[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
jorss
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 26.12.2007 19:18 Tsiteeri
jorss



momendil pole mänge kuhugi panna eriti, niiet viskan pilte.
peamiselt väheräägitud ja varemnägemata asjadest.(aga mite ainult)
e: aa ja see asi kah, et kus pole märgitud on joonistand mu vend või wingman.


nii, see on solid 3d. võiks edasi teha aga ei viitsi kahjuks. jõud ei käi üle kah.
http://img295.imageshack.us/img295/7694/solid3dre8.png

see on solid 2d. poolik. gameplay jube.
http://img165.imageshack.us/img165/2218/solideg0.png


see on acid. te teate acidit onju? holx joonistas tegelased ja asjad, mina kõik muu
http://img186.imageshack.us/img186/5866/aciddo3.png


kombineerisin isetehtud füüsikamootori jungle warfare graafikaga:
http://img142.imageshack.us/img142/2627/fyysikaih4.png


isetehtud füüsikamootor näitab jõudu/nõrkust:
http://img142.imageshack.us/img142/4611/fyysika2bp3.png

bongimäng, ei jõudnud kaugele:
http://img81.imageshack.us/img81/2113/bongim2nguq4.png


jungle warfare2+supersamplitud varjud. varsti lasen demo üles.
http://img57.imageshack.us/img57/3369/junglewarfare2ts7.jpg

see on saladus. aga sest tuleb kõige suurem ja masiivsem mäng mis ma teind olen. kui see valmis saab ofc. ning kõige tähtsamat asja pildil pole
http://img81.imageshack.us/img81/1279/saladusol2.png

Vaatame pildi suurusi ka
Crypton


[Muudetud: 26-12-2007 Crypton]

[Muudetud: 27.12.2007 jorss]

[Muudetud: 28.12.2007 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 26.12.2007 19:32 Tsiteeri


solid 3d on blitziga tehtud?
muidu lahe, eriti fyysikamootorid:)


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 26.12.2007 19:35 Tsiteeri


kõik on erinevate blitzidega tehtud va solid2d ja acid.
ja mu isetehtud füüsikamootor kuhugi mängu kahjuks ei jõua, sest see on liiga nõrk.

viimase pildi peal on juba chipmunki füüsikamootor töös
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 27.12.2007 09:27 Tsiteeri


tore isikuteema jorss.. füüsika tegemine on sul vist suurem ,kui graafika tegemine, a tubli vend oled ;)
http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 27.12.2007 17:39 Tsiteeri


ou dender aga isikuteemas oli see ju lõdvem nii palju kui ma reeglitest lugesin see piltide suuruse asi :/
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 27.12.2007 18:10 Tsiteeri


mm, nop see on kõikjal nii. Selles mõttega, et teema oma laiuselt välja ei venitataks liialt. Isikuteemades on see lõdvem, et sa võid nö oma lehte vms reklaamida, oma mänge arutada, vb mingit muud asja ajada seoses teema isikuga jne.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 27.12.2007 22:57 Tsiteeri


http://img155.imageshack.us/img155/3673/wineg6.png
nii, katsetused per pixel valgustusega on olnud märkimisväärselt edukad.
näeb masiivselt parem välja ja on ka kõvasti kiirem.
ja nõuab ikka aint opengl 1.1hte
ja see on veel täiseti optimiseerimata...
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 27.12.2007 23:30 Tsiteeri


vaata see solid 3D
mitu vertexit relv on?:P


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 27.12.2007 23:43 Tsiteeri


>2000
aga ma tegin seda 500mhzse arvutiga...
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 27.12.2007 23:49 Tsiteeri


osssa:D
minu m4- on umbes aint 214:D


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 28.12.2007 00:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jorss
http://img155.imageshack.us/img155/3673/wineg6.png
nii, katsetused per pixel valgustusega on olnud märkimisväärselt edukad.
näeb masiivselt parem välja ja on ka kõvasti kiirem.
ja nõuab ikka aint opengl 1.1hte
ja see on veel täiseti optimiseerimata...


See on küll tase juba , ilus !

[Muudetud: 27-12-2007 Brus]
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 28.12.2007 09:37 Tsiteeri


jorss, hakkan neid nähes isegi ehk muule mootorile minema :P. GM hakkab kiirusega mulle ette jääma oma mootori tegemisel. Kuigi kogemused basic ja blitz-iga on väikesed.
Aga põhimõtteliselt on sellised asjad üldiselt õpitavad ja lihtsad? Nagu aru saan blitz-is ju surface asju pole :P?

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 28.12.2007 13:22 Tsiteeri


surfaceid jah pole, aga moodul on juba tehtud, millega saab kiiresti piltidele joonistada.
ning see tegelt suht lihtne kah.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 31.12.2007 18:50 Tsiteeri


aga mina olen jwf2 mängind juba. Leet AI ja valgus.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




info.gif postitati 1.1.2008 19:12 Tsiteeri


väike testversioon muutus avalikuks, sest selgus et mingi kala tõttu töötab see vähestel ja mul vaja parandada seda.

ning pidage meeles, se on aint testversioon ja mängul mõtet ei ole.
ning ai ei ole kah veel nii kaval kui holx kiidab.


nupud:
z-ga vahetab relvi
hiirega laseb
wasdiga liigub.

kui juhtub selline asi, et see ei tööta, siis andke kindlasti teada ning kirjutage ka mis arvuti teil on.
e:vittu, seda ei saa foorumisse üles lasta, panen kuhugi mujale

[Muudetud: 1.1.2008 jorss]
http://directionmusic.dmgamez.pri.ee/riliis.rar

[Muudetud: 1.1.2008 jorss]
ning asi töötab resolutsioonil 320x240
ning kui kellegi desktop sellepärast sassi läheb, ärge öelge et ma ei hoiatand, kuigi ei tohiks minna.

[Muudetud: 1.1.2008 jorss]

[Muudetud: 1.1.2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 1.1.2008 20:08 Tsiteeri


m2ng.exe has encountered a problem and needs to close.

Arvuti nihuke:

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+
1GB DDR2 533MHz (2x512MB)
ATI Radeon X1300 256MB
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 1.1.2008 21:03 Tsiteeri


pildid, eriti bitmapid on väga hästi pakitavad, samas exed kuhu pole midagi lisatud ei pakku peaaegu üldse.
ning tähtis on ka arvutijuppide firma ja mudel, ning ka protsessori mudel.

ja 30 kaadrit sekundis on kahtlaselt vähe, mul endal näitab nii 100 ringis.
ning tegelt see fps pole päris õige, see näitab mitu kaadrit sekundis ta joosta saaks, kui tal limiiti peal poleks

[Muudetud: 1.1.2008 jorss]
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 3.1.2008 14:28 Tsiteeri


Ric, proovi seda uuesti execida, ma sain ka mingi 5. korral tööle alles.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 3.1.2008 14:59 Tsiteeri


1000 kaadrit sekundis on maksimaalne mida minu süsteem näidata suudab, sest
see töötab millisekunditega ja kui tal ühe kaadri joonistamiseks läheb aega 1ms siis oh mul tuli idee mis kala võis põhjustada siis ta näitabki et asi jookseb 1000fps
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 3.1.2008 15:15 Tsiteeri


Sain täpp-täpilt sama pildi ette, mis dm-i postis; kaugemale küll mitte.
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 3.1.2008 16:25 Tsiteeri


mul töötab ilusti. Muidu jookseb kuskil 200-300 fps-i peal. Rohkem möllu keskel olles, langeb fps <120
Muidu kõik ok.

ACPI Multiprocessor Pentium 4 2,8 GHz
nVidia GeForce FX 5200 128 mb
RAM 512 pool sellest on Kingstoni oma. Kiirust ei mäleta

Rohkem infi ma kuskil küll välja ei võlu Firmasi jms ma kuskilt kätte ei saa.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 4.1.2008 23:47 Tsiteeri


Mul jooksis kah normaalselt. Käivitudes ongi natuke aega fps 900-1000

mul jooksis FPS:100-200, vahepeal läks 900.

Intel celeron 2,4GHz clockitud 2,61GHz
Ram 256MB 166MHz cpu clockiga on tõusnud(ei tea palju)
64MB geforce mx/mx 400, core- 200MHz, memory clock 166MHz + clockitud 212MHz ja 400MHz

ja hakkame nüüd kõik oma arvuti infot andma :P, mina uhkustan oma crapiga.

[Muudetud: 4-1-2008 -DMI-]

[Muudetud: 4-1-2008 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 11.1.2008 21:12 Tsiteeri


Suvatsesin siis ka lõpuks selle toreda meistriteose avada.
Tõmbasin juba suht ammu, aga lahti pakituna jäi desktopile vedelema.
Ka enda imestuseks töötas suht normaalselt. Millegi üle kurta veel ei oska.
FPS oli kuskil 40-60 ringis, täpselt öelda ei saa, kuna see hüppas nagu kirp kunagi.
Arvuti siis:
AMD Athlon protsessor
902 MHz
384 MB RAM'i
Graafikakaart on 32 MB NVIDIA GeForce2 MX 100/200
Suht 2000. aastate alguse keskmine masin (2001 august), juures on vaid 256 MB RAM'i :D

http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 9.2.2008 14:25 Tsiteeri


status report:
jungle warfare on suht seisma jäänd momendil, sest ma ei suuda mängule mõtet leida.

aga, vahepeal alustasin splitscreen tangimänguga:
http://img404.imageshack.us/img404/9461/picwm5.png
http://img221.imageshack.us/img221/8649/pic2ru0.png
piltidel näha siis kuidas tangid lagastavad iidset haamri tempilt öösel ja päeval.

tehnoloogiliselt tuleb suht arenenud mäng: kõiki seinasi saab tükkideks lasta ja liigutada ja tangid ja seinad jätavad liikudes jälgi, mida võib 1 kõik kui palju tekkida ilma kiirusekaota ja muidugi on ka valgustus mängus.
dm11 joonistab.
ja see, et kogu level nii tühi on on seepärast, et leveleditori pole jõudnud puid ja muud pudru lisada.
ahjaa, puud hakkavad ka põlema minema, ma usun.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ric
Poleemik
Avatar

Liitunud: 18.5.2005
Postitusi: 307
[EEMAL]




postitati 9.2.2008 19:25 Tsiteeri


Projekt ise on vägagi lootustandev, eriti kui kogu kupatusele ka ajalooline temaatika taha monteerida. Konkreetsemate suplementide kallal on vist pisut vara nõutlema hakata, aga tekkisid järgnevad mõtted:

- Idee lihtsakoelisuse juures tasuks erilist rõhku panna masinate omaduste ja parameetrite tõepärasusele. Esisoomus oleks tanki tugevaim koht, sellele järgneksid küljed ning kõige kaitsetum oleks taguots, kus on ka mootor. Praktikas näeks vastase tanki võitlusvõimetuks muutmine välja umbes nii:
a) 1 lask tagusoomusesse
b) 3 lasku külgsoomusesse
c) 6 lasku esisoomusesse
See tooks mängu omakorda ka teatava strateegilise elemendi, kus mängija eesmärgiks kujuneks laskeefektiivsuse suurendamiseks vastase flankeerimine, üritades seejuures omaenda masina nõrku kante rivaalile mitte paljastada

- Tore oleks saada valida erinevate masinate vahel. Kuna konteksti ei tunne, ei oska täpseid mudeleid soovitada, küll aga väga üldiseid versioone või tüüpe, millest igaühel on oma nõrkused ja tugevused:
1) Tugeva soomusega ja võimsa kahuriga, kuid aeglase liikumiskiirusega tank
2) Nõrga soomuse ja väiksekaliibrilise kahuriga, kuid äärmiselt kiire tank (ideaalne flankeerimiseks)
3) Nõrga soomuse, kuid võimsa kahuri ja keskpärase kiirusega tank

Ja kui on puud, siis oleks vahva neid ka mõnusa praksumise saatel ümber sõita.
Strateegia I: Ric
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm