[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Mõõk Jääks Alles
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 14:19 Tsiteeri
Mõõk Jääks Alles



Et Kui lähed järgmisse roomi siis jääks mõõk alles. kuidas seda teha :doh::duh:
http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 15:28 Tsiteeri


muutujaga? Kui mingi muutuja on true joonistad talle selle kogu aeg kätte.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 16:48 Tsiteeri


ei saa aru :nutab:

Mul on Mehikesel Create all m66k=0

aga kui mu mees saab mõõga kätte siis läheb m66k=1

aga kui ma uude roomi lähen siis läheb m66k jälle 0 :mad:

[Muudetud: 8-7-2007 Ziim]

http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 17:16 Tsiteeri


space muudab mõõga väärtuse nullist üheks ja enter viib järgmisesse ruumi...

enne muuda muutuja väärtust kui järgmisesse ruumi sisened

Lisatud fail: m66k.gmk (27.31kb)
142 korda tõmmatud

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 17:43 Tsiteeri


NO EI TÖÖTA.

Tegin samasuguse Objecti enda m2ngu. panin selle pranstent vms asja peale. ikka sama lugu. kaob ära

Lisasin Selle Faili Tee See Nii Et Saveks

[Muudetud: 8-7-2007 Ziim]

Lisatud fail: help.gmk (29.82kb)
143 korda tõmmatud

http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 18:18 Tsiteeri


ilusti töötab...

tee üks eraldi objekt nende muutujate jaoks (presistent-i kasti linnuke), mida tahad hiljem säilitada ning pane see ainult esimesse ruumi.

et teised objektid saaksid teise objekti muutujaid kasutada siis teed näiteks nii:
Kood:

//muutuja nimi on "muutujad"
muutujad.m66k=1



võid kasutada ka global -it

[Muudetud: 8-7-2007 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 18:28 Tsiteeri


asi on lihtsamast lihtsam. Sul on muutuja create evendis. Ja igas ruumis tekitatakse korra see objekt kus sa seda muutujat määrad.

Nii et iga kord kui oma mehikest tekitad muudetakse su m66k = 0 -ks.
Nii et tee global muutuja ja see pane kuhugi game start vms eventi, või loo esimesse ruumi kontroll muutuja mida käivitatakse ainult yhe korra et muutujat esimesse ruumi minnes tagasi ei muudeta.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 18:32 Tsiteeri


WWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFFFFFFFF?!!??

Tegin Nii.

1. New Object

2. Panin presistent-i Peale

3. Tegin Uue Evendi Nimega Create

4. Panin Selle Code Värgi

5. Copysin Selle

6.
Kood:
//muutuja nimi on "muutujad"
muutujad.m66k=1


7. SAIN ERRORI

8. Muutsin muutujad Mehike-se vastu

9. EI TÖÖTA aga NO ERROR

http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 18:37 Tsiteeri


sest sul arvatavasti poel sellist objekti nagu "muutujad"
Tsitaat:

Sul on muutuja create evendis. Ja igas ruumis tekitatakse korra see objekt kus sa seda muutujat määrad!

Nii et iga kord kui oma mehikest tekitad muudetakse su m66k = 0 -ks.
Nii et tee global muutuja ja see pane kuhugi game start vms eventi, või loo esimesse ruumi global.m66k muutujaga objekt mida käivitatakse ainult yhe korra. Vaata et muutujat esimesse ruumi minnes tagasi ei muudeta. Sellepärast Game Start event oleks hea kasutada.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 18:54 Tsiteeri


Mis Asi See Muutuja sul on? inglis keeles pls

[Muudetud: 8-7-2007 Ziim]

http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 19:41 Tsiteeri


1.take an object
2.Make it have a valua sword=0
3.Make collision with sword so it will change sword value to 1(sword=1)
4.To make that object have same stats in all different rooms, check presistent box

thats all

PS! mu inglisekeele grammatika ei ole kõige parem
PS2! ma ei ole gmi kaua avanud.

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 20:02 Tsiteeri


Ziim, kas Eesti keel ei ole sul enam suhtlus keel :P?

muutuja = variable

ehk kõik need asjad mis sa paned m66k = 0 ; elud = 100
m66k ja elud on muutujad e. variable-d.

Ja kui sul poel objekti muutuja siis ma mõtlesin seda selle all et sul pole sellise nimega obejekti kuskil. Sellepärast voiskab errori.

muutuja.m66k näitab et objektil "muutuja" on muutuja m66k. Nii saad mingi teise objekti muutujaid muuta teistes objektides, kui objekti nimi ees siis punkt ja siis muutmist sooviv muutuja nimi järel.

[Muudetud: 8-7-2007 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 20:17 Tsiteeri


Omg Ma Hüppan Lõkkese =P

Klge 1337 Tüübid muutke mu Help.gmk faili Vaatake üles pange sinna see värk sisse =)=)


Hullunud ZiiM :haigefriik:

http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 21:09 Tsiteeri


jama küll sinuga

[Muudetud: 8-7-2007 -DMI-]

Lisatud fail: help.gmk (40.27kb)
146 korda tõmmatud

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
siil
Level 1


Liitunud: 6.8.2007
Postitusi: 5
[EEMAL]




postitati 6.8.2007 21:20 Tsiteeri


omg naera või lõhki end :D
global.pederast = false
instance_destroy(kõik peded)
instnace_destroy(savisaar)

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum siil's Aim siil's ICQ status Vaata kasutaja MSN-i siil's Yahoo
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 6.8.2007 22:23 Tsiteeri


Siil, see on pea et kaevamine, mis sest et ei kattu täpselt reeglistikuga. Samas Mõtetuid postitusi me ikka ei tee.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm