[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
väikene probleem.3D liikumisega
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 16.10.2007 15:59 Tsiteeri
väikene probleem.3D liikumisega



noh, mul nii et tahan et kui vajutad S nuppu liigub taha, ise panin niii:
if keyboard_check(ord('s')) then {motion_add(obj_player.direction,-2);friction=0;}
sain tööle selle juba:), aga teist probleemi ei saanud.:(
aga ei liigu:( milles probla? nookuinii mingi lohatusviga ma arvan:D
1 asi veel. ma tegin mouselooki, aga saan hiirt liigutada ainult horisontaalselt, kood:


display_w=display_get_width();
display_h=display_get_height();

change_x=(display_mouse_get_x()-display_w/2)/16;
change_y=(display_mouse_get_y()-display_h/2)/12;

direction-=change_x
zdirection+=change_y

if zdirection<-90 then {zdirection=-90;} else if zdirection>90 then {zdirection=90;}

display_mouse_set(display_w/2,display_h/2);

milles viga?


[Muudetud: 16.10.2007 Nohik]

[Muudetud: 17.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 17.10.2007 17:12 Tsiteeri


sa ei teinud ise, vaid kopeerisid kuskilt.

Kood:

//MOUSELOOK

//get display dimensions
display_w=display_get_width();
display_h=display_get_height();

//calculate motion
change_x=(display_mouse_get_x()-display_w/2)/16;
change_y=(display_mouse_get_y()-display_h/2)/12;

//move cam
direction-=change_x
zdirection+=change_y

//limit the zdirection
if zdirection<-90 then {zdirection=-90;} else if zdirection>90 then {zdirection=90;}

//set mouse back
display_mouse_set(display_w/2,display_h/2);


see on õige mouselook...TGG õpetustest

vaata lähemalt:
http://gamesguy.bravehost.com/

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 17.10.2007 19:01 Tsiteeri


eino, ma tegin selle teise õpetuse järgi, ma ei copeerind midagi:PMul ikkagi hiir liigub ainult horisontaalis
:(

[Muudetud: 17.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 17.10.2007 20:00 Tsiteeri


kopi see maha, vajadusel muuda/lisa muutujaid

ma räägin...tee tgg leht lahti ning leiad kõike vajalikku 3D-st.Ehk leiad ka oma vastuse.

[Muudetud: 17-10-2007 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 17.10.2007 20:01 Tsiteeri


´krt, ikka sama jama:(

[Muudetud: 18.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 18.10.2007 19:04 Tsiteeri


räägi ,mis sul drawis?

[Muudetud: 18-10-2007 Brus]

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 18.10.2007 19:43 Tsiteeri


playeri drawis vä?

x=obj_player.x;
y=obj_player.y;
z=obj_player.z;

xt=x+cos(degtorad(direction));
yt=y-sin(degtorad(direction));
zt=z-tan(degtorad(zdirection));

[Muudetud: 18.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
rivo
Level 4


Liitunud: 15.4.2005
Postitusi: 142
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 09:52 Tsiteeri


draw eventis peaks sul
d3d_set_projection() olema ju ok
seal peaks zto olema -sin(degtorad(zdirection))
ehk siis
d3d_set_projection(xfrom,yfrom,zfrom,xto,yto,zto-sin(degtorad(zdirection)),xup,yup,zup)

http://www.hot.ee/rivosaar/process.gif
http://www.hot.ee/rivosaar/since05.gif
Minimaalne Mäng II: Rivo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 14:43 Tsiteeri


need on mul kah:P, sry, unustasin ytleda

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 14:50 Tsiteeri


e.. siis ma ei oska sind aidata . tee ise ,ära copy mingeid koode maha. ma ise ka arvasin ,et sul on puudu zto ..
http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 18:53 Tsiteeri


oota, see d3d_set_projection on mul kyll teine., aga kui ma selle 2ra muudan siis ju see vaatepunkt on teine:(, mul hetkel:
d3d_set_projection(x,y,10, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),10, 0,0,1);


[Muudetud: 19.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:24 Tsiteeri


vaata mis sul z asemel on :D irw... ime ka et horisontaalselt liigub ainult :D
ühel kõrguselt :D:D 10-l :D

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:26 Tsiteeri


oih:D, olen ikka idioot kyll:Dhaiglane hooletus viga:P


[Muudetud: 19.10.2007 Nohik]

[Muudetud: 19.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:29 Tsiteeri


ikkaa juhtub ;)
pole hullu ju :D...aga see oli väga naljakas, naersin mingi 5 minti :D

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:34 Tsiteeri


Aga nyyd ta jõllitab maadja ei saa pilku maalt minema:D:D
jess, sain korda:Dj2lle oli hooletusviga:D:D:D



[Muudetud: 19.10.2007 Nohik]

[Muudetud: 19.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:36 Tsiteeri


ütle nüüd kood mis panid drawi ... :D
http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:42 Tsiteeri


d3d_set_projection(x,y,10, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),zt-sin(degtorad(zdirection))+10, 0,0,1);

nyyd töötab täpselt nii nagu tahan:)






aga yks probleem on ikka
kui mavaenlast tulistan on tal 5 elu, ja siis kui ma ta 2ra tapan on kõik vaenlased surnudnii noobilik viga:, proovisin muutujatega kuidagi, aga ei tulnud välja, ma arvan et nyyd saab j2lle keegi pool tundi irvata mis lolli vea ma teinud olen

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:43 Tsiteeri


kurat... :D:D
sa ikka hulll vend .

vaenlasel ... create elud=5
collision kuuliga elud-=1

ja stepi if elud(pole seda vähem nuppu)=0 then
{
instance_destroy()
}

[Muudetud: 19-10-2007 Brus]

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:47 Tsiteeri


aga asi on selles et mul ei ole kuulid:D:Dmul nii:

{
if (not can_shoot) exit;
can_shoot = false;
image_speed = 0.8;
image_index = 0;
sound_play(sound_paukM14);
var xx, yy, ii;
xx = global.camx;
yy = global.camy;
repeat (50)
{
xx += 4*global.camcos;
yy -= 4*global.camsin;
ii = instance_position(xx,yy,obj_myyr_basic)
if (ii == noone)
{
ii = instance_position(xx,yy,obj_kurip2kapikk)
obj_kurip2kkapikk.elud-=1;
if (ii == noone) continue;
break;
}
if object_is_ancestor(ii.object_index,obj_taim_basic) continue;
if (ii.object_index == obj_tynn) || (ii.object_index == obj_uks)
with (ii) instance_destroy();
break;
}
}
kood on natukene bugine siin, ma ei tea, copypaste viga

[Muudetud: 19.10.2007 Nohik]

[Muudetud: 19.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 19.10.2007 19:58 Tsiteeri


ei sellesmõttes copypaste viga et kui ma selle koodi siia foorumisse copysin, siis kustusid mõned sulud 2ra:P

[Muudetud: 19.10.2007 Nohik]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 20.10.2007 10:18 Tsiteeri


[code ] [ /code]

kasuta neid

[Muudetud: 20-10-2007 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 20.10.2007 11:37 Tsiteeri


oki;) thx

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 20.10.2007 13:28 Tsiteeri


oki, thx!:) teen siis sellega enda asju:)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm