[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kuidas panna objekt üles-alla liikuma?
r.m.x
Legend
Avatar

Liitunud: 8.10.2007
Postitusi: 141
[EEMAL]




postitati 20.10.2007 12:25 Tsiteeri
Kuidas panna objekt üles-alla liikuma?



pealkiri ütleb kõik.,ma mõtlen nh et mingi asi liigub koguaeg üles,siis põrkab vastu seina ja liigub jälle alla ja siis jälle üles .....

[Muudetud: 20.10.2007 r.m.x]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 20.10.2007 13:04 Tsiteeri


nuh kui sul üleval ja all on seinad siis panedki nii et kui seinaga kokku põrkab siis kas suund muutub vastupidiseks või vspeed läheb vastupidiseks. Oleneb kuidas sul tema liikuma panemiseks see meetod on?
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
r.m.x
Legend
Avatar

Liitunud: 8.10.2007
Postitusi: 141
[EEMAL]




postitati 20.10.2007 13:14 Tsiteeri


no ma seda mõtlesingi et kuidas ma sinna kirjutan selle et


kui ta seina vastu põrkab siis liigub uuesti üles ja kui üleval seina vastu põrkab siis liigub alla tagasi.?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 20.10.2007 13:37 Tsiteeri


nuh kuna sul on ainult ühtepidi liikumine siis kasuta vspeed-i.

Create:

vspeed=3 //vertikaalse liikumise kiirus

Collision sein:

if vspeed=3{ //kui liigub siis alla
vspeed=-vspeed //muudame kiiruse vastupidiseks
}

if vspeed=-3{ //kui liigub siis üles
vspeed=-(vspeed) //muudame kiiruse vastupidiseks.
}

Võib tekkida küsimus et miks teises koodijupis on sulud. Ma nüüd küll praktikas väga ei tea kas neid on seal vaja, kuid matemaatiliselt oleks see korrektsem. Kood peaks muutma su juba negatiivse kiiruse vastandmärgiga kiiruseks. Kui sulgusi poleks oleks selle kuju matemaatiliselt sutsu vale:
(kuna vspeed väärtus oli 3 siis)

3=--3

aga matemaatikas ei saa nagu kaks miinust korraga kõrvuti olla. Nii eraldame sulgudega et negatiivne kiirus vastandmärgiga väärtuseks teha.

3=-(-3)

miinus ja miinus annavad kokku +

[Muudetud: 20-10-2007 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
r.m.x
Legend
Avatar

Liitunud: 8.10.2007
Postitusi: 141
[EEMAL]




postitati 20.10.2007 13:40 Tsiteeri


suur tänu

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm