[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Tangimängu pre-alpha ja viimane versioon(vbla isegi mitte)
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 9.4.2008 18:27 Tsiteeri
Tangimängu pre-alpha ja viimane versioon(vbla isegi mitte)



tangimängu tegemine on üle visand ja täna lükkasin otsad kokku.
siiski, uus tangimäng läheb varsti tegemisse ja see tuleb veel mitu korda hullem.


igatahes, link:
http://www.mediafire.com/?juxsmqs1d9m

ja leveleditorist ka veidi:
f1-f4 vahetavad erinevaid objekte
hiire parem klahv vahetab taimede pilti ja all hoides saab sellega seina pöörata.
keskmise hiireklahviga keerab seina 90 kraadi, handy majada tegemiseks.
ctrl-s seivib
ctrl-l laeb

seivimine võtab kahtlaselt kaua aega mingi kala pärast, niiet olge kannatlikud.

pildid.. tulevad hiljem

[Muudetud: 4/9/2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 9.4.2008 19:07 Tsiteeri


hmm main.exe keeldub mul igatahes töötamast.
level editis sai aga asja proovitud ja igati kift tegelikult. Füüsika on mõnus ja samuti ka effektid.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 9.4.2008 19:10 Tsiteeri


ja ega sul laiekraani/lcd-d/vms pole?
erroreid ei tohiks visata, ma siukse jama jaoks liiga laisk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 9.4.2008 19:51 Tsiteeri


Järgmine kord vali parem host.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 9.4.2008 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jorss
ja ega sul laiekraani/lcd-d/vms pole?
erroreid ei tohiks visata, ma siukse jama jaoks liiga laisk


ega erroreid polegi, pilt must ja ei mitte muud miskit, Task Mangeris Not Responding.

Monitor on LG Flatron.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 9.4.2008 20:45 Tsiteeri


minu aeglane ühendus on üsna tundlik
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 10.4.2008 11:34 Tsiteeri


Ilus graafika :P ja muidu ka hia meng=)

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 10.4.2008 14:00 Tsiteeri


Ei mõista miskit paha kosta, kiiduväärt ettevõtmine. Samas, sääsk tahab kurnamist – nimelt 50-tonnine ladem karastatud terast on lahinguväljal asenevast virvarrist inertsuselt teisel kohal ... betoonpunkri järel. Järelikult, sündinuks herr Newton 400 aastat hiljem, saanuks tast oma primaarsest seadusest tulenevate eripärade oskusliku rakenduse korral esmajärguline tankist.

Torn liikus enam-vähem asjakohase kiirusega, kuid tank ise võttis täiskäigul kohalt ära nagu lennates. Seda kõike, kui tegemist polnud just mõnetonnise tanketiga, misjuhul paiskunuks masin mistahes kuulipildujast kõvema kaliibriga torust tuld andes lihtsalt kummuli.

Parafraseerides eelmainitud füüsikut ning näitlikustades seda omapoolsete täienditega:
Kui tank seisab paigal, ei taha ta liikuma hakata;
kui tank liigub (ühtlaselt sirgjooneliselt), ei taha ta keerata;
kui tank keerab, teeb ta seda pööramissuunas paikneva roomiku aeglustamise/lukustamise/tagurdamisega, misjuures pöörlemisteljeks on toosama roomik (muutes roomikute erisuunalise liikumise puhul võimalikuks ka kohapeal tiirlemise).

Kõik positiivse jätan ma mõistagi kiitmata ja mainimata, et autor(e)il jumala pärast mingit edukogemust ei tekiks.
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm