[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3
Kindlus - keskajaline strateegiamäng
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 28.6.2008 09:25 Tsiteeri
Kindlus - keskajaline strateegiamäng



Tegu on platvormtüüpi strateegiamänguga, kus vaenlane on platsi ühes otsas ja sina teises otsas. Mõlemad üritate teineteist hävitada.

*Mängus saab ehitada kaitserajatisi vaenlaste vastu.

* Kulla eest saab palgata sõdureid, puidu eest saab arendada asulat, kividega saab ehitada kaitseehitisi.

*Aja jooksul saab ehitada juurde uusi hooneid, kaitseehitisi ja avanevad uued loitsud. *Mängu lõpetades saab oma nime lisada netis asuvasse punktitabelisse.
http://mangulooja.dragon.ee/kindlus/images/screen/1.gif

Rohkem pilte: http://mangulooja.dragon.ee/kindlus/?page=screens

Mängu ametlik kodulehekülg:
http://mangulooja.dragon.ee/kindlus

Kuna mäng EI OLE tegelikult valmis, siis lisan selle hoopis siia.
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
tenno11
Tentsik


Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 127
[EEMAL]




postitati 6.7.2008 20:06 Tsiteeri


see on nagu ahi aga rohkem arenenud sorry kui exsin :D
Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 8.7.2008 10:26 Tsiteeri


a ma olen sellega miski aasta aega tegelenud, mitte muidugi iga päev.
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 8.7.2008 18:33 Tsiteeri


see ei oleks üldse aus, ta on sellega jamand aasta otsa, ülejäänutel oli aega aint mingi 4 kuud või midagi.
nelja kuuga ei saa mängu teha sellise kvaliteediga.
mitte, et ma ütleks, et see mäng hea on, vaid lihtsalt see paistab palju viimistletum.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 8.7.2008 21:00 Tsiteeri


Saab vast ikka. Tulevad ainult pikemad tööpäevad.
Kindluse teeksin ma vast 2 nädalaga ära, kui iga päev 8 tundi teha. see on siis 112 tundi, aga eks nüüd on ikka kindel plaan mis selles mängus olema peab ja kuidas koodida jne.
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 8.7.2008 21:14 Tsiteeri


keegi mõnda originaalset strateegiamängu kah teeb?
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 9.7.2008 08:05 Tsiteeri


A mis on originaalsus?(konn)
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 9.7.2008 09:16 Tsiteeri


Trafaretsuse puudumine, äraleierdatud stampide kõrvalejätmine, laiatarbemeediast ehk õieti kõigest olemasolevast ning -olnust sõltumatu ideede genees.

Üht noist kriteeriumeist pidas kindlasti herr h0lx'ki silmas.
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 18.7.2008 15:37 Tsiteeri


eem mängisin demo ja noh kuidagi imelik graafika on nagu :s selles suhtes et nagu häda ei ole midagi aga ei sobi asi kokku nagu vms. muidu mäng oli päris huvitav,see viimsepäeva asi oli aint bugine vms,igatahes need tulepallid jäidki sinna maha ja enam midagi teha ei olnud kui seda "spelli?" kasutasin.
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
tenno11
Tentsik


Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 127
[EEMAL]




postitati 21.7.2008 15:35 Tsiteeri


ERROR in
action number 1
of Alarm Event for alarm 0
for object vaenlase_kontroller:

Error in code at line 34:
if m_id > -1

at position 5: Unknown variable m_id


ütleb koguaeg seda
Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
MC-PePe
Level 3
Avatar

Liitunud: 30.10.2005
Postitusi: 92
[EEMAL]




postitati 30.7.2008 23:23 Tsiteeri


puht huvi pärast aga kuidas see mäng raha sisse toob? Kas keegi teab ka öelda kuidas ahjul läks?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 4.8.2008 10:57 Tsiteeri


Hihiii, uuendasin demo veidi, seal nüüd treening suurem asi.
Ja vigu parandasin ka.
Vaatame kes suudab punktitabelis kõige kõrgemal püsida - uus algus ju, nullisin kõik skoorid ära

[Muudetud: 4.8.2008 Pilvemees]
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 5.8.2008 18:43 Tsiteeri


no demo oli nüüd tohutu errorihunnik,ja selle treeningmängu tekstide edasi minemine võiks valikuline olla(juhul kui pole vaja midagi klikkida vms) ning 4-da punkti juures vist ma ei suutnud treeningmängus vajalikku asja leida millele klikkida ja pidin lõpetama
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 1.11.2008 21:59 Tsiteeri


Lisasin 3 uut pilti

http://mangulooja.dragon.ee/kindlus

(PS, pole muudatustega demot ülesse visanud veel)
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 11.11.2008 07:00 Tsiteeri


Nii nii, rohkem kriitiakt paluks :)
Mitte laimu vaid kriitiakt just, sest tegelen mänguga ja mõne nädala pärast tahan uue versiooni välja lasta, seega üritan ka dmgamezi liikmete soovidega arvestada.

UUed ideed on samuti kasuks.

aa, hetkel ei saa nime skooritabelisse lisada, sest krüpteerisin selle ära, et häkkeri pahad ei häkiks.

Uue versiooniga on see jälle võimalik.

[Muudetud: 11.11.2008 Pilvemees]
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 11.11.2008 19:33 Tsiteeri


OMFG! Ma kirjutasin nagu pika-pika essee kriitikasoovile vastu tulles ja panin... "back" nuppu.
Kuradi kuradi kurat!!!

Oehh... sama asi lühidamalt siis

* Muusika paneb pea kiiresti valutama. On see AOE2 muz või ei, see tahab muutmist.

* Heli rohkem. Head heli. Mõõga kõlksud, noole vuhin, litaki ja lataki. Möllu peab olema! Praegu ilmetum kui tetris heli koha pealt.

* Kui mina teeks, paneks animatsiooni nii et koliseb. Tõega. Sellisel lauamängul pole mängijat millegagi "tasustada". Sama hästi võiks panna numbrid üksteise vastu kõndima. Number 5 tapab numbri 4 ja jääb järgi 1. Talle tuleb vastu 2... Sama viga oli Tornimäel ka.

Mina paneks kõik loomuliku animatsiooni (kõndimine, võitlus, raiumine, jne) ja lisaks veel kõvasti randomly juhtuvat "tasu".

Ehk näiteks puuraidur jookseb ehmunult ringi, nool peas, või lahmib raevunult palgiga kuradeid (juhtus tugev talumees olema!) või odamees läheb vaenlastesalga läheduses marru, virutab oda kaugelt kerre, jookseb ligi, paneb jalaga veel paugu, tõmbab oda laibast välja sööstab 2x kiirusega edasi näiteks... Et juhtuks peale numbrite killimise ja matemaatikatunni midagi lahedat vahel ka, see üllataks ja rõõmustaks mängijat ja annaks midagi säravat mäletada / arutada teiste fännidega. "vat mul, mul oli nii et vibumehel läks nöör katki ja lõi katkise vibuga hobusemeest ja mees kukkus ja hobune jooksis vastase tara tükkideks!!"

Nii pisikeste tegelaste juures oleks seda ühtlasi lihtne ja tore teha. Natuke vähem lihtne ja tore -- koodida...

Aga sellise genotsiidimängu juures see oleks väga vägivaldne ja isa Betonicus I kindlasti vibutab seda lugedes ähvardavalt sõrme. Maitse asi!

* Öö ja päev on igavad. Päeval võiks linnukesi lennata ja pilvi hõljuda, öösel öökull puu otsa maanduda või hundid ulguda või midagi. Ambienssi ei ole.

* Halli torni - see mis peale palktara tuleb - peale klõpsides paiskas errori. Midagi noolte arvu koodireaga seoses. Ignore lahendas asja.

* 30 eeqi tundub igati soodne. Mul kulub päevas suitsu peale see raha. Oleks 50, siis nagu "hinnaga asi", praegu nagu "poolmuidu asi". Psühholoogia küsimus muidugi. Samas, 30 juures sa ei teeni vist suht midagi. Kuidasiganes, üle 100 krooni oleks juba röövimine. Praegu hind ja mäng kooskõlas, kui paremaks teed, kannataks tõsta siiski pisut.

* ÄRA VARASTATUD MUUSIKAT EGA GRAAFIKAT MÜÜ. Kui sul on mõni Knights of Honorist laenatud pilt tastua mängus, siis sa keerad natuke sitta: annad tasuta midagi, mille eest teised maksavad. Kui sa aga juba MÜÜD seda, on asi palju, palju kurjem. Ja ma olen EAKO-ga maadelnud küll ja küll, nad on päris kangekaelsed. Olgugi et hoopis teiste asjade pärast (afid pidasid mu enda muusikat kellegi teise omaks ja 20 minutiga oli server kinni lajatatud ja netpoint surnuks hirmutatud. Mitu päeva ja kohtuähvardusi, enne kui oma domeeni tagasi sain ja vabanduse ahvidelt.)

Üldiselt, demo kestvus ja ehitus super minu meelest. Just läks põnevaks ja siis-- time out. Soovitan veel midagi väga lahedat demo lõppu teha. Näiteks just siis, kui aeg läbi tuleb kuskilt mingi mega suure persega draakon ja ammukütid ja võlurid ja taevast sajab tuld ja musa muutub ja- ja--..., 20 seki näiteks mäng mängib ise ja algaks nagu TÕSINE action ja siis, alles siis - sorry. demo over.

* Kui sa suudaksid arukalt particleid toppida, oleks ka äge. Vibunoolte lennujälg, tasakesi tõusev suits kahjustatud majast ja tõsisem leek peaaegu tuksis majast, jne. Aga väikseid, aeglasi, mitte segavaid ega aeglustavaid...

* Soovitan veel üldiselt lisada klantsi, sära ja jõudu... jõulisust! kogu projekti sisse. Kuidagi lameass on kohati, nagu solitaire mängiks. Pole seda õiget "möllu". Tempokam muusika, helid, ja -ah-animatsioonid annaks sitaks juurde. Raske leida/teha, tean. Aga ise pingutaks küll.

Üldiselt, äge. Natuke liiga valemite-kontrollitud == igavavõitu, aga muud halba öelda ei oska. Muu jutt oli rohkem soovitused ja nii. Ega ma kaks korda nii pikka juttu mingi jama mängu juurde ei kirjutaks ka.
Edu!
----------
Ahjaa, kuna ma töötan professionaalse tootearendajana, ja mu soovitused-kriitika oli kindlasti hindamatu väärtusega, või vähemalt kuldaväärt ja nii edasi, siis... mitmest protsendist kasumilt me räägime? :D

[Muudetud: 11-11-2008 InCreator]

[Muudetud: 11-11-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 27.11.2008 21:52 Tsiteeri


Eks to asi areneb tasapisi, kas on ka inimesi, kes soovivad testida enne kui laiali maailmale laiali jagan?
Vastutasuks vaid täiendused teie poolt ja veateated.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 29.11.2008 16:20 Tsiteeri


"Torn"-i kasutab juba üks mu mäng.
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 29.11.2008 16:52 Tsiteeri


Pigem mitte, sest ehk tahan ma kunagi oma mängule järge teha.
Viisakus viisakus ?
Muuda ise oma mängu nimi ära, kuna minu omal oli see nimi varem - see on viisakus.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 6.12.2008 09:41 Tsiteeri


See teema on loodud:
28.6.2008 - samal ajal kui demo väljastasin.
Sinu teema on loodud tsipa enne novembrit, sa hakkad end minu silmis lolliks tegema, ära lõpuni välja mine...

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 7.12.2008 09:39 Tsiteeri


teen parajasti helpi mängule, suuresti oleks abi, kui mainiksite ära, mis mängus jäi segaseks, mida oli keeruline mõista jne
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 8.12.2008 16:26 Tsiteeri


Iga leveli alguses on sissejuhatav jutustus - esimese leveli oma.


Tänu kaaslastele suutsid juba esimese päevaga valmis ehitada peamaja. Hakkasite koguma sinna puitu ja kive, et koda kindlustada vaenaste eest. Esimesed inimesed on juba tulnud sinu juurde kaitset otsima, nad on olid täis hirmu, suur oli nende heameel kui nad kuulsid, et vana valitseja on tagasi,
et ta on elus, et ta tahab taastada selle ilusa mis oli tema ajal.
"Vaenlased, nad on juba siin, peame kiiresti tegutsema hakkama", hõikas Egil, kes oli puu otsa roninud, et kaugemale näha.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 11.12.2008 12:11 Tsiteeri


mis see nüüd oli?
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 11.12.2008 16:43 Tsiteeri


ah las ta siis olla, ega mina ka nime siis muutma hakka, ega tähtsust ei olegi,sest...nojah.
Aga äkki loovusteemale tagasi?
Mida arvate ideedest? kriitikat?Keelepeksu?

[Muudetud: 11.12.2008 Pilvemees]

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 11.12.2008 23:20 Tsiteeri


Sa ei kommi juu. Mis mõtet on analüüsida, kui sul pole pärast õrna aimugi, kas see üldse korda läks kellelegi?

Mujal mängu jms foorumites on hea tava tänada kriitika eest, öelda mis kõlas hästi, mida kindlasti rakendad, ja mis ei sobi ja miks seda ei rakenda.

Eriline mõte siis asjal. Kraabid ämbritäie ideid kokku, müüd mänguna maha ja ei tee tundmagi neid, kes aitasid.

[Muudetud: 11-12-2008 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2  3

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm