[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
gravity ja draw
timbat
lihtsalt nolifer
Avatar

Liitunud: 7.9.2005
Postitusi: 1595
[EEMAL]




postitati 14.7.2007 12:26 Tsiteeri
gravity ja draw



1.Vajan koodi. Et gravity... hmm tõmbaks mu mehikest teatud objekti poole mitte suuna poole(alla üles paremale vasakule)

loodan et on arusaadav.

2.Vajan koodi. Kui 2 keerlevat (millest võib vätta et täiesti ringikujulised)objekti kokku puutuvad siis pilluks nag räigelt sädemeid(paaripikselised sädemepurud). a nad ei puutu alati ühe otsaga kokku vaid.... teen pildi parem.
et ükskõik mis küljega kokku ei puutuks,peab nende vahelt sädemeid välja purskama.
(puutekohast laienevas vihus,mõlemale poole)

loodan et on arusaadav.

[Muudetud: 14-7-2007 timbat]

Lisatud pilt:
ciews:
sädemed.JPG
(7.98kb)

http://i56.tinypic.com/v49bgw.jpg
Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
timbat
lihtsalt nolifer
Avatar

Liitunud: 7.9.2005
Postitusi: 1595
[EEMAL]




postitati 14.7.2007 13:09 Tsiteeri


em, kas objekti poole ei saa või ma panen lihtsalt mouse asemel ligitõmbava objekti nime?
http://i56.tinypic.com/v49bgw.jpg
Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
timbat
lihtsalt nolifer
Avatar

Liitunud: 7.9.2005
Postitusi: 1595
[EEMAL]




postitati 14.7.2007 14:31 Tsiteeri


katsetan.
http://i56.tinypic.com/v49bgw.jpg
Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Kami
Level 4
Avatar

Liitunud: 3.7.2007
Postitusi: 125
[EEMAL]




postitati 14.7.2007 14:37 Tsiteeri


Peaks toimima, vaatasin ise silmaga üle need koodi read.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 15.7.2007 19:08 Tsiteeri


kellegil on spinnerimäng tulems jah? :)
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 15.7.2007 21:04 Tsiteeri


sa oled tabava mõtte viisiga! aga järsu rikkusid kogu ilu ära :D nüüd teeb mingi muu mängu :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 17.7.2007 19:51 Tsiteeri


ei mul on küll suht palju ideid ja stuffi valmis a just pisikesed tähtsad detailid lahendada vaja.
probla:

1. STEP: motion_add(point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y),0.5); see jälitab siis hiirt.
( pane mouse_x,mouse_y asemele object.x,object.y )

ehk siis step eventisse panen koodi

motion_add(point_direction(objkeskpunkt.x,objkeskpunkt.y),0.5);

(tegelt... ma ei tea kas on sellist koodi mis tõmbab teatud pikslikoha poole?
mingi 400,350 nt... wievi-t vist läheb vaja...

aga käivitamisel lööb ette errori. talle ei meeldi see lõpuosa : ...er.y),0.5);
mis teha? ma ei tea. ja draw-iga on ikka abi vaja. mõtlen,kuda küll teha sellist effekti nagu ma kirjeldasin esimeses postis. :doh:

ah ja seda ka et timbat olen. ei tea miks see laiskloom siin sisse on loginud.

Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 18.7.2007 07:24 Tsiteeri


Ma võiks anda mingi näite sellest sädemetest kui keegi annaks mulle mingi skripti mis väljendab collisioni punkti(ühe piksli).Ma mõtlen seda punkti objectide vahel kus need kokku puutuvad.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 25.7.2007 06:51 Tsiteeri


ok maal proovin, sädemetest tuli mul selline mõte et võiks collissimisel creatida sädemeid (hakkavad teatud kraadi laiusis liikuma)...hmm oh ei siis on ikkagi kindlat puutepunkti vaja... aga puutepunkt vb olla 1kõik missugune.. mõelge ometi spinnerid ju...

erm rimbalit ma ka pole pooleli jatnud. tegin süsteemi et kollid tekiksid iga natukese aja tagant tagasi kui kõik 5 on surnud. a nad hakkasid lihtsalt tuhendete kaupa kohe alguses tekkima :D
selle vea parandasin. a nüüd nad tekivad ilusti teatud aja jooksul... aga isegi siis kui ma kedagi tapnud ple. mul niimodi et alguses on kollekilled=0
iga kord kui 1 tapetud sis +1 ja kui kollekilled=5 siis tekitab ühe objekti mis seatud nii et 20 sekundi parast ta tekitab 5 uut kolli. ja seab kollekilled=0 jalle. kõik mitu korda labi vaadatud. väga kahtlane.

(maal on väga igav)
timmo (rahu tema hingele) näidete plaadilt sain sitaks palju ja häid näited
ja samas ka ühe platformika millest üritan runescape platfrmgame teha :D
niisama ajaviitmiseks.

(timbat)

[Muudetud: 25-7-2007 steelsaviour]

Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm