[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
hp jama
Kiir
Level 1


Liitunud: 20.7.2007
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 20.7.2007 11:37 Tsiteeri
hp jama



ok mul siis selline asi et mängus kui tulistan vaenlast siis ühe laksuga laheb hp nulli ja ta kaob ara. panin et health=100 vaenlasel ja kui collison with kuul et siis nagu hp laheb -10 ja kui hp alla 1 kaob ara sama probla on ka kui lahen tegelasega vastu toda vaenlast laheb hp kohe nulli kuid ei peaks minema nii kiiresti.

-game maker 7 pro-

Mäng Tegemisel: Endless Night
http://img489.imageshack.us/img489/2796/ggggtj3.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 20.7.2007 11:53 Tsiteeri


Kuul ikka kaob ära kui vaenlast tabab ?
-10 on suhteliselt suur number et seda kadumist mitte märgata. Proovi väiksemat numbrit, kui sama jama siis võib asi juba kuskil sügavamal koodis olla.

Tegelasega kokkupuutel ei toimu ju ka elude langemisel mingit pausi, mistõttu kokkupuutel imeb vaenlane elusi päris kõvasti.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kiir
Level 1


Liitunud: 20.7.2007
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 20.7.2007 12:34 Tsiteeri


lol. selle kuuli probla sain lahendatud loll viga oli tehtud aga, ikka sama jama kui vastu vaenlast lahen siis kohe dead



[Muudetud: 20.7.2007 Kiir]

Mäng Tegemisel: Endless Night
http://img489.imageshack.us/img489/2796/ggggtj3.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 20.7.2007 16:06 Tsiteeri


nuh võid midagi sellist ju teha
Lood muutuja

Kood:

Create:
can_hurt = true //võtab elusi või mitte

Tegelane puutub kokku vaenlasega:

if can_hurt=true{
hp-= sinu_number
can_hurt=false
alarm[0] = aeg millal vaenlane taas haiget teeb
}

Alarm 0:

can_hurt=true

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kiir
Level 1


Liitunud: 20.7.2007
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 20.7.2007 17:53 Tsiteeri


panin nagu enda arust koik oigele kohale aga ikka ei tööta äkki saad täpsemalt kirjutada mis kuhu ja kuhu see kood yldsegi laheb. voi on lihtsam viis?
Mäng Tegemisel: Endless Night
http://img489.imageshack.us/img489/2796/ggggtj3.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 20.7.2007 18:14 Tsiteeri


Põhimõte on lihtsalt selles et kui sa korra vaenlase pihta lähed siis kontroll muutuja can_hurt = true oleku ajal võetakse elusi maha. Kui korra need maha võetakse muutub can_hurt=false-ks ja hakkab tööle alarm. Sinu määratud aja sees saab vaenlane taas sind vigastada ja hakkab kogu protsess algusest peale.

need "sinu_number" jms asenda oma numbritega nii nagu ma kirjutasin :). sinu_number tähendabki et seal peaks nüüd sinu soovitav number olema jms.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm