[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kuidas minna järgmisesse ruumi peale raha korjamist
asko002
(l)
Avatar

Liitunud: 9.3.2008
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 9.3.2008 19:38 Tsiteeri
Kuidas minna järgmisesse ruumi peale raha korjamist



Ei leidnud õiget ala aga see "esimene mäng õpetus " seal on kirjas kõik värk et liikumine ja see on mul kõik olemas ja töötab aga kuidas ma teen nii et kui kõik mündid on korjatud siis saad järgmisesse ruumi , kas keegi saaks seletada ? ja kas on võimalik nii et kui kõik mündid on korjatud tuleb see "teleport" kust saad järgmisesse maailma

Ärge palun saatke googlesse otsima vms vaid aidake palun ^^. (A)

Muutsin pealkirja. Kasutajal palume tutvuda meie kodukorra eeskirjadega
Crypton


[Muudetud: 9-3-2008 Crypton]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 9.3.2008 20:01 Tsiteeri


Hmm asi on tegelikult väga lihtne, et osata miskit asja teha, pead mõistma täpsemalt, mis su mängus toimub.

Nagu näed on sul küsimus raha objektide arvus. Kui need on otsas siis peaks nagu miskit toimuma. Selleks peadki programmi/mängu panema neid raha objekte lugema. Seda teeb juba GM sinu eest ära, sinu asi on see väärtus lihtsalt välja võtta:

instance_count()
instance_exists()
(Vaata Helpi täpsemalt mis nendes funktsioonides argumentidena täita tuleks)

Mõlemat saab kasutada. instance_count() ütleb palju antud objekte mängu ruumis on. instance_exists() on selline funktsioon, mis annab väärtuse 1 või 0. Ehk siis Boolean väärtuse. Sellega saad kontrollida olukorraliselt kas antud objekte ruumis eksisteerib või mitte.

Nii et kasutades instance_count():
if instance_count(raha)=0{
room_goto(ruum)
//või tekitad telepordi objekti mis sind siis alles teise ruumi viib
}

või instance_exists()

if instance_exists(raha)=false{
room_goto(ruum)
//või tekitad telepordi objekti mis sind siis alles teise ruumi viib
}

Ja muud polegi. Mõlemad peaksid põhimõtteliselt töötama. Sellest mis funktsiooni/käsklust sa kasutad oleneb sellest, mida sa täpsemalt teha tahad. Antud juhul sobivad mõlemad kuigi soovitaks instance_exists siinkohal. instance_count oleks kasulikum juba siis kui näiteks tahad teada palju objekte sa kogunud oled ja siis kogutu arvu võrreldes vaja minevaga juhtub midagi.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
asko002
(l)
Avatar

Liitunud: 9.3.2008
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 9.3.2008 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Crypton
Hmm asi on tegelikult väga lihtne, et osata miskit asja teha, pead mõistma täpsemalt, mis su mängus toimub.

Nagu näed on sul küsimus raha objektide arvus. Kui need on otsas siis peaks nagu miskit toimuma. Selleks peadki programmi/mängu panema neid raha objekte lugema. Seda teeb juba GM sinu eest ära, sinu asi on see väärtus lihtsalt välja võtta:

instance_count()
instance_exists()
(Vaata Helpi täpsemalt mis nendes funktsioonides argumentidena täita tuleks)

Mõlemat saab kasutada. instance_count() ütleb palju antud objekte mängu ruumis on. instance_exists() on selline funktsioon, mis annab väärtuse 1 või 0. Ehk siis Boolean väärtuse. Sellega saad kontrollida olukorraliselt kas antud objekte ruumis eksisteerib või mitte.

Nii et kasutades instance_count():
if instance_count(raha)=0{
room_goto(ruum)
//või tekitad telepordi objekti mis sind siis alles teise ruumi viib
}

või instance_exists()

if instance_exists(raha)=false{
room_goto(ruum)
//või tekitad telepordi objekti mis sind siis alles teise ruumi viib
}

Ja muud polegi. Mõlemad peaksid põhimõtteliselt töötama. Sellest mis funktsiooni/käsklust sa kasutad oleneb sellest, mida sa täpsemalt teha tahad. Antud juhul sobivad mõlemad kuigi soovitaks instance_exists siinkohal. instance_count oleks kasulikum juba siis kui näiteks tahad teada palju objekte sa kogunud oled ja siis kogutu arvu võrreldes vaja minevaga juhtub midagi.

Suur aitäh sulle (:

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm