[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kuidas teha mortal kombati taolist tegelaste valikut?
r.m.x
Legend
Avatar

Liitunud: 8.10.2007
Postitusi: 141
[EEMAL]




postitati 8.10.2007 14:27 Tsiteeri
Kuidas teha mortal kombati taolist tegelaste valikut?



ehk siis kuidas teha mortal kombati taolist võitlus mängu?

ma vajan abi kuidas teha seda et mängu alguses saad sa mitmete tegelaste vahelt valida välja ühe kellega sa mängima hakkad .

ühesõnaga see kes on mortal kombatit mänginud teab millest ma räägin.

ma vajan kõigest alustuseks natuke abi ,sest peale seda saan juba ise edasi minna mänguga.

nii et kes vähegi midagi teab kirjutage siia ja palun mitte taolisi poste nagu "haha noob =P"

Vaata mängu me ette ei tee kuid mingis osas sellest võime aidata. Nii et sellistel kordadel ole spetsiifilisem.
Crypton


[Muudetud: 8-10-2007 Crypton]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.10.2007 15:37 Tsiteeri


tegelaste valik.
Nuh tuleb jälle tsipa mõelda. Valimine toimub siis nö ruudustikus nt- 5x3.
5 tegelast mööda tulpi ja kolmes reas, kokku siis 15 tegelast.
Teeme paar muutujat ka et navigeeruda:

Tsitaat:

kontroll objekti Create siis:

global.tegelane = 0 //see muutuja võiksid paika panna mängu alguses vms.

rida = 1 //rea number
tulp = 1 //tulba number
//need kaks muutujat esinevad massiivis - valik[tulp,rida]

valik[1,1]=1 //nüüd määrad igale võimalusele tegelase väärtuse. Võta seda 1,1 kui tegelase asukohta selles tabelis. esimeses tulbas ja esimeses reas on siis esimene tegelane; 1,2 tähendab siis näiteks esimest tulpa ja reast teist tegelast jne. Nüüd selle masiivi väärtus vii pärast kokku draw evendis. (kuna Enter evendis omastatakse global.tegelane selle massiivi väärtus pead kontrollima tegelase joonistamisel ainult seda global muutujat ja siis õige sprite joonistama. Vt täpsemalt posti lõppu.

valik[2,1]=2 //nuh ja näiteks teises tulbas ja esimeses reas on teine tegelane. (see tähendab et liiguti ühe tegelase valiku võrra paremale)
xx=100 //xx ja yy on asukoht, kust joonistame visuaalselt ühe kasti, et valik oleks nähtav. Muuda alguskoordinaati enda omaga vastavaks.
yy=100


Nüüd valikute vahel valimine nuppudesse. Loogiliselt võttes siis need noole nupud. Loo vastavad evendid oma kontrollobjekti:

Tsitaat:

Up Arrow Key Pressed:

if rida>=1{ //kui rida on rohkem või võrdne 1-ga
rida-=1 //üles nupuga lähme ridadest alati ülesse ja kui 1,1 valik oli üleval vasakus nurgas siis ülesse minnes ka ridade arv väheneb
}



Ja nüüd vastupidi alla noolele:

Tsitaat:

Down Arrow Key Pressed:

if rida<=3{ //kui rida on vähem või võrdne 3-ga
rida+=1 //suurendame rida
}



Nüüd vasakule ja paremale valimine:

Tsitaat:

Left Arrow Key Pressed:

if tulp>=1{ //kui rida on rohkem või võrdne 1-ga
tulp-=1 //liigume mööda tulpa vasakule
}

Right Arrow Key Pressed:

if tulp<=5{ //kui rida on vähem või võrdne 5-ga (meil oli ju 5 tulpa tegelasi)
tulp+=1 //liigume mööda tulpi paremale
}



Ja nüüd valiku aksepteerimine:

Tsitaat:

Enter Pressed:

global.tegelane = valik[tulp,rida] //valime määratud tegelase võttes arvesse valiku asukoha tulbas ja reas



Kui tegelast joonistad siis kontrolli global.tegelane väärtust.

Draw event:

(Kasti joonistad nii et aluseks võtad alguses määratud xx ja yy koordinaadid. See on sinu kasti ülemine vasak nurk. Nüüd olenevalt sinu tegelase pildi suurusest seal valiku tabelis lisad talle teise nurga otsa ja saad ilusa kasti ta ümber:)

draw_rectangle(xx,yy,xx+32,yy+32,1) //see siis joonistab ilusa kasti 32x32 tegelase pildi ümber. Kui tahad võid selle ära ka värvida.


if global.tegelane=1{ //kui oli valitud esimene tegelane
draw_sprite(blabla...)
}

jne.


Nuh põhimõte midagi sellist. Tabeli süsteem. Massiivis määrad valiku asukoha e. koordinaadi ja sealt mis tegelane siis järelikult valiti. Loodan et aitab.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
r.m.x
Legend
Avatar

Liitunud: 8.10.2007
Postitusi: 141
[EEMAL]




postitati 8.10.2007 16:50 Tsiteeri


tnx

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.10.2007 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:

Vaata mängu me ette ei tee kuid mingis osas sellest võime aidata. Nii et sellistel kordadel ole spetsiifilisem.
Crypton


miks sa pead sellise asja peale kohe teise inimese postitust muutma.Seda saab ka enda postis välja öelda.


[Muudetud: 8-10-2007 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.10.2007 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: -DMI-
Tsitaat:

Vaata mängu me ette ei tee kuid mingis osas sellest võime aidata. Nii et sellistel kordadel ole spetsiifilisem.
Crypton


miks sa pead sellise asja peale kohe teise inimese postitust muutma.Seda saab ka enda postis välja öelda.


[Muudetud: 8-10-2007 -DMI-]


Mis ma sellega öelda tahtsin oli see, et ta vaataks mis pealkirjaga ta oma teemasi teeb. Antud pealkirja muudatuse viisin aga ise täide. :)

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
r.m.x
Legend
Avatar

Liitunud: 8.10.2007
Postitusi: 141
[EEMAL]




postitati 15.10.2007 18:41 Tsiteeri


kas kellelgi on veel oma versioone sellest?+?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 15.10.2007 19:02 Tsiteeri


see peab olema 100% nagu tal mängu sisse sobiks.. ise ei taheta midagi ümber ehitada..

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
r.m.x
Legend
Avatar

Liitunud: 8.10.2007
Postitusi: 141
[EEMAL]




postitati 15.10.2007 19:26 Tsiteeri


eks aitab see ju ka..

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm