[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Blitz3d:Vastase AI
lennar
Level 5
Avatar

Liitunud: 28.2.2007
Postitusi: 178
[EEMAL]




postitati 21.4.2008 19:59 Tsiteeri
Blitz3d:Vastase AI



Teen siis blitz 3d-s fps mängu. Mul oleks lihtsat seletust vaja, et kuidas teha nii, et kui "mängija" on "vastasest" mingil kindlal kaugusel, siis hakkab vastane mängijat jälitama(tema poole liikuma), nende kokkupõrkel saaks siis mäng läbi. Proovisin ise, aga pikapeale jooksis ikka juhe kokku. ühte moodi oleks peaaegu vist isegi hakkama saanud, aga ikka lõi ühe errori ette... :s
http://blitz3d.forumotion.com/
blitz3d huvilistele. 3d mängude tegemiseks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
lennar
Level 5
Avatar

Liitunud: 28.2.2007
Postitusi: 178
[EEMAL]




postitati 21.4.2008 20:16 Tsiteeri


vaata mul oligi nende koodidega seal nati probleemi, ei saanud pihta. saaksid sa anda selle vastane on lähemal koodi, mul oli to vigane veidi.
http://blitz3d.forumotion.com/
blitz3d huvilistele. 3d mängude tegemiseks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 21.4.2008 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: lennar
Teen siis blitz 3d-s fps mängu. Mul oleks lihtsat seletust vaja, et kuidas teha nii, et kui "mängija" on "vastasest" mingil kindlal kaugusel, siis hakkab vastane mängijat jälitama(tema poole liikuma), nende kokkupõrkel saaks siis mäng läbi. Proovisin ise, aga pikapeale jooksis ikka juhe kokku. ühte moodi oleks peaaegu vist isegi hakkama saanud, aga ikka lõi ühe errori ette... :s


Sul vaja siis valemeid mis leiaksid kauguse kahe punkti abil. Kui sul kõrgust mängus pole siis on asi suht lihtne.
Kuna meil matemaatikas vektorite teema käsil siis käis see valem ka läbi (eelnevalt ka sirglõikude kohta)

Loo selle valemi jaosk oma funktsioon ja saadki asja kätte.
Põhivalem peaks välja nägema midagi sellist:

d = sqr((x2-x1)^2 + (y2-y1)^2)

sqr on siis ruutjuur, kuna nuh ma ei leia praegu ruutjuure märki :). Valem peaks midagi sellist olema.

[Muudetud: 21-4-2008 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
lennar
Level 5
Avatar

Liitunud: 28.2.2007
Postitusi: 178
[EEMAL]




postitati 21.4.2008 20:29 Tsiteeri


sain N0batilt abi... EntityDistance# ( src_entity,dest_entity)
http://blitz3d.forumotion.com/
blitz3d huvilistele. 3d mängude tegemiseks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 21.4.2008 20:36 Tsiteeri


ei
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 21.4.2008 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: dm11
imo sqr(Square) on ruut ja sqrt(Square Root) on ruutjuur. :mh:

[Muudetud: 21.4.2008 dm11]


GM-is vb tõesti kuid Blitzis on asi teine.
astmesse ei pea eraldi funktsiooniga võtma. Gm-is on kaks võimalust ( ?), Blitzis saab seda teha ^2 -na. ja ruutjuur on siis sqr

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 29.4.2008 14:05 Tsiteeri


B3D-s on ju funktsioon EntityDistance milleks nii teha: d = sqr((x2-x1)^2 + (y2-y1)^2)?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 29.4.2008 14:28 Tsiteeri


et ei peaks pivoteid tekitama, kui peaks vaja olema kaugust kahe punkti vahel, mitte objekti.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 29.4.2008 14:33 Tsiteeri


aa olgu:) Sain targemaks, Tänud!.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm