[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Collision objekti väline...
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 7.9.2007 14:05 Tsiteeri
Collision objekti väline...



Miks see ei tööta.Töötab siis kui paned cnt-le kah sprite aga see piirab võimalusi.Tahaks muid võimalusi.

Lisatud fail: hhh.gmk (22.33kb)
179 korda tõmmatud

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 7.9.2007 16:29 Tsiteeri


cnt ...kasutan alati sellenimelist objekti kus on põhimuutujad ning põhi süsteem.
cnt ehk kontroller vms (eng controller - cnt)

[Muudetud: 7-9-2007 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 7.9.2007 16:53 Tsiteeri


Et tahad et teised objektid põrkuskid cnt-ga millel pole spritet?

Aga nuh igal objektil on ju oma x ja y koordinaat olemas.
Nii pead collisioni ise sisse programmeerima.

Loogika ütleb et kui teine objekt on oma koordinaatidega samas kohas cnt koordinaatidega on objektid omavahel koos

if x=cnt.x and y=cnt.y{
}

Kui vaja veel suuremat ala siis võiksid kasutada ka näiteks collision_rectangle() või collision_circle() käsklusi.

Ma ei tea palju sa sellest nüüd aru saad kuid ilma spriteta ojektide vahel olevad kokkupõrked pead koodima ise.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 7.9.2007 18:41 Tsiteeri


mitte cnt-ga...vaid a1 põrkuks a2-hega aga kood nagu objekti väliselt.A1 koodi kirjutad cnt-sse.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 7.9.2007 20:27 Tsiteeri


if lahendab kõik probleemid.Nüüd sain aru miks ka vanasti mõnikord jamas:
with(other)instance_destroy()
-----------------

edit:

aga

Kood:

create event:

prog=object_add()

step event:

with(prog)
if place_meeting(prog.x,prog.y,wall){
move_bounce_all(0)
}


ei funga


ütleb et mis asi see prog on, aga kui teha nii

Kood:

if place_meeting(prog.x,prog.y,wall){
with(prog)move_bounce_all(0)
}

siis errorit eo viska aga siis ei tööta collision kah

object prog on täitsa olemas sest mudu ei töötaks ka

natuke ülevalpool if keyboard_check(vk_up){
prog.y-=4
} ...jne...läheb edasi

ning sprited on kah olemas...



[Muudetud: 7-9-2007 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
lennar
Level 5
Avatar

Liitunud: 28.2.2007
Postitusi: 178
[EEMAL]




postitati 8.9.2007 05:40 Tsiteeri


kle, maskidega ei saa midagi teha we?
http://blitz3d.forumotion.com/
blitz3d huvilistele. 3d mängude tegemiseks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.9.2007 13:29 Tsiteeri


kui pole precise collision checki peal siis on mask ruut...Sprited on kah olemas.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.9.2007 14:08 Tsiteeri


tänan tähelepanu eest...kohe uurin ja... töötaks vist, kui ta ei viskaks järgmist errorit:


ERROR in
action number 1
of Step Event
for object cnt:

Error in code at line 14:
if place_meeting(x,y,wall){

at position 22: Unknown variable wall

---
wall on kah täiesti olemas...tegin nüüd koodita wall objekti ning viskas uue error, et wall=add_object() on juba olemas...kustutasin wall=add_o...
ning kõik töötas hästi, isegi collision.

Aga miks ta koodiga ei tööta, algul viskab et wall-i ei ole olemas siis viskab et wall nimega obj on juba olemas?
kui wall-i üldse eemaldan siis hakkavad muud errorid tulema...object_set_sprite(... unknown variable wall
wall on olemas aga seal koodis ta seda ei loe, juhul kui wall obj on koodiga kirjutatud

kuradi gm!

[Muudetud: 8-9-2007 -DMI-]

Lisatud pilt:
ciews: 179
wall_pilt.JPG
(15.96kb)

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.9.2007 20:29 Tsiteeri


aga milles viga?on aimu
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 8.9.2007 20:32 Tsiteeri


võibolla on sprite nimi sama mis objecti
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.9.2007 20:58 Tsiteeri


Kui aidata ei oska siis ära aita...
nii loll ma kah nüüd ei ole.

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm