[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Vaja abi 2 ühesuguse auto sõitmisega
VerteX
Level 1


Liitunud: 3.10.2007
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 3.10.2007 18:36 Tsiteeri
Vaja abi 2 ühesuguse auto sõitmisega



Teen yhte pealtvaates mängu, kus saab autosse sisse minna. Aga kuidas teha nii et saaks panna 2 yhesugust autot kuid kui yhte sisse minna sis teine ei sõidaks.


[Muudetud: 3.10.2007 VerteX]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 3.10.2007 20:27 Tsiteeri


kasuta muutujaid...

näiteks teed ühe peaobjekti, mis kontrollib siis seda.Selle objekti

create event:

auto=0 //muutuja objekt "kontroller"

-------
Auto1 step event:

if kontroller.auto=1{
speed=0 //kui auto=1, siis on kiirus 0 või midagi sellist.Kui ei tööta siis tee oma kiiruse muutuja
}

---

Auto2 step event:

if kontroller.auto=0{
speed=0 //kui auto=0 siis kiirus=0
}

umbes nii...kui aru ei saa siis on sul veel küllalt jamamist, sest see vägagi lihtne koodijupp

[Muudetud: 3-10-2007 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
VerteX
Level 1


Liitunud: 3.10.2007
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 4.10.2007 13:14 Tsiteeri


Seda kyll aga ma mõtlesin nii et yks objekt, kuid mida on yhes ruumis 2 või isegi rohkem..mitte eraldi objektidena. Et näiteks object on Auto1, ja seda on 2 tykki ruumis, ja kui lähen yhte neist sisse siis teine auto ei liiguks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 4.10.2007 14:51 Tsiteeri


kasuta objekti id-d kontrollina auto juhtimisel.

Ma nüüd ei tea kui hästi see järgnev asi töötab kuid põhimõte peaks midagi sellist tulema. Võib tekkida raskusi õige objekti liigutamisega aga ei tea ka.
Põiliselt siis et:

auto objekti create pane:

auto_id=id

Iga kord kui auto tekitatakse omistatakse talle GM-i poolt loodud id number.

Nüüd kui mehiksega autosse lähed (oletan et see süsteem käib sul nii, kui mehike on autot puutunud siis saab autosse minna [Collision event])
kontrollid auto id-d ja et ainult selle id-ga autot saad juhtida.


Mehikese Create:

_id = 0

Mehikese Collision autoga:

_id = other.auto_id

Kokkupuudutud auto id salvestatakse mehikese kontroll id-sse

Nüüd autoga sõitmise koht, on sul see stepis või kui kontrollid nupu eventide all, siis pane see if küsimus enne kõike oma juhtimise asju:

Auto objektis juhtimise kohas:

if auto_id = mehikene._id{ //kontrollib kas mehikesega kokku puutunud auto id vastab selle sama auto id-ga.

*sinu sõitmise asjad*
}

mehikene asenda koodis taas oma mängija objekti nimega.

Põhimõttelt midagi sellist. Ühe ja sama objekti erinev kasutamine nõuab natukene teistsugust ja keerulisemat lähenemist.

[Muudetud: 5-10-2007 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 4.10.2007 16:32 Tsiteeri


pane enne auto juhtimist kontroll muutujale, et kas mees on autos võ imitte?
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 5.10.2007 10:45 Tsiteeri


kuidas iganes seee sul tehtud on sa peaks sellest näitest aru saama
sa ei pea kasutama globaleid vaid just objekti muutujaid.

[Muudetud: 5-10-2007 veka8]

Lisatud fail: naide.gm6 (5.9kb)
195 korda tõmmatud

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
VerteX
Level 1


Liitunud: 3.10.2007
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 10.10.2007 17:53 Tsiteeri


auto ei hakka enam liikumagi..

Lisatud fail: game.gm6 (26.68kb)
144 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 10.10.2007 18:07 Tsiteeri


Mehikese collision evendis autoga puudusid blokid. Ja muutsin autost välja tulemise keyboard press nupuga, muidu kui autosse lähed satud kohe välja, kuna mängija reeglina ei jõua nii kiirelt space nuppu lahti lasta kui kood juba mõjub.

Lisatud fail: game.gm6 (26.94kb)
157 korda tõmmatud

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm