[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Näide: Jäsemete ühendamine (GM6)
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 11.11.2007 18:00 Tsiteeri
Näide: Jäsemete ühendamine (GM6)



OMGG!!!! tänks Ahto et andsid mulle selle
väikse vihje. tegin tänu Ahto (crypton) abile
väikse näite kuidas oma objektile anda x1 x2 y1 y2
seda olete te kindlasti igatmoodi kõik kunagi üritanud...
nüüd on teil näide ja edasi peaks lihtne olema teil teha midaiganes te sellega teha tahtsite!!! :D

Muutsin pealkirja vähekene arusaadavamaks

[Muudetud: 17-11-2007 Crypton]

[Muudetud: 4.12.2007 dm11]

Lisatud fail: x1x2y1y2.gm6 (7.19kb)
447 korda tõmmatud

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 11.11.2007 18:18 Tsiteeri


super!jätka samas vaimus!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 11.11.2007 18:25 Tsiteeri


nu näed. Natukene mõelda ja küll tuleb.
Pealkiri võiks parem olla. Praegu on see mitte midagi ütlev. Tegu siis ju rohkem selliset jäsemete ühendamistega ja nende liigutamine üksteise suhtes.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 11.11.2007 18:27 Tsiteeri


hea, et kellegile mu näited meeldivad.
ma aretan selest veel animatsioonide tegemiseks midagi vb.
ning panen sellgi netti üles

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 17.11.2007 14:33 Tsiteeri


Seoses füüsikaga tegelemisega leidsin ka sellele vastava teema. Kui kellegil huvi siis võib selle vaadat üle rohkem füüsikalisemas mõttes.

http://en.wikipedia.org/wiki/Inverse_kinematics

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 17.11.2007 17:53 Tsiteeri


tehniliselt ei ole tegu üldse füüsikaga ju
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 17.11.2007 18:00 Tsiteeri


mnjh metamaatiliset oleks siis arvatavasti õigem öelda. Selle "füüsikalise" võtsin siis kui uurisin ise lihtsalt kinemaatika kohta.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
B-Hart
Level 2
Avatar

Liitunud: 4.12.2007
Postitusi: 38
[EEMAL]




postitati 4.12.2007 12:07 Tsiteeri


GM 7 peal ei funka, GM 7 üldse mingi jama, paljude erroritega. Kas peaks muretsema siiski GM6? Parem ilmselt ju?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm