[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Reaalne autode põrkumine.
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 3.1.2008 20:28 Tsiteeri
Reaalne autode põrkumine.



Kas te teate kuidas teha või mingit näidet, kus on reaalne autode põrkumine.
põhimõtteliselt tahaks sellist asja, et kui sõidan teisele autole tagant sisse, siis ta hakkab nagu keerlema, ei oska seletada tegin pildi.
kui sõita ülevalt poiolt sisse, siis auto hakkab teistpidi tõmbuma. Pusisin kaua aga tulemus oli kehv, äkki oskaksite aidata:)

Lisatud pilt:
ciews:
irw.JPG
(12.83kb)


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 3.1.2008 22:01 Tsiteeri


eem kasutasin ühte auto füüsika mootorit oma Airrace mängus.
Et neid on. Otsi GM ametlikust foorumist jms, küll leiad.

Kui oma bookmarke sorisin leidsin, et vist selle näite põhjal ma seda asja tegin:

http://bravesaturn.tripod.com/id5.html

Otsi seal car physics collision vms. Seal neid mitu. Aa ja seda kohe alguses ei mõista, pead koodi jms kõvasti mõistma, kuna sul aga 3d jms on jopanud siis ei tohik suur probleem selega töötada olla.

[Muudetud: 3-1-2008 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 4.1.2008 11:00 Tsiteeri


Tänan kõiki abi eest:)
sin ja cos-i ma uurin hetkel:)
olen juba seda 2 päeva teindXD


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 12.1.2008 14:23 Tsiteeri


auto 2 muutub kokku põrgates rööpkülikuks?
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 12.1.2008 14:27 Tsiteeri


mina ei mõika.. 2d või 3d?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 12.1.2008 22:32 Tsiteeri


2d.
no kui tagant sisse sõidan kyljepealt, sis ta hakkab nagu keerlema, noh ei oska nii h2sti seletada.:nuux:


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 13.1.2008 00:50 Tsiteeri


noh jah.. siis sa juba tegeled sin, cos, taniga.. edu :)

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 13.1.2008 10:16 Tsiteeri


nja, ma tegelengi nendega hetkel:)
õpin janiiXD


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 13.1.2008 13:09 Tsiteeri


kui sa õieti teeks, poleks sul trigonomeetrilisi funktsioone üldse vaja
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 13.1.2008 13:15 Tsiteeri


ega pid
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 13.1.2008 13:27 Tsiteeri


võlusõna on "verlet".
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Cyrus
Level 3


Liitunud: 20.10.2007
Postitusi: 62
[EEMAL]




postitati 14.1.2008 15:55 Tsiteeri


Vektoritega peaks saama asja lahendada. http://ats.cs.ut.ee/piljard/pub/fyysika.pdf uuri seda seal, see on küll piljardi füüsika aga ei tohiks niiväga palju erineda natuke muuta ja peaks kõlbama küll.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 17.6.2008 15:08 Tsiteeri


Nii, ma proovisin teha seda ilma siinuse coosinuseta, ehk siis tegin sellise asja, collision eventi
Pmst, x kordinaadiga ei viitsind asja teha läbi veel, aga ehk teie viitsiksite ennem mind aidata, ja rääkite kas nii on üldse võimalik asja teha:)
Kood:

var mDir;
var mSpeed;
var mX;
var mY;
mDir = other.direction
mSpeed = other.speed
mY = other.y
if direction < mDir && mY>y{
direction+=mSpeed
}
if direction > mDir && mY<y{
direction-=mSpeed
}

Mõtlesin et kui suund on väiksem teise auto suunast ja teise auto y on suurem kui y ehk kui teine auto on autost madalamal siis lisab suunda juurde teise auto kiiruse võrra ja sama asi teistpidi, tulemus oli see, et ainult ülevalt poolt tulles auto kallutas ennast õigesti, ja alt tulles jäi lihtsalt teine auto seisma. Oskate aidata kuidas saada teistpidi ka autot keerlema, olen sellistes auto värkides väga nõrk, olen ainult teinud firma äri mänge ja 1 shooteri ja 3D mänge.
Palun aidake aga ärge naerge selleüle et ma nii loll olen kah.:)
Aa, üks asi veel, dm, viitsid räägi ka sellest kuidas seda asja teha Pi-ga:)
Ja see ka et muidu mõtlesin et nii saaks kah seda teha, et suund võrdsustub kaugusega teise auto keskpunktist ühele ja teisele poole.

[Muudetud: 17.6.2008 ChrisB3D]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 17.6.2008 19:37 Tsiteeri


Super!
just mõtlsein et lenghtdir asjadega seda saaab lahendada, aga ei osand seda conmmandi käsitleda, aitäh, suur aitäh::)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 17.6.2008 23:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: dm11
lol sa ei saa öelda, kuidas on õige teha või mitte. Variante on igal asjal NIIKUINII mitu.

Õige on optimaalne, vale võtab mitu korda rohkem ressurssi

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 18.6.2008 14:03 Tsiteeri


Ma ei tea mis viga aga üheltpoolt töötab teiseltpoolt mitte.

Lisatud fail: katse.gmk (12.47kb)
118 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ChrisB3D
Bännitud


Liitunud: 29.4.2008
Postitusi: 138
[EEMAL]




postitati 18.6.2008 22:23 Tsiteeri


Uurisin ja sain aru:) aitäh.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm