[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Üks objekt tekitatakse enne teist, enne pole seda juhtunud
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




gm6.gif postitati 9.1.2008 20:45 Tsiteeri
Üks objekt tekitatakse enne teist, enne pole seda juhtunud



Niih, olen oma GM puukidele jälile saanud aga need on nii võrd imelikud, et vaja mõningasi kinnitusi saada. Ehk teate mida ma valesti teen :P.

Nimelt oli kõik korras seni kuni hakkasin ruumi toppima rohkem korjatavaid relva objekte. Mingil imelikul viisil hakkas GM järsku peksma ette viga et relva_kontroll objekti loodud massiivi ei leita korjatava relva objekti create evendil. Kui see on juhtunud ei tuvasta korjatava relva objekt ka oma parent objekti muutujaid. Kuigi vastavates eventides on event_inherited().

Muuseas enne sellist asja pole olnud. Kuni selle teadmise sain, proovisin läbi variandid:
1) Kustutasin kõik korjatavad relvad ja ka kontroll objekti. Siis lisasin esmalt kontroll objekti ruumi (et teha tema id väiksem ja sealjuures et GM ta ennem üles laeks) ja siis tegin ruumi üheainsa korjatava relva. Huvitaval kombel tuli sama viga.
2) Siis üritasin mehaaniliselt luua korjatava relva kohe peale kontroll objekti relva seadistusi Create evendis ja siis vea teadet ei esinenud ja kõik oli OK. Kuigi see meetod on antud oludes võimatu kasutada siis peab sama esimese variandi kuidagi tööle.

Miks GM teeb seda järsku nüüd nii ja ennem mitte :s?

Samas võib kahtlustada asjaolu, et olen korjatava relvale füüsika omadused pannud peale, kuid nende neutraliseerimisel on ikka sama viga. Ning enne suurema arvu relvade lisamise töötas koos füüsikaga asi ilusti.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 9.1.2008 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: dm11
gm ei tuvastagi millegi pärast teiste objektide muutujaid CREATE eventis. Kui panna kasvõi createsse et t=0 ja alarm[0]=2 ja alarm0-i panna et t=objekt.mingimuutuja... vms


ma nüüd täpselt ei saanud su mõttekäigust ära. Kuskil on su jutus parent mängus?

Igatahes enne kõik töötas. korjatav relv leidis parent objektis create evendi muutujad ülesse ja kui teine variant käiku lasta siis leiab ka ülesse.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 10.1.2008 16:28 Tsiteeri


mm, I see. Sellist meetodit olen kasutan sellisel juhul kui loon objekti kuskil mujal objektis. Näiteks on mingi objekti left key siis loon juustu objekti
//---------------
_id = instance_create(x,y,juust)

siis loodud objektile (_id) muutujaid seades:

_id.img_speed=10
jne

Siis selles juustu objektis Create evendis on img_speed = 0 ja alarm[0] = 1
kuid alarm0 evendis siis kasutan seda muutujat img_speed, mis peale objekti loomist muudeti. Ma täpselt ei mäleta kust näitest ma selle meetodi leidsin et ma ei mäleta kas create evendis ikka oli vaja muutuja ka seada, sest alarm event peaks siis töötama nagu oma create event, mis on ainult natukene hilisem kui Create event.
//-------------------
Et suht sarnane.

Aga jh kõige rohkem paneb mind imestama asjaolu, et ennem sellega jama pole olnud. :s Et see järsk error tekitab palju segadust ja seab piiranguid.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 11.1.2008 13:23 Tsiteeri


See on üks kõige sitem bug, ja ikka pole seda ära parandatud.

Mu viimases mootoris oli sama viga. Lahendasin asja nii et võtsin error message maha, aga seda ei soovitaks teha. Ühe korra viskas errori ette, et ei leia vastavat muutujat, teist korda juba leidis.

Olen kasutanud ka preload varjanti ning alarme.

[Muudetud: 11-1-2008 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 12.1.2008 16:19 Tsiteeri


eks see jh on üks pimestav pind silmas. Kuigi on teada, mis seda põhjustab, et ühel juhul see töötab (varasem backup projekti fail on täpselt sama süsteemiga ja seal errorit ei viska) teisel juhul mitte?

Aga täna jäin ma täista pimedaks. Nimelt ei suuda GM muuta ühte tähtsat muutujat mu portaali skriptis. Et Stardist Lõppu teleportides muudetakse muutuja aga vastupidi mitte. Mõlemad liikumised kasutavad ühte ja sama skripti ja ma ei mõista, miks muutujat ei muudeta. Mõistmatus tekibki sellest, et kui muudan selle tähtsa muutuja ees veel ühte muutujat siis see muudetakse aga see tähtis muutuja mitte. :s

Kui need probleemid saaks lahendatud oleks mul juba alpha versioon väljas :P.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm