[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 12:16 Tsiteeri
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms



Tere, olen mõnda aega tegelenud Blitz3d'ga ja olen mõnda aega juba pausi pidanud, kuid nüüd on igav ja mõtlesin jätkata sealt kust ma poolele jäin, nii pooleli jäin siis auto mootori ja muu sellisega (ehk siis pealkirjas nimetatud asjad)
olen ise mingid kahtlased süsteemid suutnud leiutada, aga poole saanud seda tulemust mis ma tahan, nii nagu näiteks nfs'is või muudes auto mängudes, kus on õiged helid ja õiged ülekanded.

Palun, kes oskavad, aidake!

Tõestuseks, et ma ei tulnud siia foorumisse nalja tegema näitan siis ka omalt poolt midagi mis olen valmis teinud
http://www.youtube.com/watch?v=JEX7w4NdaEQ
ja seda kaa et phmtselt enamus mu projekti failidest on läinud, sest plaat mis ma kirjutasin mõned päevad tagasi backupiks ei suvatse töötada, seega pean enamuse uuesti alustama, mõend üksikud asjad on õnneks alles

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 13:27 Tsiteeri


see lehekülg, kuhu ma sind saatnud oleks, pole sadaval hetkel.
ja ma ei teadnudki, et ilma shaderiteta saab hdri teha. räägi mulle kuidas see võimalik on.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 15:19 Tsiteeri


see fail räägib enda eest
http://www.zone.ee/smr597/files/Color%20Dot3.rar
siin on mõned modernsed asjad mis olen netist leidnud ja kokku klopsinud, väike demo, muidugi on seal ka source koodid:

efektid(kui nii võib öelda)
-specular mapping
-dot3 bump mapping
-hdr glow

et siis kõik ei ole minu kirjutatud, märgiks ära siin kohal andreyman'i

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 15:53 Tsiteeri


päris korralikult tööle ei saand seda, aga koodi vaadates selgus, et tegu on ikkagi aint bloomiga.
mina lootsin näha õiget hdri.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 15:58 Tsiteeri


kahjuks ta päris õige ei ole jah, kuid tagasi teema juurde, kas keegi oskab siis mind aidata?

vabandan segaduste pärast, ajasin HDR_bloom.bb faili autori sassi, looja on hoopis Bouncer,
andreyman'il ei ole selles demos midagi pistmist.

Liitsin topeltposti
Crypton


[Muudetud: 21-5-2008 Crypton]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 16:03 Tsiteeri


http://web.archive.org/web/20060220062712/http://home.planet.nl/~monstrous/tutcar.html
alusta sealt näiteks.
või siis vaata tokamaki/ode õpetusi.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 16:24 Tsiteeri


odel ja tokamakil pole ju ühtegi demo kus oleks, tegu pöörete, torqueline'de, helid ja muude selliste asjadega mille kohta ma ei tea phmtselt midagi, kuidas nad töötavad, kõik muu amordid ja sellised asjad on mul kõik täitsa olemas, kasutan newton füüsikamootorit, aga see mis mind huvitab pole päris füüsika ja ma tean ka seda, et see on tegelikult väga lihtne, aga mule oleks vaja mingit blitz3d näidet kus on torque lined pöörded, käigud ja helid kasutusel või kedagi kes suudaks lahti seletada selle, ma eelmine aasta üritasin ise aru saada aga tulemuseks oli väga ebaloogiline käigu süsteem kus iga käiguga auto saavutas täpselt ühe ja sama kiiruse (kahjuks seda projekti mul enam alles ei ole, kül õnneks suutsin koodi päästa, üritan uuesti midagi sellega üles ehitada)
aga mul on üks pisike demo mis mul alles on (sama mis videos)
http://www.zone.ee/smr597/files/vehicle_test24.rar

btw üks asi mis mind veel huvitab on kuidas saada kummi jälgi? sedasi, et kui pidurdan siis tulevad ja kui ei pidurda siis ei tule, nii nagu loogiline, ja et kummi jälg oleks ikka kummijälg, nagu mingi tekstuuriga vms, ma ei oska seletada, ma usun, et saate aru

Liitsin taas topeltposti !?
Crypton


[Muudetud: 21-5-2008 Crypton]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 18:13 Tsiteeri


ma ei ole päris kursis :D et mis on FL2 ?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 18:28 Tsiteeri


ok, aga tõesti tahaks seda edasi arendada aga ma olengi just nimelt seal pidama jäänud mis teeb ühest auto mängust ühe korraliku auto mängu ehk siis auto hääled ja kummijäljed, nii nagu ma eespool juba olen maininud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 19:09 Tsiteeri


kui sa saad newtonist kätte kas rattad libisevad või mitte, siis on see üsna lihtne.
aga ma ei oska väga hästi seletada, sest ma pole blitz3d-d ammu kasutand.
põhimõtteliselt tekitad ühe meshi ja lisad sinna vertekseid vastavalt ratta asukohale.
blitz3dga oli kaasas kah üks taoline näide, aga ma ei mäleta ei selle nime ega tegijat.

aga kui newton ei võimalda kätte saada taolist informatsiooni, siis leiad igal rattal kiiruse punktis, mis puudutab maapinda ja kui see on null või mingi hästi väike arv, siis see ratas ei libise.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 19:17 Tsiteeri


ma tean mida sa mõtled ja seda ma tahaksingi teha aga see on jälle üks asi mida ma ei oska, ehk siis verteksite tekitamine sedasi et ma pärast saaksin neid uuesti tekitada .. ma võin ni teha et koguaeg tuleb .. aga kui ma hakkan uusi "kummijägi" tegema siis ta hakkab kohe sinna otsa neid tegema, phmtselt ma tean kuidas ta teoorias on aga reaalselt ma ei oska seda teha, mõistus ei käi üle. (see mida mõtled on "tron sample" ehk siis mingi valge junn sõidab sinisel tasandil ja tekitab puanst joont?)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 21.5.2008 19:28 Tsiteeri


esimesel ja viimasel verteksipaaril säti alpha nulli.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 23.5.2008 09:34 Tsiteeri


et siis keegi ei oska mind aidata?
Aga kui ma näitan seda enda leiutatud süsteemi, et mis siin vale võib olla?

Kood:

If KeyHit(30) And gear<5 gear=gear+1:rpm=rpm/gearratio#
If KeyHit(44) And gear>-1 gear=gear-1:rpm=rpm*1.2
If gear>5 gear=5
If gear<-1 gear=-1
If gear=-1 Then gearratio#=-3.437
If gear=0 Then gearratio#=2.971
If gear=1 Then gearratio#=2.094
If gear=2 Then gearratio#=1.548
If gear=3 Then gearratio#=1.246
If gear=4 Then gearratio#=1.000
If gear=5 Then gearratio#=0.807

If KeyDown(57) Then ;handbrake
drive=0
phJointVehicleSetTireBrake (v\Vehicle,v\RLwheel,CAR_wheel_brakeacc,CAR_wheel_brakefric)
phJointVehicleSetTireBrake (v\Vehicle,v\RRwheel,CAR_wheel_brakeacc,CAR_wheel_brakefric)
rpm=rpm-(100)
If rpm<0 Then rpm=0
Else If KeyDown(208) Then ;brake
drive=0
phJointVehicleSetTireBrake (v\Vehicle,v\FLwheel,CAR_wheel_brakeacc,CAR_wheel_brakefric)
phJointVehicleSetTireBrake (v\Vehicle,v\FRwheel,CAR_wheel_brakeacc,CAR_wheel_brakefric)
phJointVehicleSetTireBrake (v\Vehicle,v\RLwheel,CAR_wheel_brakeacc,CAR_wheel_brakefric)
phJointVehicleSetTireBrake (v\Vehicle,v\RRwheel,CAR_wheel_brakeacc,CAR_wheel_brakefric)
rpm=rpm-(100)
If rpm<0 Then rpm=0
Else If KeyDown(200) Then ;accelerate
drive=1
If drive=1 Then
;phJointVehicleAddTireTorque(v\Vehicle,v\RLwheel,motor)
;phJointVehicleAddTireTorque(v\Vehicle,v\RRwheel,motor)
;gearratio#=2.971;2.971;0.807

toprpm=10000
hotrpm=7000
flick=toprpm/18
accel#=gearratio#*10;20
If lateralrear2>150 Then lateralrear2=0

;If Gear=-1
;gearratio#=-2.971
;Else If Gear=1
;gearratio#=-2.971
;Else If Gear=0
;gearratio#=0
;EndIf

;rpm=rpm+((accel-(lateralrear2/3.5))*gearratio);*((/2)+LongitudRear2)
rpm=rpm+((accel-(lateralrear2/4.0))*(gearratio));*((/2)+LongitudRear2)
;rpm=rpm+((accel)*gearratio)
If rpm>toprpm Then rpm=toprpm-flick
If rpm>hotrpm Then hot=1
If rpm>toprpm-flick Then
rpm=rpm+100
End If
If rpm<0 Then rpm=0
End If
Else
drive=0
;rpm=rpm-(20*gearratio);*2.971;2.971
;If rpm<0 Then rpm=0
rpm=rpm-((accel/5+(lateralrear2/8.5))*gearratio)
If rpm<0 Then rpm=0
End If

If drive=1 Then
;phJointVehicleAddTireTorque(v\Vehicle,v\RLwheel,(rpm*rpm)/gearratio)
;phJointVehicleAddTireTorque(v\Vehicle,v\RRwheel,(rpm*rpm)/gearratio)
;gear_ratio# = 2.971;accel
;rpm3# = 8000;maxvel
;motor = (gearratio*100)*((rpm/10)-LongitudinalRear)*((rpm/10)-LongitudinalRear)
motor = (rpm*rpm)/gearratio
If Not gear=0 Then
phJointVehicleAddTireTorque (v\Vehicle,v\RLwheel,motor)
phJointVehicleAddTireTorque (v\Vehicle,v\RRwheel,motor)
Else
phJointVehicleAddTireTorque (v\Vehicle,v\RLwheel,0)
phJointVehicleAddTireTorque (v\Vehicle,v\RRwheel,0)
End If
End If

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 23.5.2008 11:59 Tsiteeri


ma enda arust seletasin sulle kõik vajaliku kummijälgedega seoses ära.
milles probleem üldse on?
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 23.5.2008 12:08 Tsiteeri


kummijälgedega ei ole hetkel probleem, vaid just nimelt pöörded ja masina käitumine
R-tagurpidi käik
N-neutraalne
1-6 käigud mille kallal ma tahan loogilise ja simuleeriva süsteemi saada, vaata koodi mis ma postitasin, ehk oskad öelda mis mul on valesti?
minu arusaamine on see et 1 käigu peal auto kiirendab võimalikult kiiresti kuni teatud pööreteni ja viimase käiguga aeglaselt .. aga jõu ülekanne sellele ei suuda ma pihta saada. kohati tekib mul tunne et ma olen ikka väga loll autodega seoses.

Kuidas oleks, kui ma teen nii, et ma üritan uuesti üles ehitada programmi? kuna kood on mul alles, et ma otsin mingi suvalise meedia oma arvutist ja panen kokku, ehk viitsid pilgu peale visata?

[Muudetud: 23.5.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 23.5.2008 12:35 Tsiteeri


mmm, viitsiks küll.
aga niipalju kui ma aru saand olen, siis käikude realistlikuks implementeerimiseks on sul vaja ka torque curve ehitada ja siis kiirenduse leidmiseks korrutad vastava väärtuse torque curvest gear ratioga ja asi peakski töötama.
mudjugi ma ei ole auto füüsika alal ka väga suur spetsialist.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 23.5.2008 13:36 Tsiteeri


nii tegin siis valmis selle
vaata mis teha annab
ja muidu see torgue curve vms .. see ongi phmtselt asi millele ma pihta ei saa et kuidas seda teha ja kuidas seda kasutada, kui viitsid või oskad võid mule mingeid nippe jagada?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 23.5.2008 14:26 Tsiteeri


ee, anna link ka siis. :/

igatahes, torque curve(eestikeelset sõna ei tea) on graafik, mis näitab mootori võimsust vastava rpmi juures.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=18323 <- näeb välja selline.

wikipediast kah lõik:
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque#Machine_torque

implementeerida saab seda arraydega, aga seda, kust sa sinna õiged väärtused leiad, seda ma ei tea. võibolla tootja kodulehel on vastavad kõverad kuskil.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 23.5.2008 19:23 Tsiteeri


damn ma panin ennem faili :s ma panen kuskiel mujale selle siis (oota kuni uppitud saab, siis panen uue lingi)

Link:
http://rapidshare.com/files/117078612/recover_Drift_Battle_v0.0.3.rar.html

[Muudetud: 23.5.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 26.5.2008 17:42 Tsiteeri


Väga lahe asi, ilus füüsika jne... aga kui ma proovisin bb faili käivitada ütles et function not found phworldcreate, milles probleem tead?:)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
BrainScream
Level 3
Avatar

Liitunud: 29.9.2007
Postitusi: 78
[EEMAL]




postitati 11.6.2008 12:30 Tsiteeri


Kle mis DX versiooni see kasutab? Teatavasti on blitzil DX 7.0 aga mingi ruski leiutas DX10 supporti kah koos effektidega. Või kasutasid seal mingeid draivereid ja asju, et teha asi effektsemaks? Igastahes mina pole eriti neid füüsikamootoreid uurinud, kuid jap, too newton wrapper ja värki olen proovinud juba. Suht lahe.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 11.6.2008 12:51 Tsiteeri


bloomi tegemiseks pole shadereid vaja.

lihtsalt joonistad skene tekstuurile, blurid ja joonistad additive blendiga.
vahepeale veel topid mingi filtri, et tumedad kohad veel nõrgemini helendaks.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
BrainScream
Level 3
Avatar

Liitunud: 29.9.2007
Postitusi: 78
[EEMAL]




postitati 11.6.2008 20:25 Tsiteeri


Miks ma ennem selle peale ei tulnud, et uurida bloomi kohta infot... Igastahes lahe värk :)
Leidsin sellise asja FastExtension - Ülilahe, bumpmapping ja kõik on olemas, aint bloomi kohta ei leidnud midagi. Vee effekt on Half Life 2 lähedane. See on lihtsalt ülikõva asi :P Ma ei teadnudki, et blitzis niisugust asja saab valmis teha.
Link: FastExtension

[Muudetud: 11.6.2008 BrainScream]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
smr597
Level 3


Liitunud: 21.5.2008
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 13.6.2008 21:06 Tsiteeri


Hei jälle, ma tõenäoliselt sain nüüd oma käed külge materjalile, mis mind aidata võiks

link

Kui keegi viitsib võib mind aidata ehk?
Ma usun, et ma varsti ei saa mitte tuhkagi sellest aru seal, olen rohkem seda tüüpi "kes uurib koode ja üritab nendest aru saada"

[Muudetud: 13.6.2008 smr597]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 13.6.2008 21:43 Tsiteeri


no türa küll, see on ju sama artikkel, mis ma siia teemasse varem panin:
http://web.archive.org/web/20060220062712/http://home.planet.nl/~monstrous/tutcar.html
aint korra vene keelde ja siis tagasi tõlgitud, mistõttu on see kõvasti segasemaks muutund.
pole mõtet abi küsida, kui sa vastuseid ei loe.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2  3

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm