[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Hiirega sihtimise jama.
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 06:13 Tsiteeri
Hiirega sihtimise jama.



siis kui ma tüübiga ümber pööran siis läheb tulistamine nässu.
et käsi saab ainult hiirega selja tagant juhtida,laseb tüüp enda selja taha.

[Muudetud: 30-8-2007 Uku]
-edit-
mis kala raisk?



[Muudetud: 30-8-2007 steelsaviour]

Lisatud pilt:
ciews:
dcsd.JPG
(4.57kb)

Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
lennar
Level 5
Avatar

Liitunud: 28.2.2007
Postitusi: 178
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 06:53 Tsiteeri


vaheta pealkiri ära! Crypton siia! :D

[Muudetud: 30-8-2007 lennar]

http://blitz3d.forumotion.com/
blitz3d huvilistele. 3d mängude tegemiseks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 08:43 Tsiteeri


lennar, kuigi mu enda postitus sisukam pole nimetatakse sellist asja spämmiks.. ps sa nagu kamandad crypton'it.. selline asi on naljakas üks kord.. ülejäänud korrad on see foorumi saastamine ;)

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 09:03 Tsiteeri


aga kuidas sul se asi tehtud on, et suund= point_direction(mouse.x, mouse.y) v? siis sa pead panema et veel -180 kraadi, ehk siis teisele poole...
Kood:

suund= point_direction(mouse.x, mouse.y)-180
kuigi ma ei ole kaua gmiga tegelenud, ei tea ma neid koode ja värke peast...
.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 10:20 Tsiteeri


dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
image_angle = dir;

Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 11:19 Tsiteeri


jah, ma tean, sealt jäi puudu x,y, aga mul pani net pange kogu aeg ja see jäi muutmata postituses... pärast ununes juba ära...

aga proovi:

dir = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-180

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 11:28 Tsiteeri


ja kuhu ma selle pistan?
Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 11:43 Tsiteeri


mismõttes?
kuuli create eventi noh..

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 14:29 Tsiteeri


ma tegin selle asja ära aga jama jäi...
annan selle faili parandamiseks näha...
-edit-
ei kasuta minu mängu ära!

[Muudetud: 30-8-2007 steelsaviour]

Lisatud fail: game.zip (4.11kb)
81 korda tõmmatud

Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 15:21 Tsiteeri


sa tahad et saab seljatagant sihtda ja siis ta laseks sinna suunda v? või et ta sihiks sinna kus hiir on?

ära põe keegi ei taha su mängu rottida... ma vaatan et sa oled teinud nagu mina vanasti...

[Muudetud: 30-8-2007 Uku]

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 15:51 Tsiteeri


sinna kus hiir on....
aga vasakule pöörates on !"#¤%&/¤#!""!!!!! lugu....

Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 15:57 Tsiteeri


noh ag siis te nii et kui hiir seljataga on, et siis sinna ei tulista üldse...
.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 30.8.2007 16:37 Tsiteeri


ei tee.
Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 31.8.2007 15:35 Tsiteeri


Miks sa pead seljatagant sihtima.Tee nii nagu normaalsed inimesed

vana tava sihtimise süsteem:
Kood:

move_towards_point(mouse_x,mouse_y,0)
image_angle=direction

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 31.8.2007 17:13 Tsiteeri


põhiliselt ma ise ei ole aru saanud milles kala. Et kui mehike on näoga paremale ja sihid seljataha siis laseb ja kui näoga vasakule ja sihid seljataha e. paremale siis ei lase ??

Et siit ka kas käsi ja mehikene on eraldi et käsi liigub ise ja mehikese pooli saab ka pöörata ? Ole võimalikult detailne.

Mulle asi praegu segane. Muidu saax sind aidata.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 31.8.2007 18:22 Tsiteeri


ega mina ka mitte...sa võiksid veelkord proovida täpselt seletada jama lahti.
Lollakad nagu meie, ei saa tarkade keelest aru.

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.9.2007 10:45 Tsiteeri


ma ei tea kas sa said hakkama aga mina kasutan oma mängus sellist süsteemi
(nussisin su püssi natuke ära aga ma loodan et pole hullu)

[Muudetud: 3-9-2007 veka8]

Lisatud fail: game.gm6 (10.85kb)
140 korda tõmmatud

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 3.9.2007 11:26 Tsiteeri


Loodan et kondoomiga...

Muide minu koodijupp teeb täpselt sama.

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.9.2007 17:29 Tsiteeri


:D ikka ikka
aga kas see kellele see mõeldud oli
ka midagi aru sai??????????????

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm