[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
tekkimine pathiga
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




gm7.gif postitati 14.3.2008 17:50 Tsiteeri
tekkimine pathiga



et nyyd selline probleem et ma panin nagu vaenlase pathis liikuma kuid see kinnas mis tekib kui vaenlane liigub siis ta on nagu yhe kohapeal et nagu õhk tekitaks ta kuid ma tahan et see vaenlane tekitaks kinda enda juurest koguaeg. et kuidas nii teha küsimus on selles :D?:$

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 14.3.2008 19:47 Tsiteeri


ära kasuta loomisel koordinaadina konstanti e. koordinaati, mis ei ole obejktiga suhtes.
Et luua asukoht objekti suhtes pead võtma lihtsalt objekti asukoha ja lisama sellele vajaminevad väärtused.
Kui objektis kirjutad x ja y siis saadki kätte tema x ja y koordinaadi.
Et joonistada objekti kekspunktist (pildi origin) ütleme mööda x-telge32 pixlit paremale siis teedki
draw (kinnas, x+32,y)
Nii joonistataksegi kinnas siis objekti asukohast sõltuvalt alati 32 pixlit paremale.

Kas see oli mida vaja :P?

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 14.3.2008 20:17 Tsiteeri


http://img395.imageshack.us/img395/7868/skeem1vc9.jpg

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 14.3.2008 20:37 Tsiteeri


Nuh siis ongi ju.

instance_create(x+32,y+32,kinnas)

Loob kinda instance-i eseme x,y originist 32x32 kaugusele.
Nii et kui ese on nt "o" ja kinnas "-" siis joonistatakse "-" o-st nii kaugele
Kood:

o......
:
:......-


Kui x+12 ja y+12 siis on esemele kinnas lähemal

Kood:

o...
:...-


Et see on tegelikult asi mida peab mõistma kui tahad kasvõi lihtsamaid asju teha.
x+12 on sama mis nagu ikoonides x=12 ja relative kastikesse on tehtud linnuke.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm