[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Laseb sinna kuhu vaatab
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 23.7.2008 21:11 Tsiteeri
Laseb sinna kuhu vaatab



oleks vaja nii et BOT laseks vaenlast ja vaataks tema poole samal ajal. mul on ka path.

obj_BOT step event

Tsitaat:

if !instance_number(obj_soldier1)=0 {

image_angle=direction
direction=instance_nearest(x,y,obj_soldier1)
direction=obj_soldier1 kuul-=1
if kuul=0 then instance_create(x,y,obj_kuul)
if kuul=0 then kuul=40 if
botelud<=0 then instance_destroy();
}

---
Hetkel on nii et BOT laseb vaenlasi kyll aga ta ise ei vaata sinna poole.

[Muudetud: 23-7-2008 Rallitaja]


[Muudetud: 24-7-2008 Rallitaja]


Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 23.7.2008 21:57 Tsiteeri


miks sul kogu kood ühel real on?
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 24.7.2008 09:46 Tsiteeri


proovin muuta normaalseks nagu gm-is on.

[Muudetud: 24-7-2008 Rallitaja]

[Muudetud: 24-7-2008 Rallitaja]


Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 24.7.2008 14:56 Tsiteeri


pigem vaata hetkel kuidas sa oma "bot"-i joonistad. Seal otsi üles argument dir ja pane sinna suunda määrav muutuja. Siis peaks su bot pöörama ka.

Muidu kui koodi süvenema hakata oled direction-ile määranud vale väärtuse ka. instance_nearest annab sulle instance id nr-i mitte suuna kraadides!

Selleks kasuta point_instance() funktsiooni. point_ -ga veel igasugu kasulikke asju.

Ütlen niipalju, et koodimist sul vaja veel (kõvasti) harjutada.

[Muudetud: 24-7-2008 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 24.7.2008 18:21 Tsiteeri


point_instance pole olemas

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 24.7.2008 19:23 Tsiteeri


nuh mis iganes ta ka siis pole.
Sul ju GM manual olemas otsi see üles, mis arvutab nurga mingi objekti suhtes.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm