[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
Pisisõjad- Esimene kokkupõrge
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




gm6.gif postitati 15.6.2008 12:00 Tsiteeri
Pisisõjad- Esimene kokkupõrge



Tegemist on siis pealtvaates sõjamänguga.

Praegu valmis
*8 vaenlase tüüpi
*4 mapi
* Heliefektid
* Mõned seaded
* Detailiderohke keskkond
* Story
* Mootor (arendamisel)

Tegin mängu eesti keelseks, betas on veel mõningaid vigu aga üritan neid parandada... Kui tulevad error messaged siis saab ignore-ga edasi mängida.

uus beta: Download PS-Esimene kokkup6rge beta.zip


[Muudetud: 15.6.2008 xaxk]

[Muudetud: 16.6.2008 xaxk]

[Muudetud: 26.6.2008 xaxk]

Lisatud pilt:
ciews:
mw_camp2.jpg
(93.03kb)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 15.6.2008 12:11 Tsiteeri


Demo versioon väljas: MW-The first conflict Demo version.zip

[Muudetud: 15.6.2008 xaxk]

Lisatud pilt:
ciews:
screen3- plane.jpg
(89.5kb)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 15.6.2008 16:05 Tsiteeri


enne mängimist mainin, et see muru on kole, ning sa võiksid uue teha.
ediit:
nii, mängisin.
pinda käis ,et mees takerdus seintesse,
kuuli vastu seina lendamis toss ei sobind kokku,
vaenlased lasid meie kangelast aegajalt läbi seinte
valgete medkittidega ei saand midagi teha.
ning miks kurat on su tekst helerohelisel taustal valgete tähtedega, aaa mu silmad
ja see main menu muusika on nii ära kasutatud, pane parem vaikus sinna.

meeldis:
veri
betooni ja muru üleminekud
üldine idee.


aga üldiselt on tegu ikkagi hea ettevõtmisega, ning kui sa piisavalt vaeva näed, saaks sellest midagi päris head.

[Muudetud: 6/15/2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 15.6.2008 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jorss
enne mängimist mainin, et see muru on kole, ning sa võiksid uue teha.
ediit:
nii, mängisin.
pinda käis ,et mees takerdus seintesse,
kuuli vastu seina lendamis toss ei sobind kokku,
vaenlased lasid meie kangelast aegajalt läbi seinte
valgete medkittidega ei saand midagi teha.
ning miks kurat on su tekst helerohelisel taustal valgete tähtedega, aaa mu silmad
ja see main menu muusika on nii ära kasutatud, pane parem vaikus sinna.

meeldis:
veri
betooni ja muru üleminekud
üldine idee.


*Mees ei tohiks takerduda siis kui sa ei vajuta seda klahvi mis teda seina poole liigutab
*Kuuli tossu võtsin ära
*vaenlaste bug on informationis kirjas tegelt...
*Tegin nii et medkite saab kogu aeg kasutada, aga elud ei lähe enam üle 100
*Rohelise tausta vahetan ära tekstil ;)
*Muusika on ajutine kuna läbi telefoni ei saa hästi internetist isegi mp3 5 sekundiseid loope tõmmata, demot uploadis kuskil 15 minutit :ahha:

Ps. kas murul ei sobi värv või tekstuur?:duh:

[Muudetud: 15.6.2008 xaxk]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 15.6.2008 16:54 Tsiteeri


Ma arvan, et talle ei meeldinud muru värv- hetkel on see liialt erk.
http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 15.6.2008 17:03 Tsiteeri


ega tekstuur
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 15.6.2008 17:31 Tsiteeri


Mnjah, selle muruga on alati mingi jama...

Ma proovisin, et kuidas oleks sellise tõelisema muruga, pildil on näha (minuarust) et see ei sobi ülejäänud keskkonnaga kokku, pealegi see mäng ongi rohkem sellises "multika" stiilis...
:s

[Muudetud: 16.6.2008 xaxk]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 15.6.2008 17:34 Tsiteeri


muru peaks olema teravam, mitte mingi bluritud süsteem.
ja see seintesse takerdumine on ikka väga rõve, kisub mängitavust kõvasti alla.

[Muudetud: 6/15/2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 15.6.2008 17:44 Tsiteeri


noh, seintega on mul praegu pandud mehele eventisse nii:

Collison (sein) -> Bounce against solid objects...

Arvatavasti saab ka paremini, aga polnud aega tegeleda...

sorry et bmp postitan, aga gif rikkus värvid ära ja jpg bluris tekstuuri ära... :P

[Muudetud: 15.6.2008 xaxk]

Lisatud pilt:
ciews:
muru.bmp
(266.36kb)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 16.6.2008 07:04 Tsiteeri


on küll, aga ta teeb pildi väiksemaks ainult siis kui sul on seal tühja tausta ja miskipärast ei saa ma 98SE peal PNG-na salvestada... :mh:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 16.6.2008 07:16 Tsiteeri


png kompressib ka siis efektiivselt, kui sul vähe erinevaid värve kasutusel on.
see viimane rohi mudje näeb päris hea välja.
võibolla saaks veel paremaks muuta seda, kui eemaldada need vaevumärgatavad tumedamad jooned, mis moodustavad ruudustiku
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 16.6.2008 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jorss
png kompressib ka siis efektiivselt, kui sul vähe erinevaid värve kasutusel on.


Seda ma ei teadnudki, aga ikkagi ei saa ma miskipärast PNG-na salvestada win 98SE-l

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 16.6.2008 08:19 Tsiteeri


win 98 paint ei toeta png formaati.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 16.6.2008 09:20 Tsiteeri


noh, ma arvan et need mõned pildid saab jpg-dena ka salvestada...

Aga kuidas saaks paremini teha nii et kui vajutatakse paremale ja alla liikumise nuppu ja mehest paremal on sein, siis ta libiseks mitte ei takerduks?

Praegu on sedasi

Collison (sein) -> Bounce against solid objects...

Btw. Arvatavasti jääb projekt nädalaks (umbes) seisma, kuna lähen selle arvuti juurest ära (kus gm fail on), võibolla saan selle kuidagi kaasa võtta, aga see just parasjagu suur et floppy peale mahtuda ja win98-le mu mälupulgad ka ei meeldi...

[Muudetud: 16.6.2008 xaxk]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 16.6.2008 13:03 Tsiteeri


Jah, nüüd on korras, libiseb mööda seinu =)

Enamus jorsa väljatoodud vead on nüüd parandatud (va. muusika ja bug seinte ja vaenlastega)

Veel vigu või midagi mida täiustada?



[Muudetud: 16.6.2008 xaxk]

Lisatud pilt:
ciews:
mb.jpg
(5.11kb)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 18.6.2008 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:

*Mees ei tohiks takerduda siis kui sa ei vajuta seda klahvi mis teda seina poole liigutab


Mees ei tohiks üldse takerduda!
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 18.6.2008 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: xaxk
Veel vigu või midagi mida täiustada?


tee see messageboxi taust tumehalliks või millekski taoliseks.
ja pane uus versioon üles.

ja kuuli ja seina partiklite tegemiseks on sul vaja mingit funktsiooni, mis leiab täpse collisioni punkti.
võibolla on abiks jungle warfare gm6, mis peaks kuskil siin foorumis ringi hõljuma.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 19.6.2008 08:03 Tsiteeri


Nojah, tegelikult on mul enamus bugid ära parandatud, aga kuna pole selle arvuti taga, kus mäng on ei saa uut versiooni välja lasta, aga nädala lõpus vast saab juba uploadida, mul on tegelikult nüüd uued helid ja muusika floppide peale pandud ja laupäeval saan nad mängu panna kui tagasi pärnusse oma projekti juurde lendan, praegu tartus oma kodus...

Meeldiv üllatus oli näha, et olen miskitmoodi paari päevaga mängumeistriks saanud... =)

Tsitaat:
Tsitaat: -DMI-
Tsitaat:

*Mees ei tohiks takerduda siis kui sa ei vajuta seda klahvi mis teda seina poole liigutab


Mees ei tohiks üldse takerduda!

Ja see sai nüüd ka parandatud, mees libiseb siis mööda seina kui hoida kahte klahvi korraga all...



Ja veel parandatud buge-

*Tegin nii et medkite saab kogu aeg kasutada, aga elud ei lähe enam üle 100
*Rohelise tausta vahetsin tumedamaks siniseks (minu eelmises postituses on ka pilt)

[Muudetud: 19.6.2008 xaxk]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 19.6.2008 08:49 Tsiteeri


aga siis tekib see probleem, et tuleb mingi raskem koht ja tahaks max elusid endale, aga ei saa, sest on mõni elu liiga palju, Myuidugi lahendus oleks "use" nupp...

Ma arvan et ma seda use nupu asja ma kasutangi...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 19.6.2008 11:54 Tsiteeri


see use nupu variant on hea jah, seda on ka lihtne teha.
kõige lihtsam viis:

stepi: elud=min(100,elud);
collision elukarp: if keyboard_check_released(ord("E")){elu+=20 with other instance_destroy()}

:)

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 19.6.2008 12:14 Tsiteeri


aga mis use nuppu keegi eelistab? Kõige tavalisemad ju F ja E :duh:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 19.6.2008 12:18 Tsiteeri


pane e
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
xaxk
Level 5
Avatar

Liitunud: 23.9.2007
Postitusi: 219
[EEMAL]




postitati 19.6.2008 12:23 Tsiteeri


Paar küsimust

Kas seda tossu üldse läheb vaja kui kuul vastu seina tulistada?
Kas sinine messagebox sobib?
Kas main menusse panna mingi muu midi või üldse vaikus jätta?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 19.6.2008 12:25 Tsiteeri


1) toss tee kindlasti, aga selline vanakooli toss, mitte see udune alpha-käkk. ja tee nii, et see tuleks täpselt õigest kohast.
2)ei sobi väga, liiga terav ikkagi.
3)jäta vaikus.

[Muudetud: 6/19/2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 19.6.2008 12:36 Tsiteeri


suht normaalne :) ...ainult ei meeldinud see seina kinni jäämine :D ...ega mingit uuemat versiooni ei ole välja tulnud :D

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm