[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
kui palju kulda
osxar
Level 2


Liitunud: 16.4.2007
Postitusi: 10
[EEMAL]




postitati 2.11.2007 18:17 Tsiteeri
kui palju kulda



peaks olema nii et kui vajutan hiirega kullamäe peale et siis näitab palju kulda järgi on veel.Ise ei oska äkki keegi aitab?Neid kullamägesi on kaardil mitu, praegu on nii et kui vajutan ühele näitab kõigi omasi.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 12:15 Tsiteeri


midagi sellist?

hiirega mine kulla kohale. vasak hiire nupp vähendab kulda kümne võrra.

Lisatud fail: naide.gmk (27.99kb)
162 korda tõmmatud

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
osxar
Level 2


Liitunud: 16.4.2007
Postitusi: 10
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 12:53 Tsiteeri


mul gm6 :nutab: . Ja peaks olema nii et kaardil on 5 samasugust kulla mäge ja 20 samasugust metsa.Ja kui vajutan nt ühe metsa peale siis näitab palju on kulda.Inimesed saavad sealt raiumas käia ja kulda kaevata.
Ja et siis nt iga inimene võtab 1 minutiga 10 kulda vähemaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 15:23 Tsiteeri


create event:
Kood:

kulda=200
text=''

mouse enter event:
Kood:

text=kulda

mouse leave event:
Kood:

text=''

draw event:
Kood:

draw_text(32,32,'Kulda:'+string(text))

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
osxar
Level 2


Liitunud: 16.4.2007
Postitusi: 10
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 18:54 Tsiteeri


tnx aga kas saaks ka nii et see sõna kulda oleks ka aint siis kui hiirega pele lähen?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 19:20 Tsiteeri


Nuh mina teeks nii:

Create:

    kuld=1000 //kulla ressursi näitav nr siis
    check=0 //kontroll muutuja, ütleb kas hiir on peal või mitte


Mouse Enter:

    check=1


Ja mouse leave evendis siis muudad check 0 peale'

Draw:

    if check=1{ //kui hiir on peal
    draw_text(32,32,'Kulda:'+string(kuld))
    }


Kasutab ainult kahte muutujat. Joonistab yhega. Kiire ja lihtne.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
osxar
Level 2


Liitunud: 16.4.2007
Postitusi: 10
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 19:24 Tsiteeri


error in code line 1: kuld=1000,
aga kui võtan cratist kuld=1000 ära ja panen kuld=200 siis errorit ei tulee ja näitab et kulda on 0
draw alla peab panema:
draw_sprite(kuld,image_single,x,y) ???
mudu ei tule mul kulla pilte

[Muudetud: 3-11-2007 osxar]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 19:32 Tsiteeri


See ei ole mõlemat moodi võimalik.
Kui sa võtad Create evendist kuld=1000 ära siis just tuleb error.

Kui teed kõik ilusti ja õieti ilma tõsiste trükivigadeta seal siis kõik toimib. Kui ikka anna oma poolne kood, muidu ei tea midagi öelda.
Vaata veel oma kood rahulikult üle ja käi syntax kontrolliga ka üle.

Ja veel väike täiustus et enne teksti joonistamist if küsimusest välja joonista tema sprite ka , muidu sa ei näe teda. Juhul kui sellega probleeme tekib.

[Muudetud: 3-11-2007 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
osxar
Level 2


Liitunud: 16.4.2007
Postitusi: 10
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 19:35 Tsiteeri


ükskõik kas panenkuld=1,kuld=1000 ei tule enam errorit.Tuleb et kulda=0
Ma võtsin nüüd kõik copy paste aga ikka Näitab et kulda:0

[Muudetud: 3-11-2007 osxar]

[Muudetud: 3-11-2007 osxar]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Crypton
Kui ikka esineb probleeme anna omapoolne kood, muidu ei tea midagi öelda.


Kasvõi gm6 fail kui muudmoodi siia kirjutada ei viitsi. See töötab aga sul on kuskil kala sees.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
osxar
Level 2


Liitunud: 16.4.2007
Postitusi: 10
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 19:46 Tsiteeri


äkki räägiks msn-is? mo msn on oscarend@hotmail.com
sain juba korda.Kirjutasin kõik uuesti ringi peale ' märgi , ei tea kudaseda teha saab :nutab:

[Muudetud: 3-11-2007 osxar]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 19:59 Tsiteeri


mingit ' märki ei peagi ju kuskil olema!
...
Kuigi seal draw_text() sees on küll jh ' märk. See on kohe Ä kõrval, paremal.
See märk on sama mis " (shift + 2).

Igasugune sümbol " " või ' ' vahel tähendab et see on string, ehk selline tekstistruktuur. Stringides võivad olla kõik sümbolid. Ilma nende nö jutumärkideta on siis reaal arvud. GML võimaldab aga ka sinna samasse patta panna ka koma arvud, kui näiteks Basic- is on raudselt kolm eraldi muutuja struktuuri siis GML-is sisuliselt kaks sellist põhilist. Stringid ja real-id.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm