[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kuidas koodis kirjutada maja loomist? [lahendatud]
Pomm
Level 1


Liitunud: 25.8.2007
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 4.1.2008 22:06 Tsiteeri
Kuidas koodis kirjutada maja loomist? [lahendatud]



Probleem on selline: mul on show_menu kood,aga kuidas ma koodis kirjutan,et ta createib ühte kohta maja kui seda valikut(Barracks 100 Gold)klikkin?
Kood on selline:
show_menu('Barracks 100 Gold',0)
{

}

Mudisin pealkirja. Kasutaja tipa-tapa reegleid lugema!
Crypton


[Muudetud: 4-1-2008 Crypton]

[Muudetud: 13.2.2008 dm11]

------------------------------------------------------------

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 4.1.2008 22:20 Tsiteeri


Tere. Palun loeme reeglid ja pealkirjastame teema ilusti!

loogelisi sulgusi sa seal nüüd küll kasutama ei pea. Loogelised sulud on märkimaks programmi või situatsiooni raadiust.

nt:

{
show_menu('Barracks 100 Gold',0)
}

see on tglt juba programm.

Situatsioonides kasutada loogelisi märkimaks situatsiooni / küsimuse ulatust:

if blabla=1 {
juhtub miski
}
või

with (kama) {
teeb obejektiga kama midagi
}

Nii see peaks nüüd selge olema.

Nüüd pane show_menu() muutuja taha. Nagu GM help ütleb:

Tsitaat:

Shows a popup menu. str indicates the menu text. This consists of the different menu items with a vertical bar between them. For example, str = 'menu0|menu1|menu2'. When the first item is selected a 0 is returned, etc. When the player selects no item, the default value def is returned.


Nagu näha võid on see selle puhul võimalik. Funktsioon suudab eraldada | vahel olevaid kirjutisi ja nii nummerdab ta nad ära. Nii kui paned mingi muutuja talle ette oskab ta võtta õige nime sealt välja. Lugema hakkab ta alati nullist:
Tsitaat:
When the first item is selected a 0 is returned, etc.

Vot nii. Ja lihtne näide ongi:

Oleneb kuidas sa ta üles ehitad (koodi ülesehituse ma mõtlen) Võiks siis nii teha:

Create event:

    muutuja = 0 //show menu itemi asukohta määrav muutuja, nimeta milliseks tahes, aga ära unusta mujal ka seda nime muuta.


Siis näiteks right mouse button event:

    muutuja = show_menu('Barracks 100 Gold',0)
    if muutuja = 0{ //ehk valitakse esimene kirjutis
    instance_create(x,y,maja)
    }


And thats basically it.

[Muudetud: 4-1-2008 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 31.1.2008 13:38 Tsiteeri


aga kuidas saaks teha mitme valikuga,
et nagu menüüs oleks mitu valikut näiteks:

ehita maja 100 gold
ehita kaev 50 gold

ja kui ma vajutan "ehita maja 100 gold" et siis tekkiks ka mingi objekt maja.

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img163.imageshack.us/img163/2685/vajanabimenpiltii4.png[/IMG][/URL]


ja et siis sinna rohelisele asjale tekiks maja (just sellele millel menüü on)
[Muudetud: 31.1.2008 jyri1234]

[Muudetud: 31.1.2008 jyri1234]

[Muudetud: 31.1.2008 jyri1234]

Lisatud fail: algus1.gmk (23.34kb)
143 korda tõmmatud

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 31.1.2008 14:21 Tsiteeri


Noh, nüüd tuleb ainult natukese ajusid kasutada.
Kõigepealt võiks ju olla mingi objekt, mille pildiks on siis maja või muu asi, mida sa soovid ehitada/osta.
Süsteem oleks niimoodi:

Kui hiire vasak klõps pildil,
kui kulda on rohkem kui 100,
{ehita maja && kulda-=100}

Tuleb alati põhimõte läbimõelda, mis millele järgneb, ja mis tulemus peab olema. Ise soovitan maja ehitamiseks ikkagi kasutada muutjaid:

Kui global.maja=1 //Kui valiti maja
kui menuu=0 //Kui menuu on kinni pandud
{loo objekt maja näiteks mouse_x, mouse_y}

See on küllaltki algeline viis aga ma loodan, et tegin vähemalt mõtte selgeks. Edu tööle! =)

...
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 9.2.2008 19:17 Tsiteeri


sain juba korda selle asja, kui kirjutasin

muutuja = show_menu('ehita tee/1000|ehita maja/100',1)
if muutuja = 0{ instance_create(x,y,tee)
}

if muutuja = 1{ instance_create(x,y,maja)
}
aga igal juhul aitäh

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm