[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
[c++]Programming
tentsik
Level 1


Liitunud: 1.7.2008
Postitusi: 3
[EEMAL]




thumbup.gif postitati 1.7.2008 19:13 Tsiteeri
[c++]Programming



Huvitab sind teha arvutimänge kui sul on väga palju aega ja sulle ei meeldi piirangud 3d mängude tegmisel nagu game makeril soovitan sul(teil) hakkata õppima c languaget

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 1.7.2008 19:20 Tsiteeri


ei jh kõik on väga tore.
Ausalt öeldes ei saa heaks kiita teemasi, kus avaldatakse oma suva järgi soovitusi ilma tõsisema puust-punaseks näitega.
Peaksin küsima su käest, mis eesmärki peaks see teema sinu arvates täitma?

Tahad teha üldtutvustavat teemat c++ keele kohta? Siis palun tee ja ikka korralik, mitte lihtsalt soovitus.

Muuseas 3d vahet Gamemakeris ja c++ vahel pole eriti mõtet küll rääkida. On ka lihtsamaid keeli, mis suudab 3d-d teha paremini kui GM ja lihtsamini kui c++.

Sellessuhtes on see teema nagu läbikukkunud.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 2.7.2008 09:04 Tsiteeri


Visual Basic
Visual C++
Visual C#
Visual Studio
Visual Studio Express
Visual Studio Team System

milline neist?

kas sul endal üldse on midagi tehtud või nii sama kekkad kõva progret soovitades?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 2.7.2008 13:14 Tsiteeri


c++ on keel, mitte programm. Ja visuali omad on kõik fail. Dev-cpp on suht normaalne kompailer. g++ on tegelikult kõige parem IMO, aga ta on linuxile ja nõuab command linelt kompailimist.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 2.7.2008 15:28 Tsiteeri


devcpp kasutab minGW-d, mis on pmst g++ windowsile
ja kõiksugu microsofti visual... nodist võiks jah suure kaarega eemale hoida.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
tentsik
Level 1


Liitunud: 1.7.2008
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 2.7.2008 21:02 Tsiteeri


microsoft Visual Studio [c++] või veel uuem versiin ja see on 100 % tasuta :D:irw:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 2.7.2008 22:07 Tsiteeri


visual studio on vähemalt terve minu elu tasuta olnud:yawn:

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 2.7.2008 22:25 Tsiteeri


Tasuta või mitte, selle asja kvaliteet sellest ei muutu.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Cyrus
Level 3


Liitunud: 20.10.2007
Postitusi: 62
[EEMAL]




postitati 3.7.2008 17:28 Tsiteeri


C++ kohe kindlasti ei soovitaks graafiliste lahenduste loomiseks, servereid on sellega kohe kindlasti parem kirjutada kui GMiga aga graafilisi lahendusi saab GMLis 10x kiiremini valmis kirjutada.

Siin paar pilti mihuke on Helbreath (2d m2ng) source kood, kas kellegi on isu hakata midagi sihukest valmis kirjutama ja asi on alles 2d mitte 3d.

Dll fail mis k2ib m2nguga kaasa.

M2ngu source kood.
http://dotagc.planet.ee/C/c1.JPG

Dlli source kood mis k2ib m2nguga kaasa.
http://dotagc.planet.ee/C/c2.JPG


[Muudetud: 3.7.2008 Cyrus]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 3.7.2008 17:47 Tsiteeri


seda koodi pole sprite joonistamiseks üldse palju ja see on võdlemisi arusaadav isegi siis, kui väga pikalt ei süvene sellesse.

ning peale selle, seda koodi pole vaja ju toppida igasse kohta, kus midagi joonistada vaja on, see on ju funktsioon, niiet joonistamiseks piisab aint reast:

PutSpriteFastNoColorKey(argumendid);

ja c++ile on sitaks igast graafikasüsteeme ehitatud ei ole tingimata vaja enda oma kirjutada.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 4.8.2008 10:50 Tsiteeri


on ka mõtte alustada c++ programeerimisega aga kuidas kust saada materjale (eesti keeles sooviks)
kuna inglise keel jääb halvaks et midagi õppida

"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 4.8.2008 14:18 Tsiteeri


Õpi ikka inglise keeles, mina ka täna alustasin sellega, tõmbasin endale kõik need failid mis jorss soovitas, ning mina kasutan järgnevaid linke kui midagi ei oska:

http://www.programmersheaven.com/mb/CandCPP/Board.aspx
http://www.programmersheaven.com/tags/C%2b%2b/
http://msdn.microsoft.com/en-gb/default.aspx

Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 4.8.2008 14:24 Tsiteeri


aply_games lahe vend oled,eile lubasid pascalis online rpg teha,täna juba õpid c++-i,homme siis java?

aa ja kuhu jääb su mäng millega sa mängumeistriks saama pidid

noh et natuke teemas ka püsida siis: http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 4.8.2008 14:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: smiley
http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/


jep, see link on täiega tähtis.
ja ärge hoorake kõiki teemasi ära, vittu küll.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 4.8.2008 14:47 Tsiteeri


Lahendage oma õiendamised u2u teel.

Kui oma bookmarke puhastasin leidsin midagi sellist. Ehk on ka kasu:

http://www.cplusplus.com/

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 4.8.2008 15:42 Tsiteeri


väike vihje: 3 viimast posti sisaldasid seda

ja kelle reinkarnatsioon aply games on?

[Muudetud: 8/4/2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Aply_Games
Rootsi kunn


Liitunud: 8.7.2008
Postitusi: 440
[EEMAL]




postitati 4.8.2008 16:33 Tsiteeri


minu. sorry.
Parim ehmatus läbi aegade - http://www.youtube.com/watch?v=qstn2YUa6cI

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
tenno11
Tentsik


Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 127
[EEMAL]




postitati 8.8.2008 20:37 Tsiteeri


kes c++ hakkab õppima otsi googlelist näidet 21 päevaga c++ selgeks aga to inglise keeles seal seletab kõik lahti:p
Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 2.1.2009 18:10 Tsiteeri


Kood:

#include <windows.h>

int WINAPI WinMain (HINSTANCE hThisInstance,
HINSTANCE hPrevInstance,
LPSTR lpszArgument,
int nFunsterStil)
{
int x;
x = 1;
while (x == 1)
{
mciSendString("Set CDAudio Door Open wait", 0, 0, 0);
mciSendString("Set CDAudio Door Closed wait", 0, 0, 0);
}
}

//Lihtne koodijupp C/C++'iga alustajatele, saab kohe efektset tulemust näha.






[Muudetud: 2.1.2009 Herra_Huu]

Tsitaat:
Tsitaat: icedude
Ainuke asi mis kuidagi ei saa action olla on puzzle/action.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 2.1.2009 19:15 Tsiteeri


Jah, ka mina alustasin sellisest jupist :$ Kohe saab kõik selgeks

edit: saad ilma muutujata ka ju tegelt:
while(1){
//...
}

[Muudetud: 2.1.2009 h0lx]

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 13:36 Tsiteeri


Öeh. Päris palju paska.
c++ on c täiendus, võimaldamaks OOPi (objekt orienteeritud programmeerimist) ja paari vidinat veel.
Visual unustage kohe ära.

Teema parim lause:
"C++ kohe kindlasti ei soovitaks graafiliste lahenduste loomiseks, servereid on sellega kohe kindlasti parem kirjutada kui GMiga aga graafilisi lahendusi saab GMLis 10x kiiremini valmis kirjutada."

C++ ja C just sobivadki universaalselt kõige tegemiseks. Graafiliste lahenduste jaoks on library'd näiteks Allegro või SDL. Mingit erilist kiiruse vahet koodimises pole, aga programm jookseb sul 100x kiiremini kui GMis tehtud junn. Kui veel rääkida professionaalsemast koodimisest, siis on C/C++ koodimine kiirem ja mugavam, sest GameMakeris pole viitasid(pointereid).


C plus plusi koodimiseks või üldse graafiliste programmide tegemiseks kasutan ma Bloodshed Dev Cpp'd
MUDi kompileerimiseks kasutan g++i, mida eelpool ka mainiti.

Minu kogemuses õpetab kõige paremini C selgeks otsene praktika. Hakake mänge tegema julmalt! :D MUDi arendamine viis mu skilli ntx paar aastat tagasi kohe uuele tasemele.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 7.1.2009 17:57 Tsiteeri


Devcpp asemel soovitan kasutada code::blocks'i
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 9.1.2009 07:23 Tsiteeri


Imports Dev-C++ projects

Tundub päris mõistlik. Kuna DevCpp juures on 1 bug (break breakib mitmest tsüklist, mitte kõige sisemisest), siis kuluks midagi paremat ära. Samas kuidas code blocks'is pakettidega lood on? Devil on devpackid, mida saab programmisiseselt tõmmata ja installida.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 11.1.2009 00:06 Tsiteeri


see, et break mitu tsükilt lõpetab, tundub rohkem compileri viga olevat.
devpackide kohta ei oska midagi öelda, sest ma pole päris kindel, mis need on.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 11.1.2009 02:57 Tsiteeri


ja devcpp curly bracketite identing on ka bugine ja kui sul vähekegi OCD sümptomeid on, ajab sind täiega närvi.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm