[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
auto mängu AI
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 20.4.2007 17:56 Tsiteeri
auto mängu AI



okei, küsimus siis selline:
kuidas soovitataksite teha auto
mängule AI-d... ma tegin pathiga nii

seal pathi peal liigub object. vastase auto
jälitab seda objecti. object liigub sama kiiresti kui
auto. kuid kui ma nügin auto võssa... hopsasaa..
enam edasi ei lähe, set ta hakkab seina nn. nikkuma

oskab keegi anda parema idee:duh:
endal probleem sellega, et kui vastane
võssa paneb, siis kuidas ta teele tagasi
saada?

Verner.

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 20.4.2007 18:25 Tsiteeri


Aga tee nii et vastane ei saa võssa keerata aga on sinust natuke aeglasem.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 23.4.2007 18:17 Tsiteeri


... jamnh, aga siis on ju ikkagi eba aus.
kui me sõidame sirgel (noh lihtsalt
mingi sirge vahepeal) siis ta on ju minust aeglasem

:nutab: ma ei oska neid AI-si eriti üldse teha
ma ei leia näidet ka. kas keegi viitsib näide leida
või teha ?

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm