[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Shooter
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 08:59 Tsiteeri
Shooter



Oleks Siis Sellist Asja Vaja. Et Relv Laseks Iga 2 seki pärast kuuli.
Mäng oleks siis MAZE. ja relv oleks nagu takistus.

Sobib
GM5,GM6,GM7
Kõik on Registered

Aitake :P

http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 09:44 Tsiteeri


tegin püssilaksmise näite...edasi pead oskama ise teha.Ega kõik sinueest ära ei tehta...
mida vaja ei ole oskad eemaldada

Lisatud fail: n2ide_pyssikuul.gmk (24.85kb)
187 korda tõmmatud

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 09:58 Tsiteeri


Ei Saa Lahti. Läks meelest et GM7 pole registered
http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 10:29 Tsiteeri


tead mis tee...

pane pyssile 36 spritet ringi ning steppis kustuta selline lõik
image_angle=direction

asenda see sellega

image_single=direction/10

see lihtsalt väike püssi näide millest peaks abi olema, saad vabalt gm6-te ümber kopeerida


[Muudetud: 8-7-2007 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.7.2007 10:57 Tsiteeri


image_single on 5.3 asi. 6.1-s saab asja juba palju kiiremalt teha just nimelt image_angle-ga. Väike arvutamine ja saad ilusti nelja suunda panna asjad. Kavõi nii et kui on maze ja mees liigub neljas suunas paned relva suuna võrdseks mehe suunale.

Ja mitte aitake vaid aidake :)

Nii nüüd asja juurde.
Et siis relv laseb kuuli iga kahe seki pärast, nagu ma asjast aru saan?
Tee muutuja:

can_shoot = 1

Laskmis nupu alla pane:

if can_shoot=1{
instance_create(x,y,obj_kuul) //või mis iganes su kuuli objekti nimi on
alarm[0]=fps*2 //olenevalt siis mängu kiirusest võetakse sellest n-ö kaks sekundit
can_shoot=0 //nullime laskmise lubaja
}

alarm 0 eventi:

can_shoot=1

obj_kuuli suunaks paned samuti mehikese suuna. Ja seda ainult Create evendis. Kui stepis siis hakkab kuul kogu lendamise jooksul mehikese suunas liikuma.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm