[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
Z rotation
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 11.5.2008 15:46 Tsiteeri
Z rotation



Hakkasin jälle blitz 3Dga tegelema ja paar "mängu" olen juba teinud, aga mul oleks vaja teada et näiteks kui pallil on parent kuup, siis kuidas teha nii et pall järgiks kõiki kuubi axiseid peale z-i ? Ehk siis et kui kuup z axisel pöörleb, on pall täiesti paigal. Olen pool päeva jamand sellega aga ei leia ühtegi koodi mis töötaks.
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 11.5.2008 15:55 Tsiteeri


Ehk aitab otsing. Hetkel suuremat abi anda ei oska.

SIIT

Aga loo siis pallile teine meetod tema pöörlemisel. Ära omista kuubi meetodit pallile vaid kirjuta pallile uus.
Ütlen niipalju kui ma su jutust aru sain.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 11.5.2008 16:59 Tsiteeri


Kui panna pallile kuubist sõltumatu meetod siis võivad nad valesti minna, näiteks kui tuleb collision vms (vist). Ja see pall on tegelt kaamera :P
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 11.5.2008 17:57 Tsiteeri


Nu collision ja siis pöörlemise saad jagada veel omakorda meetoditeks. Collision tee ühiseks, rotation abstraktseks.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 11.5.2008 18:00 Tsiteeri


blitz3d pole objekt-orienteeritud ning seetõttu pole seal ka mingeid meetodeid.
ma oskaks rohkem aidata, kui ma saaks aru täpselt, mis sa teha tahad.
niiet räägi vähemalt kus sa seda kasutada tahad.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 11.5.2008 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jorss
blitz3d pole objekt-orienteeritud ning seetõttu pole seal ka mingeid meetodeid.


Sel juhul siis jh....

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 11.5.2008 19:47 Tsiteeri


Noh jorss, mul on kaamera ja lennuk. Lennuk saab liikuda üles-alla (x telg rotation) ja paremale-vasakule (z telg rotation), kiirus on koguaeg sama. Lennuk on kaamera parent ja kaamera on koguaeg tema taga. Nüüd kui lennuk seda z-telje pööret teeb, pöörab kaamera koos temaga mis ajab väga segadusse ja muudab juhtimise suhteliselt võimatuks. Põhimõtteliselt on samasugune lennuk nagu seal 3D samples > mak(oli vist) > xfighter, ainult et koodi poolest minu jaoks kõvasti lihtsam ja reaalsem.

[Muudetud: 11.5.2008 villy93]
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 17:39 Tsiteeri


ma ei saa aru täpselt mida sa öelda tahad aga äkki midagi sellega, et proovi äkki nii:
TranslateEntity camera,entityX(plane),entityY(plane),entityY(plane)-5
ma ei tea, aga proovi:)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 18:24 Tsiteeri


Need on ju kordinaadid mitte rotation axised.
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 19:03 Tsiteeri


proovi ka nii, et kaamera asukohaks võtad lennuki asukoha miinus lennuki kiirus*mingi arv
ja kaamera pöörad nii, et see passiks koguaeg lennuki poole.
nii peaks saama päris hea jälitava kaamera
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: villy93
Need on ju kordinaadid mitte rotation axised.

TranslateEntity camera,entitypitch(plane),entityyaw(plane),entityroll(plane)-5
proovi siis äkki nii, aga seleta palun täpsemalt ma ikka ei mõista sind.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 19:44 Tsiteeri


ja nohik, sinul pole nähtavasti absoluutselt mitte mingit arusaamist 3d matemaatikast

[Muudetud: 5/12/2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 19:46 Tsiteeri


esiteks, kui ma oleksin nohik, siis ma saaksin matemaatikast aru, teiseks ma sain ta jutust valesti aru, ja ei saa aru mida ta selle all püüda mõistab.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 19:59 Tsiteeri


geniaalne pilt:

---
oih, tõmbama peab nüüd.. ainult 100 kb õnneks. Upin kuhugi ära vist
[ img] ei ava jpgsid vist..
http://www.zone.ee/villy1337/linnukas


sa said aru jorss ve? Ütle kui oskad, mul mäng juba 2 päeva seisab selle taga..

[Muudetud: 12.5.2008 villy93]
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 20:07 Tsiteeri


Mõnes mõttes kui hakata norima siis asi ikka koordinaatides/asukohas on. Sest kaameral on asukoht, lennukil on asukoht, kaameral on ka asukoht kuhu ta suunatud on jne.

Siis kirjutagi kaamera rotation ümber nii et ta on suhteline lennukile mitte sama lennuki omale. Ehk kaamera pöörab oma vaates ju mingi nurk aeglasemalt kui lennuk. Kõik oleneb kui kaugel ta on jne.

Kaamera peab liikuma suurema raadiusega ümber lennuki, samal ajal kui lennuk vb ise pöörab ümber oma enda keskpunkti. Siit tulebki see mida jorss mainis et kaamera asukoht arvuta mõned korrad lennuki omast kaugemale ja samas anna kaamerale võimalus liikuda lennuki ümber suurema raadiusega et kaamera ise ümber omaenda kekspunkti pöörlema ei hakkaks.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 20:08 Tsiteeri


TranslateEntity camera,entitypitch(plane),entityyaw(plane),entityroll(plane)-5 <-see tõestab, et nohik ei tea sittagi. valesti aru saamisega ei ole siin mingit pistmist.
ja willy, sa proovisid seda mis ma pakkusin? see peaks tegema täpselt seda mida sa tahad. aa ja siis ei tohi lennukit kaamera parentiks panna.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 20:32 Tsiteeri


ma ei ole nohik, nnohikud tunnevad matat, aga mul lihtsalt läksid 2 asja segamini, sry, ära tee sellest nii suurt jama jorss.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 12.5.2008 21:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jorss
TranslateEntity camera,entitypitch(plane),entityyaw(plane),entityroll(plane)-5 <-see tõestab, et nohik ei tea sittagi. valesti aru saamisega ei ole siin mingit pistmist.
ja willy, sa proovisid seda mis ma pakkusin? see peaks tegema täpselt seda mida sa tahad. aa ja siis ei tohi lennukit kaamera parentiks panna.

A ma ei märgandki seda postitust. Homme proovin, praegu magama.
Ja crypton, ma ei tea kas asi väsimuses või oskustes aga praegu ei saa midagi aru :) Homme vaatan.

Ja mind huvitas veel selline asi kah, ma proovisin gamemakeris erinevate mõõtkavadega 3d kujundeid. Ehk siis tegin mingi 25 2000*2000 palli ja fps plaksti 4, siis proovisin 25 5*5 ja fps ei muutundki. Siis tegin 2 erinevat kaamerat erinevate kaugustega, niiet pallid tundusid ühesuurused. Blitzis leidsin ma aga scaleentity commandi, et kuidas siis kasulikum teha on, suured objectid modeleridega ja kaamera väga palju välja zuumida, või siis teha suured objektid ja scaleentityt kasutada, või on üldse lihtsam teha kohe alguses enam-vähem õigetes mõõtmetes objekt?
Lugesin läbi ja ei saa ise ka aru mida ma räägin -.-

-------------
Aa jorss, nüüd ma saan aru küll mida sa mõtled, ainult et ma ei tea kas sellist asja teha oskan.. Unustasin öelda et ma saan mängus kaamerat hiirega kah liigutada ja ma üritasin nii teha et kui hiir läheb paremale-vasakule siis kaamera teeb lennuki ümber ringe (põhimõtteliselt nagu rotateb aga lennuk jääb koguaeg pildile) aga jällegi oskusi napib.

[Muudetud: 13.5.2008 villy93]

[Muudetud: 13.5.2008 villy93]
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 14.5.2008 13:13 Tsiteeri


Kuidas käib blitzis see kood mis gmis oli lennuk.x / lennuk.y ? Näiteks lennuk.x=10 või kaamera.z=lennuk.z-10
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 14.5.2008 13:39 Tsiteeri


entityx(id),entityy(id),entityz(id) ga saab asukoha kätte, asukohta sätib positionentity(id,x,y,z)-ga.

hiirega liigutatava kaamera saab võibolla teha nii, et sa tekitad veel ühe pivoti, millel pole parentit, aga ta asukoht sätitakse iga step lennuki asukohaks.
ning kaamera liigutad lennuki taha ja ta parentiks sätid selle pivoti. ja siis hiirega pöörad seda pivotit.

[Muudetud: 5/14/2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 14.5.2008 14:59 Tsiteeri


Ma lugesin f1 helpi alt nende entityx/y/z koodi kohta, seal ütleb et see resetib ära (?). Positionentityt ma tean aga ma mõtlesin et kui ma gamemakeris teeksin põhimõtteliselt nii: Positionentity kaamera,lennuk.x,lennuk.y,lennuk.z-5 (juhul kui gmis oleks positionentity), siis kuidas see blitzis välja näeks?
Ja hiirekaamera mul juba on :) Leidsin ühe geniaalse koodi mouseXspeed ja mouseYspeed.
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 14.5.2008 15:32 Tsiteeri


Positionentity(kaamera,entityx(lennuk),entityy(lennuk),entityz(lennuk)-5)
ja entityx/y/z ei reseti midagi ära, need funktsioonid aint returnivad väärtuseid.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 14.5.2008 16:30 Tsiteeri


Tänud :) .
Töötab küll aga rotatega vist asi nii lihtsalt ei käi?

[Muudetud: 14.5.2008 villy93]
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 14.5.2008 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitasin minahiirega pööratava kaamera saab võibolla teha nii, et sa tekitad veel ühe pivoti, millel pole parentit, aga ta asukoht sätitakse iga step lennuki asukohaks.
ning kaamera liigutad lennuki taha ja ta parentiks sätid selle pivoti. ja siis hiirega pöörad seda pivotit.

proovi seda.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
villy93
Level 3


Liitunud: 13.9.2007
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 14.5.2008 21:22 Tsiteeri


Eeh, mitte see. mul hiire rot olemas aga ma tahan et ta lennukit siis ka jälitaks kui hiirt ei näpi.


[Muudetud: 14.5.2008 villy93]
Jõulumäng III: villy93<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm