[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kuidas teha randomit koodiga? [lahendatud]
Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 22.1.2008 20:20
Kuidas teha randomit koodiga? [lahendatud]



Actionite seas on selline võimalus, et saab seada, kui suure tõenäosusega järgmine tegevus juhtub. Kuidas see GMLis oleks?
Nt. on vaja, et tõenäosusega 1/10le muutub objekt üheks objektiks, tõenäosusega 1/2 jälle teiseks... Neid erinevaid muutumisi koguneb liiga palju, nii et ilma koodita läheb raskeks.

[Muudetud: 14.2.2008 dm11]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 22.1.2008 20:22


oli vist random(maxväärtus)
returnib numbri 0-maxväärtus
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 22.1.2008 20:28


Teinekord kasutame otsingut:

http://dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=1793#pid30788
http://dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=298#pid6241

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm