[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Platvorm mängu tubade vahetus
MC-PePe
Level 3
Avatar

Liitunud: 30.10.2005
Postitusi: 92
[EEMAL]




postitati 27.2.2008 13:35
Platvorm mängu tubade vahetus



Ma juba küsisin korra seda aga ma sain kuskilt väikese vastuse.. aga see tekitas juba keerulisemaid küsimusi.

Loodan, et te ikka teate mängu 'Seiklus' kus siis peategelane saab liikuda vabalt ruumidest ruumidesse jne. Mida ma tahaksin teada on kuidas teha nii, et kui ta hüppab Ruum1'est Ruum2'e siis Ruum 2'es ta nagu hüppab edasi. kui ta kõnniks Ruum1'est Ruum2'e siis ta kõnniks teises Ruumis edasi ja vastupidi.

Peale selle veel kui peategelane jõuaks Ruum3'e ja seal oleks võimalus kuristikust alla hüpata ja ta hüppaks siis ta kukuks Ruum1'e aga Ruum 1 ei restartiks ennast või midagi vaid ta kukuks Ruum1'e ülevalt.

Oleks kena kui te aitaksite
loodan, et see tekst liiga keeruliselt ei kõla

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 27.2.2008 15:49


Kasuta natuke loogikat.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 27.2.2008 16:49


Sa lihtsalt pead ta asukoha selles ruumis määrama, kuhu ta tekib. Nt. kui kukub ülevalt, siis paned y-koordinaadi nulliks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
MC-PePe
Level 3
Avatar

Liitunud: 30.10.2005
Postitusi: 92
[EEMAL]




thumbup.gif postitati 27.2.2008 22:53


Tsitaat:
Tsitaat: -DMI-
Kasuta natuke loogikat.


Tänks -DMI- oma hea abi eest! Sa juba tuletad meelde kui ma veel Bytezi foorumist abi küsisin ja mind alati googlesse saadeti või kästi ise välja mõelda.. tänks! Ma tegin üldse selle teema kuna ma ei viitsinud ise mõelda ja loogikat kasutada. Samas GMC's ma sain päris kähku korralikud vastused.. nagu kui seal nõnda abinõuda siis saab lihtsalt mu mäng normaalselt valmis aga vaata ma ei õpi mitte kui midagi.. kõik voolab küljepealt maha seega veelkord tänks!
Minumeelest võiks üldse promoda seda, et inimesed kes ei oska ei õpetaks ka teistele.. et teised võiksid ju loogikat kasutada. Selle ideoloogiaga võiks isegi koolid ära jätta.. lapsele raamat kätte ja loogika abil saaks kenasti hakkama. ja kui tööle lähed siis kästakse ka loogikat kasutada.

täns!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 28.2.2008 15:58


jälle sama asi mis sealiha teemas. kunagi ei aidata algajaid...
mc pepel on õigus.
need "targad" vaatavad et on nii kerge asi et tundub neile jabur ja saadavad helpi lugema. mulle tundub hetkel kah tegelt 1 klassi matemaatika kerge.

[Muudetud: 28.2.2008 Nohik]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 28.2.2008 16:15


egast jh, esmalt tuleksi natukene ise uurida. Seoses loogikaga ehk annan mõne mõtte:

Et määrata kust peaks tegelane "välja tulema" ruumi algusest peab olema määratud ju koordinaatidega e. väärtustega kus objekt asub.
Kuna tegevus käib ruumist ruumi, peab seda infot sisaldama globaalsed muutujad. NB! Need globaalsed muutujad sea ainult mängu alustades, e. kutsu välja objekt, mis seab objektid Game start evendis ja pane see ainult menüü ruumi näiteks.

global.xx
global.yy
Võiksid olla siis need muutujad näiteks. Nii, sel momendil kui objekt on sattunud ruumis positsioonile või vahemikku, kus ta liigub järgmisesse ruumi (lihtsam on seda kontrollida room_width vms väärtusega), salvesta global.xx ja global.yy-sse objekti koordinaadid sel hetkel.
Ülejäänu on juba rehkendamine. Ütleme, et kui objekt väljus positsioonil x:640 ; y:300 siis järgmises ruumis peab ta näiteks vasakult tekkima, teades veel järgmise ruumi laiust saame et:

x=room_width-global.xx
y=global.yy

Nii et kui objekt väljus kooridnaatidel: x:640 ; y:300 siis uues ruumis tekkimine on:
x= 640 - 640 = 0
y=300

Ja nii tekib ilusti objekt uues ruumis vasakust äärest ja eelmise ruumis oldud kõrguselt.

Muidugi igas olukorras y "valem" nii kerge ei ole, selleks peadki arvestama kust on vaja et su objekt tekitatakse. Aga nuh põhimõtteliselt on midagi sellist.

Kui tahad veel lisada objektile kiirsut kui ta hüppab jne säti see samuti kõik globaalsetesse muutujatesse mida sa siis saad ruumi laguses mehikese create evendis kasutada.

[Muudetud: 28-2-2008 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 28.2.2008 17:56


mm mnu vb saab ka nii, ise ma pole GM-is kunagi persistensit kasutanud :P, kui see võimalus olemas siis tuleb ta kindlasti kasuks.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 11.12.2009 13:18


Njah, tundub, et ma pole ainus. :) Uurimine näitab, et osad andekad on bännitud ja tülis juhtkonnaga, osad nõrgemad, aga räägivad aga suht sama juttu, mis mina, ainult lühemalt ja viisakamalt! :) Aga teil on nüüd võimalus seda muuta. :)
Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 11.12.2009 14:13


aga helpis ON kõik kirjas. helpi lugemine tuleb alati kasuks. :P
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 11.12.2009 15:25


2kki banniks selle r3tard-kaevaja juba 2ra?
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 11.12.2009 16:42


Tsitaat:
Tsitaat: Alju5
Uurimine näitab, et osad andekad on bännitud

Nimeta mõni? Sinu definitsiooni järgi siis andekad /\ bännitud.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 11.12.2009 23:56


Sõnum h0lx'le:
-------------------------------

Mm... Nnma nati mõtlen, Nobat, ehk siin: Nohik äkki? :P

Sõnum Valter'le:
-------------------------------

Mida ma sinu helpist siis lugeda saan? (I)

Sõnum normann'le:
-------------------------------

Jah, äkki blokeeriksite mind "retard-kaevaja" ära jah ja jätaksite siia vaid andekad, normaalsed ja tugevad, suured musklid, rullis ninad ja kottis püksid? (A) Miks sind äkki minu kaevamine nii häirib? Sind minu "äkki saaksid normaalseks" tüübi kaevamised ei tohiks sind eriti kõigutada. :D

Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 12.12.2009 00:05


Sõnum alju5-le:

Ära spämmi iga teemat kõrvalise jutuga.
Mc-pepe tahtis abi tubade vahetusega, mitte et keegi kiunuks x-teemadel ja mängiks kaitseinglit.
Seda esiteks.

Ja teiseks,
Me EI KAEVA põhjuseta.

Miks ma pean lasteaiakasvatajat mängima?
Teema lukku.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 12.12.2009 00:05


Tsitaat:
Tsitaat: Alju5
Mida ma sinu helpist siis lugeda saan? (I)

Kõike, mida üldse mängude tegemiseks vaja teada on?

Also, nobat oli oma bannis ise süüdi ju?
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm