[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Hallozdari Lahing - raundip6hine strateegia (arendamisel)
camtor
Level 6
Avatar

Liitunud: 10.9.2006
Postitusi: 257
[EEMAL]




postitati 27.10.2007 22:35 Tsiteeri
Hallozdari Lahing - raundip6hine strateegia (arendamisel)



http://www.hot.ee/viled/mismis1.PNG

pilt lahingusysteemist

lae alla

hiirega juhitav, abi saab piltidelt. seniks kuni korralikku helpi pole teind, proovige ise pead murda.. srry

[Muudetud: 27.10.2007 camtor]
Maze III: camtor<br>Jõulumäng II: camtor
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 28.10.2007 10:20 Tsiteeri


ilgelt lahe graafika minuarust:P täiega meeldib.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
camtor
Level 6
Avatar

Liitunud: 10.9.2006
Postitusi: 257
[EEMAL]




postitati 28.10.2007 14:48 Tsiteeri


praegu ei tea milles kala a yldse oli päris raske arvutitegelasele selgeks teha raundiliseltmillist millist meest lahingus järgmisena kasutada ja mis siis juhtub, kui s6dur vahepeal surma saab. Eks v6ib arvatavasti midagi sellega seoses olla... pole kahjuks rohkem aega uurida. pean pärast pikka unetut progemisnädalavahetust 6lut minema jooma;) enivei thänx dm katsetamast. Loodan et leidub veel testijaid
Maze III: camtor<br>Jõulumäng II: camtor
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 3.11.2007 17:43 Tsiteeri


kui sul on parim kindlus juba olemas,ja ehitad,siis see ehitab ennast tagasi.
tegin läbi.võiks endale ka saada rassi valida,ja kaart võiks olla suurem(et ekraan jälgib hiirt ja sellega juhatad rüütleid vms)
aga vot käigu mitte lõpetamise värgist ei tea ma midagi.
sa võiksid ka nii teha et see loadib sprited eraldi kaustast-nii saavad teised sellele mängule mod-e teha.ja saundide loadimine võiks ka kaustast olla(kui sa need üldse teed).
ja taustamuusika.
ja mitme vastasega mäng.
ja random map.
ja värvi valimine,aga ma ei usu et see nii kerge on.



[Muudetud: 3-11-2007 steelsaviour]

Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 2.1.2008 18:20 Tsiteeri


see sindrima teema on vist mahajäetud...
Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
r.m.x
Legend
Avatar

Liitunud: 8.10.2007
Postitusi: 141
[EEMAL]




postitati 2.1.2008 21:37 Tsiteeri


olen tahtnud ise juba ammu sellist heroese taolist mängu teha aga see on minu jaoks liiga raske.

plz tee edasi seda.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
camtor
Level 6
Avatar

Liitunud: 10.9.2006
Postitusi: 257
[EEMAL]




postitati 2.1.2008 21:48 Tsiteeri


olen viimasel ajal liig h6ivatud. tunnen ise ka syypiinu, et pole suutnud gmakerdada. kui midagi muutub, siis leiab v6ibolla suvel rohkem aega.
Maze III: camtor<br>Jõulumäng II: camtor
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 4.1.2008 21:05 Tsiteeri


Varem ei pööranud ma sellele mängule tähelepanu, ei viitsinud tõmmata. Nüüd tõmbasin ning jah...sittaks kõva mäng.

loodan kunagi saada edasiarendust

-------
üks probleem.
Isegi kui mees on sõjas oma distansi ühe käigu ajal ära käinud, siis võiks ikkagi saada rünnata (noole tulistamine vms). Praegu ei tohi distantsi lõpuni käia.

[Muudetud: 4-1-2008 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
camtor
Level 6
Avatar

Liitunud: 10.9.2006
Postitusi: 257
[EEMAL]




postitati 5.1.2008 10:57 Tsiteeri


mnjah, see ta on. suur ja p6nev projekt, kuid see-eest ka palju mässamist ja buge. loomulikult mängib oma osa ka mitte just k6ige parem proge lahendus. just sellepärast ei julgegi seda mängu vabadel tundidel ette v6tta, v6tab viimsegi puhkuse ära. loodame ju k6ik, et saaks kohe selle mida tahaks. a pikk tee k6mpida. loodan suveks selle proge niiv6rdki korda saada, et avaldada opensource'na.
Maze III: camtor<br>Jõulumäng II: camtor
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm