[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Igal objectil oma muutuja
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 07:03 Tsiteeri
Igal objectil oma muutuja



Mul on roomis kaks samasugust objecti ning objectil on muutuja.Aga need objectid jagavad muutujat ehk kui see muutuja on ühel 1 siis muutub see nii ka teisel.Kas on kuidagi võimalik nii et neil objectidel on mõlemal oma muutuja mida nad ei jaga omavahel.


Mul ka teine küsimus.Mul on mängus pomm mis mingi aja tagant vahetub plahvatuse vastu.Plahvatusel on animatsioon ja animation end event,aga plahvatuse animatsiooni mängitakse kaks korda.Miks?

[Muudetud: 19-5-2007 simmo]

[Muudetud: 19-5-2007 simmo]

[Muudetud: 19-5-2007 simmo]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 07:06 Tsiteeri


Siis ära kasuta global muutujat.
Määra objektil nö local muutuja (ilma global. eesliiteta)
NT:

Create event:
muutuja=0

Ja kui paned seda objekti mingi kümme tükki ja üks nendest läheb kasti pihta, mille tulemusel tal muutuja = 1, siis teistel, kes kastiga kokku ei puutunud, see muutuja väärtus ei muutu.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 07:11 Tsiteeri


Mul neid globaleid ei ole ees.mul on mängus vastane kelle suund on minu poole ning igal vastasel ei ole sama suund nagu ühel, aga vastaste muutuja mis lubab neil tulistada on kõigil üks ja sama kuigi on sama moodi sätitud kui suund.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 07:21 Tsiteeri


(Ise hakkan nyyd kooli minema)
Aga sina selgita siis täpsemalt, mis moodi sul kood kirjutatud on ;)

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 12:48 Tsiteeri


create:muutuja on 1 ehk vastane võib tulistada
step:kui muutuja 1 tekita kuul ja muutuja = 0 ning vastane ei saa kohe järgmist kuuli tekitada ja lõpuks on alarm[0]=30
alarm0:muutuja on 1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 13:01 Tsiteeri


Muutuja muutumist ei pruugi märgata kuna see toimub väga kiirelt.
Siin näide et ühele samale objektile saab toimida sama muutuja eraldi.

:6::6::6:

Lisatud fail: naide.gm6 (11.02kb)
144 korda tõmmatud

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 13:25 Tsiteeri


Siin siis see kuidas miski takistab kõikidel tulistada

Lisatud fail: probla.gmk (16.19kb)
145 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 13:35 Tsiteeri


Kuuli objektis oli sul problee. Vaata objektid üle ma kommenteerisin ära ka need kohad.

Lisatud fail: probla.gmk (30.57kb)
125 korda tõmmatud

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 18.5.2007 14:00 Tsiteeri


tänan!

Mul ka teine küsimus.Mul on mängus pomm mis mingi aja tagant vahetub plahvatuse vastu.Plahvatusel on animatsioon ja animation end event,aga plahvatuse animatsiooni mängitakse kaks korda.Miks?

[Muudetud: 19-5-2007 simmo]

[Muudetud: 19-5-2007 simmo]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm