[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Küsimus elude kohta...
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 1.11.2007 22:00 Tsiteeri
Küsimus elude kohta...



et nagu kui ma need punktid elud ja healthi panen create eventisse, laeb ta iga ruumiga heali ja lived täis.
ja game startiga ta ei näitagi midagi (seal üleval mänguosas,milles on minu viga?:duh:

Üllatus!Kliki siia!
http://sb.live.ee/estonian.gif
PSST!(ma pole päriselt bännitud,ainult timbati rahu pärast)
PSST2! olen küll bännitud, ma ei saa ju postitada :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 1.11.2007 23:23 Tsiteeri


Nu loomulikult.
Create on sellise põhimõttega et kui see objekt luuakse (looma - create) siis seatakse nendele muutujatele seal vastavad väärtused.

Game Start-is määratakse muutujatele väärtused mängu alustades.

Kuid et muutujad toimiksid terve mängu pead sa kasutama global muutujaid!

Lihtne ja loogiline.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 2.11.2007 14:55 Tsiteeri


ma ei oska globalitega teha..

põhiliselt ma ei oska koodida,

ei saa põhimõtetest aru...

(((())))

see global asi kuidas see käib? game startiga peab see tegelase object kohe menüüs sees olema aga siis kui ma ära suren ei lähe see mäng enam reaalseks.......

näidet?(võimalikult väha koodimist)

Üllatus!Kliki siia!
http://sb.live.ee/estonian.gif
PSST!(ma pole päriselt bännitud,ainult timbati rahu pärast)
PSST2! olen küll bännitud, ma ei saa ju postitada :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 2.11.2007 15:36 Tsiteeri


pane n'iteks menu room creation code-i:
global.life=0;
global.health=0;

parast seda void iga kell neid ukspuha mis evendis kasutada.
ehk siis need on koguaeg siis olemas

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 2.11.2007 16:03 Tsiteeri


kas

global.score=0; samuti kui tahan?

Üllatus!Kliki siia!
http://sb.live.ee/estonian.gif
PSST!(ma pole päriselt bännitud,ainult timbati rahu pärast)
PSST2! olen küll bännitud, ma ei saa ju postitada :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 2.11.2007 16:28 Tsiteeri


ei soovita kasutada sisseehitatud muutujaid nagu health, score, lives vms. Nendega on natukene ühed segased lood kui hakkad mitmetele objektidele neid panema.

muutuja teema oleks programmeerimise alus. Sa ei saa muutujates üle ega ümber. Sul on vaja alati kuskuil infot hoida ja seda kuskilt lugeda.

global muutujat kasutad nagu igat muud muutujat. Vahe on lihtsalt selles on globa. muutujat saad muuta, sellega olukordi kontrollida, joonistada ükstakõik millal ja ükstakõik mis objektis.

Kui Game Start-is (ehk kui programm tööle pannakse) on sätitud muutuja

global.punktid=0

siis pärast kui vaja võid room3-s kirsiga kokku puutel muuta seda muutujat

global.punktid+=10

ja ongi kõik. Sa ei pea seda muutujat kutsuma iga ruumi aguses uuesti kuna see oli juba programmi laguses nö mällu toodud ja nii saad sdea kasutada terve mängu aeg ükstakõik kus.

ilma global. eesliiteta on asi veist kitsam. Need oleksid siis justkui kohalikud muutujad mis töötavad selles kindlas objektis kus on nad välja kutsutud.

Aga et teises objektis on vaja vb selle eelmise objekti muutjujat muuta kasutatakse muutuja ees selle objekti nime. Sellega sa nagu määrad et see muutuja kuulub selle objekti juurde ja sa selle oma ka muudad.

nt kui Kirsil on Create-s:
elud=100

ja lähed oma mehikesega sellele pihta aga tahad kirsi muutujat millegi pärast mehikese objektis muuta siis:

kirss.elud-=10

objektil kirss võetakse muutujalt elud igas stepis (kokkupuutel siis) 10 elu maha.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 2.11.2007 16:40 Tsiteeri


aga ma sain poolepeale aga viga sees,aidake!

http://www.megaupload.com/?d=G9QPC8SB

Üllatus!Kliki siia!
http://sb.live.ee/estonian.gif
PSST!(ma pole päriselt bännitud,ainult timbati rahu pärast)
PSST2! olen küll bännitud, ma ei saa ju postitada :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm