[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
kust saate teie oma mängudele teemasid
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 27.6.2008 19:31 Tsiteeri
kust saate teie oma mängudele teemasid



kust siis saate teie oma mängudele teemasid
kirjutage äkki saab keegi abi oma mängule teema leidmisel
näiteks mina või keegi teine (ma isiklikult olen proovinud mingit uutset teemat välja mõelda aga ei tule):duh::irw:kui on ka mõni hea teema siis võiks soovitada

"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 27.6.2008 20:23 Tsiteeri


Nuh originaalsusele aitaks lahendust leida selline asi et leiad/mõtled asjale mis on suht igapäevane või mis ei muutu. Ja siis teed sü˛ee mis oleks sellele vastupidine.

Või kui oled mänginug palju erinevaid mänge siis võtta igast erinevast mingeid ideid ja kokku teha üks oma originaalne teos.

Üldiselt võttes :).

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 30.6.2008 11:04 Tsiteeri


Ega niimoodi mõeldes, et millest võiks mängu teha, ideed ei tulegi, pigem tegele muude asjadega ja siis millalgi avasta, et sellest võiks mängu teha.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 30.6.2008 19:08 Tsiteeri


ags lihtasalt mul ei ole mittu nädalat midagi head pähe tulnud ei ole selgsele jõudnud isegi mis vaates ma mängu teeksin aga see oleneb jälle ka mängust et ralli mängu ikka külgvaates ei tee
"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 30.6.2008 19:09 Tsiteeri


Rallimäng külgvaates oleks just lahe, sellist pole veel mänginudki.
Tsitaat:
Tsitaat: icedude
Ainuke asi mis kuidagi ei saa action olla on puzzle/action.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 30.6.2008 19:11 Tsiteeri


kui sa loed juturaamatuid siis nagu ei tule midagi jah... loe teadus raamatuid.. DK ja TEA omad on päris loetavad.. samuti sai hiljuti lugema hakatud : Varrak kirjastuse poolt välja antud raamatut "Õpilase AJALOOENTSÜKLOPEEDIA"

Ided tuleb nagu nahiseb.. ka kindlustest'i idee tuli sealt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 30.6.2008 22:32 Tsiteeri


Dokumentaalse suunitluse või pisutki tõsielulis-ajaloolise tagapõhjaga mängude valmistamine eeldab autoriltki valmidust käsitletav ajaloosündmus minimaalse individuaalsest teadmatusest või vilumatusest tuleneva moraalse rüvetusaspektiga välja kanda; peaasjalikult enne projekti tehnilist alustamistki kõikvõimalikku teemassepuutuvat eel-, taust- ja kaasinfot kogudes.

Kuivõrd mu enda ebaterve pedantsus välistab paraku igasuguse kujutlusvõime, siis erinevate kunstivormide (millede allkategooriaks mängumeisterdamine ju tingimata on) viljelemiseks pean ma kõrgetasemelistema tulemusteni jõudmiseks alati millestki aineliselt eksisteerivast (väitluses loogikast, mängutegemisel ajalooannaalidest ja -raamatutest; joonistamisel modellidest või fotodest) lähtuma.

Õnneks on sõjandus nii teemasubjekti kui inspiratsioonilättena mistahes riigi või rahvuse puhul ajatu ning ammendumatu.
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 1.7.2008 14:17 Tsiteeri


Minu puhul on see, et kui ma mõnest raamatust idee kätte saan, siis ei hakka ma seda kohe nii võrd mänguna kujutama, vaid olustikku looma.. ehk pigem üritan kujutada ette kuidas see olustik oli millest ma mängu teen.. ja siis detaile... ning igas tahes võimalikult palju allikaid loen veel juurde..

Kui olustik on paigas.. siis rajan ma mängu põhi idee.. kindluse mängus on selleks loogiliselt kindlus.. valmistan kindluse detailselt, ning hiljem graafiliselt.. see järel sõjamehed.. kuna sõjameestel on sõjas vaid üks ülessanne.. "hoida ülemat aus" siis.. nendele võib natuke graafilist rõhku lisada.

Alati võib fantaseerida.. seda teevad ka suur mängude loojad.. Nagu AOEII-sse oli võimalik üli salajase koodi abil milleks oli howdoyouturnthaton abil saada shelby cobra..

Kui ma nüüd ühe mehikese liikuma saaks, siis ma annaks ühe mängu täna välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm