta seda alusena joonista enda oma peale. Tunduvalt lihtsam ikka joonistada kui täitsa nullist.

Lisatud pilt:
ciews:
cha_m_shopkeeper.png
(3.45kb)

Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm